אזעקה לבית

קישורים ממומנים

איך כדאי למגן את הבית? איזה מערכות אזעקה כדאי להתקין? וכמה זה עולה? בכתבה הבאה שלפניכם - כל מה שרציתם לדעת על אזעקה לבית.

אחת הבעיות הקשות במדינת ישראל היא הפריצות לבית. אלפי מקרי פריצה נרשמים מדי שנה והמספרים בד"כ עולים. יש כמה דרכים להגן על בית מפני פריצה: סורגים, כלב שמירה ועוד ומערכות אזעקה.

בכתבה הזאת אנו נתמקד במערכות אזעקה לבית שמסוגלות להגן עלינו בפני כל סוג של פריצה. נלמד להכיר את הסוגים השונים של האזעקות ונדע מהם המחירים הממוצעים של אזעקה לבית.

מה חשוב לדעת לפני שמתקינים אזעקה לבית?

ראשית חשוב לוודא שמתקין האזעקות שהזמנתם הוא עוסק מורשה ומקצועי בתחומו ולא איזה "חאפר" שיתקין לכם אזעקה שפועלת רק פעמיים בשבוע או אפילו לא להיתקל במתקין אזעקות שלמחרת ישלח פורץ אליכם הביתה עם הקוד לביטול האזעקה. וודאו שיש לו ניסיון, קבלו המלצות מחברים ועשו כל דרך הגיונית לוודא שאתם עומדים מול אדם מהימן ואמין.

מתי כדאי להתקין את האזעקה?

הזמן הכי מומלץ להתקין אזעקה הוא כאשר הבית עדיין בשלבי בנייה ונקודות החשמל עדיין בהתקנה כך אפשר לתכננן במדויק את מערכת האזעקה ואת גלאי הנפח השונים יחד עם החשמלאי ואפילו האדריכל שמתכנן את הבית.

סוגים של האזעקות לבית


בעיקרון מערכת אזעקה מורכבת מגלאים שונים (גלאי נפח, גלאי קרן, גלאי חיצוני, מתג מגנטי ועוד) שמותקנים במקומות שונים בבית ונכנסים למצב פעיל ברגע שאתם יוצאים מהבית ונועלים את הדלת. ברגע שנכנס פורץ, הגלאים שולחים את האות למחשב של מערכת האזעקה שמיד מפעילה צופרים במספר מקומות שאמורים להבהיל את הגנב. במקביל, המערכת מתקשרץ למספר טלפונים של מוקד שמירה שמיד שולח צוות שמגיע פיסית לבית ובודק את מקור הקריאה.

כמה עולה אזעקה לבית?

מערכת אזעקה אלחוטית בסיסית עולה בסביבות 1000 ש"ח עד 1500 ש"ח כמובן שככל שמערכת האזעקה יותר חכמה ומסתכרנת יחד עם מה שנקרא היום "בית חכם" ושלט חכם" ששולט בכל הדברים יחד המחיר יגולם בתוך כל המערכת של הבית החכם ויעלה כמה אלפי דולרים טובים.

חברות של מערכות אזעקה

ישנם הרבה מערכות אזעקה מומלצות וטובות אנו ניתן לכם רשימה חלקית של מערכות אזעקה לבית של חברות שונות ובמחירים שונים. להלן רשימה של מערכות אזעקה לבית וחנויות שונות ברחבי ישראל אשר מוכרות ותקינות מוצרים מהתחום:
  • חברת B-secure - חברת מיגון ואזעקה בגבעתיים בקישור הזה
  • שידרוגים - חנות וחברת אזעקות בצפון בקישור הזה
  • תמם מערכות - התקנות אזעקה לבית בקישור הבא
  • שחר מערכות - אזעקות ומיגון באיזור מודיעין בקישור הזה
  • יממ מערכות אזעקה - התקנות, אינטרקום, מרכזיות באיזור השרון בקישור כאן
  • בר טכנולוגיות - פתרונות אזעקה ומצלמות במעגל סגור באיזור המרכז בקישור הזה
  • פוש פתרונות תקשורת - התקנת מערכות ושירותי מחשוב באיזור הדרום בקישור כאן
  • אמיר חשמל ותקשורת - התקנת אזעקוצ באיזור ירושלים. בקישור הזה

0 תגובות: