כסאות בר

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות כסאות בר לבית? בכתבה הבאה נציג לכם מידע הכולל לכם מחירים ממוצעים של כסאות בר וגם טיפים והמלצות לקניית כסאות בר בזול. כל הפרטים בכתבה הבאה.

כסאות בר לבית כבר מזמן הפך לנישה נפוצה ביותר בבית הישראלי ולא רק בפאבים ובתי קפה. בשנים האחרונות ניתן למצוא כמעט בכל בית כסאות בר במטבח, בסלון, חדר המתנה ואפילו בגינה. בכתבה הבאה נציג לכם את כל סוגי כסאות הבר שמוכרים בחנויות הרהיטים השונות ונוסיף גם כמה המלצות לקנייה נכונה.

סוגים של כסאות בר

כסאות בר הם רהיטים לכל דבר ולכן ניתן למצוא סוגים רבים ומגוונים החל מכסאות בר מעוצבים ויקרים ועד לכסאות בר פשוטים העשויים מעץ. הנה כמה סוגים נפוצים של כסאות בר לבית:

כסאות בר מעץ - רוב כסאות הבר הנמכרים כיום עשויים מעץ. העיצובים שמציעים החנויות וחברות הרהיטים הם מדהימים ביופיים. בדרך כלל כסאות בר מעץ יהיה בנוים מעצים כגון בוק, דובדבן ועוד.... כמו כן, ברוב המקרים כסאות העץ המעוצבים יהיו גם היקרים ביותר בעיקר מפני שרוב המעצבים וגם הצרכנים עדיין מעדיפים את העיצוב הקלאסי מעץ לכסאות בר.

כסאות בר מפלסטיק - כסאות אלו נחשבים לפשוטים יותר וגם זולים ביותר (בעיקר מפני שפלסטיק זול יותר מעץ). כסאות בר מפלסטיק מעוצבים בדרך כלל בצורה יותר מודרנית ומשולבים עם רגליים ממתכת כדי שהכסא יהיה מאסיבי מספיק כדי לתמוך בישיבה עליו. בדרך כלל כסא בר פלסטיק יתאים למטבח או לחצר. בחנויות כמו איקאה ואפילו חנויות לריהוט מטבח ניתן למצוא כסאות כאלו במחיר זול.

כסאות בר ממתכת או אלומיניום - כסאות בר אלו נחשבים אף הם לפשוטים וגם הם יעלו זול יותר מכסאות בר מעץ. מכיוון שהם עשויים מתכת, הם מגיעים משולבים עם ריפוד לכסא הישיבה ובמקרים רבים גם משלבים ריפוד למשענת.

כסאות בר משולבים - כמו בכל רהיטים גם כאן תוכלו למצוא שילובים רבים של כסאות בר מממתכת ופלסטיק, מתכת ועץ ושילובים נוספים.

ריפוד לכסא בר

ברוב המקרים כסאות בר מעץ מגיעים ללא ריפוד (כמו בפאבים), אך כשמדובר בכסאות בר מפלסטיק או אלומיניום תמצאו דגמים רבים של כסאות מרופדים (מושב בלבד או מושב+משענת) במגוון סוגים כגון: ריפוד מעור, ריפוד דמוי עור, ריפוד מבד וכו'. בכסא בר מפלסטיק אפשר למצוא גם כסאות ללא ריפוד אך מכיוון שעוצבו נכון, עדיין יהיה נוחים לישיבה.

מחירי כסאות בר

בדומה לרהיטים רבים, טווח המחירים של כסאות בר לבית הוא עצום ואפשר למצוא כסא בר זול ב-200 ש" ולמצוא בחנות אחרת כסא בר מעוצב ב-2500 ש"ח. כפי שציינו מקודם כסאות הבר היקרים ביותר יהיו הכיסאות מעץ והזולים ביותר יהיה פלסטיק או אלומיניום.

למרות זאת אין להתייחס לכך ככלל בעיקר מכיוון שגם העיצוב משחק תפקיד משמעותי ביותר במחיר של כסאות בר ואם תרצו לקנות כסא בר מעוצב של חברה נחשבת תוכלו למצוא כסא בר מפלסטיק ללא ריפוד שיעלה לכם 1500 ש"ח.

כסאות בר זולים

המלצה: כדי לנסות ולמצוא כסא בר זול, כדאי ללכת לחנויות כמו איקאה שם תוכלו למצוא כסאות בר פשוטים מפלסטיק החל מ-75 ש"ח. דרך מומלצת נוספת למצוא כסאות בר זולים היא לגלוש לאתרי השוואת מחירים כמו "זאפ" או "כמה" ולסמן בחיפוש כסאות בר עד 300 ש"ח. כך תוכלו למצוא עשרות דגמים של חברות וחנויות שמוכרות כסאות זולים.

חברות וחנויות לכסאות בר לבית

הנה רשימה של כמה חנויות וחברות המתמחות בכסאות בר מכל הסוגים:

כיסאות - חברה לשיווק של כסאות ומוצרי עיצוב לבית שונים המוכרת במחירי יבואן. לחברה עשרות דגמים של כסאות בר לבית בדגמים רבים ממחירים של החל מ-200 ש"ח. www.kissot.com

עיצוב הכסא והבר - חברה המתמחה בייצור כסאות לבית ולחנויות. בין הדגמים הרבים שמציעה החברה ניתן למצוא כסאות בר עץ, כסאות בר מתכת, כסאות בר משולבים ועוד. www.bar-d.co.il

Guy Line - חברה המוכרת מגוון גדול של כסאות בר מעצובים במגוון חומרים וסוגים שונים וכן מבחר של כסאות בר עץ ואלומינום משולבים. www.guyline.co.il

מיאמי - חברת רהיטים המוכרת מגוון גדול של כסאות בר לפי התאמה אישית שלכם. בין השאר תוכלו למצוחא כסאות בר מיוחדים לגינה, כסאות בר מעץ, אלומיניום ומשולב. טווח המחירים בחנות הוא בין 400 ל-800 ש"ח. www.miami.co.il

לב און - חברת רהיטים גדולה הממוקמת ליד רעננה ומוכרת כסאות בר למטבח ולסלון בדגמים שונים. www.lev-on.com

מאמרים קשורים:
כסאות בר למטבח

0 תגובות: