מחיר עבודות גבס

קישורים ממומנים

מבררים על עבודות גבס? בכתבה הבאה תוכלו למצוא מחירון עבודות גבס שאספנו מאתרים ופורומים שונים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

עבודות גבס הם הפופולריים ביותר בשיפוץ הבית בשנים האחרונות. הקלות שבה ניתן לבנות קירות גבס יחד עם הגמישות והמחירים הזולים מנצחים כל תחלופה אחרת וקשה למצוא כיום בית ללא עבודת גבס המשולבת בו.

כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה על מחירים של עבודות גבס השונות, החלטנו בכתבה הבאה להציג לכם מחירים ממוצעים שבדקנו באתרים מקצועיים ובפורומים המתמחים לעבודות גבס. שימו לב: המחירים שמיד תראו כאן נועדו רק לצורך אינדיקציה ויכולים להשתנות מסיבות שונות.

מחירון עבודות גבס

לפני שאנו ניגשים למחירים, כדאי לדעת שעבודות גבס הן מגוונות ביותר ויכולות להתאים להמון מטרות כמו למשל בניית קיר גבס, הנמכת תקרה, מזנון, נישת גבס ועוד ולכן, אנו נחלק את המחירון לפי סוגי העבודות. המלצה: כדאי גם לקרוא את הכתבה שפרסמנו לא מזמן עיצוב בגבס כדי לגלות את כל סוגי העבודות.

מחיר בניית קיר גבס

ישנם כמה סוגים של קירות גבס שקבלנים מציעים. הנה הם לצד מחירים ממוצעים (הערה: המחירים הם לפי מ"ר):

מחיר בניית קיר גבס סטנדרטי (קיר בודד) - בין 150 ש"ח ל-200 ש"ח למ"ר כאשר הפערים במחירים יהיו תלויים בעיקר בגודל הקיר (הסטנדרט הוא מינימום 10 מ"ר).

מחיר בניית קיר גבס עמיד במים - בין 150 ש"ח ל-200 ש"ח.

מחיר בניית קיר צמנט בורד - לוחות צמנט בורד הן לוחות אשר עשויים מבסיס של מלט ועל כן נחשבים לעמידים יותר מלוחות גבס רגילים. ישנם כמה סוגים שונים של לוחות צמנט בורד כמו למשל לוח צמנט בורד המחוזק ע"י סיבי זכוכית או לוח צמנטבורד המחוזק עם סיבי עץ. המחיר הממוצע עבור בניית קירות צמנט בורד נע בין 200 ש"ח ל-350 ש,ח.

מחיר בניית קיר גבס חסין אש - קירות גבס חסיני אש יקרים במקצת מקירות גבס סטנדרטיים ומחיר ממוצע לקירות אלו נע בין 200 ש"ח ל-300 ש"ח למ"ר.

הערה: אם אתם מחפשים לבנות קיר גבס כולל צבע, שפכטל ופנלים, תצטרכו להוסיף בין 20 ל-30 אחוז על המחירים שמצויינים כאן.

מחיר בניית קרניז גבס

קרניז גבס (או קרגניז) לבית הוא אחד השיפוצים החמים ביותר בשנים האחורונות כאשר תפקידו העיקרי הוא להוסיף עיצוב תלת מימדי בבית ושילוב נכון של קרניז גבס יחד עם תאורה נחמדה תשנה את עיצוב הפנים לאין שיעור.

המחיר עבור בניית קרניז גבס נע בין 150 ש"ח ויכול להגיע עד ל-350 ש"ח למ"ר. גם כאן כמו בקירות הגבס, המחיר ישתנה לפי סוג לוח הגבס שתבחרו (חסין אש, עמיד במים, צמנט בורד וכו').

מחיר הנמכת תקרה מגבס

בהנמכת תקרה מגבס משתמשים בדרך כלל להסתרת תעלות של מזגן מרכזי אך לפעמים ישנם סיבות נוספות לעבודה זו.

המחיר הממוצע עבור הנמכת תקרה בגבס היא בין 100 ש"ח ל-250 ש"ח למ"ר כאשר המחיר יכול להשתנות אם תחליטו להוסיף גופי תאורה או ספוטים שונים וכן בסוג הלוח (צמנט בורד, חסין מאש או עמיד במים).

מחיר התקנת תקרה אקוסטית

תקרה אקוסטית משמשת בעיקר משרדים, עסקים או אולפני הקלטות. ישנם סוגים רבים של חומרים שמשמשים לתקרה אקוסטית. הנה כמה מהן לצד מחירים ממוצעים:

מחיר התקנת תקרה אקוסטית סטנדרטית: ברוב המקרים תקרת גבס סטנדרטית היא למעשה עשויה גבס מחורר שנועד לתרום גם לאקוסטיקה טובה ולבידוד. המחיר הממוצע לתקרה אקוסטית נע בין 120 ש"ח ל-200 ש"ח למ"ר כאשר המחיר ישתנה בעיקר בהתאם לכמות שתזמינו.

מחיר תקרה מינרלית - תקרה זו עשויה חומרים מינרליים שונים כמו חרסית או עמילן ונחשבת לחזקה יותר מתקרה אקוסטית פשוטה. המחיר הממוצע לתקרה מינרלית נע בין 130 ש"ח ל-300 ש"ח למ"ר.

מחיר תקרה אקוסטית פיברגלאס
- טובות בבידוד אקוסטי ומומלצות בעיקר לאולפני הקלטות או חדרי חזרות. מחיר ממוצע להתקנת תקרה זו הוא כ-150 ש"ח למ"ר.

ישנם עוד כמה סוגים של תקרות אוקסטיות כגון: תקרה אוקסטית מעץ, תקרה אקוסטית מפח וכו'. ברוב המקרים המחיר עבור מ"ר לתקרות אלו נעים סביב ה-150 ש"ח.

המלצה: התקנת תקרה אקוסטית יכולה להתבצע בטכניקות שונות כאשר סוג הפרופיל עליה התקרה יושבת משפיע גם הוא על המחיר. קיימים כמה סוגים פרופילים נפוצים להתקנת תקרה אקוסטית כגון: פרופילים שקועים, פרופילים חצי שקועים, פרופיל נסתר וכו' ולכן כדאי להתייעץ עם הקבלן לפני שהוא מתחיל לבנות כדי לדעת מה מתאים לכם מבחינה תקציבית.

מחיר חיפוי קירות גבס

שימוש נפוץ נוסף בעבודות גבס הוא חיפוי קירות בעזרת לוחות גבס כאשר במקרים רבים מוסיפים גם חומרים אקוסטיים סופגי רעש שונים כגון מלמין, צמר זכוכית, צמר סלעים ועוד חומרים מיוחדים שונים. מחיר חיפוי קירות גבס מתחיל ב-20 ש"ח למ"ר ויכול להגיע עד ל-70 ש"ח למ"ר.

הערה: כמובן שישנם עוד סוגים של עבודות גבס כמו למשל פירוק קירות, צביעה וכד' אך אלו הם עבודות הגבס העיקריות שמהם הרכבנו לכם מחירון זה.

מאמרים קשורים:
איך בונים מדף גבס?
מזנון גבס
איך צובעים קיר גבס?

6 תגובות:

יובל הרועה אמר/ה...

אחלה כתבה!

תודה על המידע. עזר לי הרבה!

אנונימי אמר/ה...

באמת כתבה מעולה.

יישר כח!

אנונימי אמר/ה...

הייתי רוצה לדעת כמה עולה עבודת גבס קומפלט לכל הסלון

אנונימי אמר/ה...

וואו כתבה ממש מעולה ומועילה. תענוג לקרוא ולהשכיל.

רונן אמר/ה...

אכן כתבה איכותית ומועילה בתחום עבודות הגבס. קשה למצוא חומר טוב בנושאים הנ"ל ברשת...

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על הכתבה!!