איך מנקים שטיח שאגי?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך לנקות שטיח ספגטי? בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם במקצת.

שטיח שאגי (או שטיח ספגטי) הוא אחד השטיחים הפופולריים ביותר בישראל. מחירו הזול והמראה הרך והמפנק שהוא משדר הם מה שהפכו אותו לכזה. ישנם כמה סוגים שונים של שטיחי שאגי כאשר החלוקה העיקרית ביניהם היא שטיח שאגי מעבודת יד ושטיח שאגי סינטטי. ההבדל העיקרי בין שני הסוגים הוא בראש ובראשונה המחיר (שטיח שאגי סינטטי אפשר למצוא החל מ-100 ש"ח באחת הרשתות הגדולות ואילו שטיח שאגי עבודת יד יכול לעלות גם מעל 1000 ש"ח).

למרות ששטיח שאגי הוא השטיח הפופולרי ביותר בישראל, הוא סובל מחסרון אחד עיקרי שגורם לרבים לא לקנות אותו והוא הניקיון. מכיוון ששטיחי שאגי מורכבים משערות ארוכות ורחבות, קשה מאוד לנקות אותם בעזרת שואב אבק רגיל או בעזרת חביטה רגילה.

כדי להצליח לנקות שטיח שאגי כמו שצריך, תצטרכו ללמוד כמה טיפים טובים שילמדו אתכם איך לעשות זאת ובכתבה הבאה נלמד אתכם בדיוק איך לעשות זאת.

איך לנקות שטיח שאגי?


נחלק את השיטות לניקוי שטיח שאגי לשלוש שיטות - הזולה, היקרה והיקרה יותר.

השיטה הזולה - הפכו את השטיח על גבו והוציאו ממנו את כל הפירורים והלכלוך שהצטבר ולאחר מכן, בעזרת מברשת לשטיחים הברישו את השטיח עם חומץ.

השיטה היקרה - שואב אבק פשוט וסטנדרטי לא מצליח להתמודד עם ניקוי שטיח שאגי ואם יש לכם קצת תקציב, חפשו אחר שואב אבק מסוג חובט של אחת מהחברות המובילות. שואב אבק חובט ואיכותי יבטיח לכם נקיון טוב של השטיח.

השיטה היקרה יותר - אם אתם לא מעוניינים בלהשקיע בשואב אבק חובט, תמיד אפשר להשקיע כמה מאות שקלים ולקחת את השטיח שאגי לחברת ניקוי שטיחים מקצועית שתחזיר לכם אותו כמו חדש. המלצה: שיטה זו כדאית רק למי שיש שטיח שאגי יוקרתי שכן, מבחינת העלות, מחיר שטיח שאגי זול חדש יעלה לכם כמו או אפילו פחות מעלות הניקוי שלו.

0 תגובות: