אינטרקום לבית

קישורים ממומנים

רוצים לדעת מי נמצא מאחורי הדלת? הנה כמה טיפים והמלצות שכדאי לקרוא לפני שהולכים לקנות אינטרקום לבית או לבניין.

היום כמעט לכל בית פרטי יש אינטרקום בכניסה לבית. בנוסף אפשר למצוא בהרבה מאד מקומות אינטרקום לבניין משותף. אפשר להתקין אינטרקום עם מצלמה בכניסה לבית, וכך תוכלו לראות מי נמצא מאחורי הדלת גם כשאתם במיטה, בשירותים ובחדרים אחרים בבית.

אם אתם משפצים את הבית, אפשר כחלק משיפוץ הבית לשדרג אינטרקום קיים או להתקין חדש. בנוסף, אם אתם ועד בית בבניין מגורים משותף תוכלו למצוא הרבה מערכות אינטרקום לבניינים, כשאתם יכולים לבחור בין להתקין את האינטרקום על תיבות דואר קיימות לבין שדרוג תיבות דואר בנוסף להתקנה של אינטרקום. פעמים רבות מערכת האינטרקום כוללת קוד ספרות, כך שאפשר להיכנס לבית גם ללא מפתח.

התקנת אינטרקום בבית

התקנת אינטרקום היא לא דבר מורכב, במיוחד אם מדובר בשדרוג אינטרקום קיים. הרבה פעמים מדובר במערכת אינטרקום המחוברת לטלפון הביתי ואז ההתקנה היא יותר פשוטה, ואפשר אפילו להתקין לבד.

כמה עולה אינטרקום לבית?

עלות אינטרקום תלויה בפונקציות השונות שאתם מחפשים. אינטרקום פשוט יהיה יותר זול מאשר אינטרקום מצלמה, שדרוג אינטרקום עשוי להיות יותר זול מאשר התקנת אינטרקום חדש.

לפי אתר זאפ, מחיר אינטרקום זול לבית יכול להתחיל מכ-60 ₪. עלות אינטרקום יכולה להגיע עד כמעט 10,000 ₪, למשל אפשר למצוא אינטרקום של חברת logiphone עם מסך 5 אינץ' צבעוני, רמקולים איכותיים, נורות כחולות הדולקות בזמן דיבור ועוד.

לפעמים התקנת האינטרקום דורשת חשמלאי מוסמך או אנשי מקצוע, דבר העשוי לייקר את המחיר. מומלץ לברר זאת לפני הקנייה.

איפה אפשר לקנות אינטרקום לבית?

אפשר למצוא אינטרקום לבית באינטרנט, בחנויות השונות ברשת. כמו כן אפשר למצוא ברחבי הארץ – מהצפון עד הדרום – חנויות רבות בהן ניתן לרכוש אינטרקום, לרוב מדובר בחנויות אזעקה ותקשורת.

מאמרים דומים:
אזעקה לבית
כמה עולה מערכת אזעקה זולה?



0 תגובות: