אביזרים לבריכה

קישורים ממומנים

מחפשים אביזרים לבריכה? בכתבה הבאה סקרנו לכם את כל סוגי האביזרים והתוספות לבריכה החל ממוצרי ניקיון ותחזוקה ועד תוספות עיצוביות שונות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

באחת הכתבות הקודמות שלנו בה עסקנו במחיר בניית בריכה ביתית ועל סוגי הבנייה השונים, הבטחנו לכם שנסקור לכם גם את תחום האיבזור לבריכה ונבדוק אילו אביזרים ותוספות לבריכה נמכרים בחנויות השונות ומה המחירים המוצעים. להלן התוצאות.

אביזרים לבריכה

שוק האביזרים לבריכה הוא גדול ביותר ומציע מגוון מוצרים משלימים בתחומים שונים, בכתבה הבאה נציג לכם את המוצרים השונים לפי חלוקה לקטיגוריות.

אביזרים לבריכה - ניקיון

אחד מהפקטורים החשובים ביותר בתחזוקה הבריכה הוא הניקיון. כמו בכל תחום ישנם מגוון מוצרים שיעזרו לכם לעשות זאת טוב יותר וקל יותר. הנה כמה מוצרים שיכולים לעניין אתכם:

רובוט לניקוי בריכה - בדומה לשואב האבק הרובוטי לניקוי רצפה, אפשר למצוא בחנויות אביזרים לבריכה רובוטים לניקוי הבריכה הפועלים לבד ומנקים את כל הלכלוכים מהמים, כולל בפינות. טווח מחירים: בין 1500 ל-8000 ש"ח בהתאם לסוג הרובוט ולדגם שאתם בוחרים.

שואב חשמלי לבריכה - אם הרובוט יקר לכם, אפשר לקנות שואב לבריכה חשמלי עם מוט ארוך המותאם במיוחד לניקוי לכלוכים מהמים. מחירים: החל מ-300 ש"ח למוצרים הפשוטים ועד 1000 ש"ח.

רשת עלים - ואם אתם ממש לא מעוניינים להשקיע בתחום הזה, תמיד אפשר לקנות רשת עלים ולעבוד קצת יותר קשה כדי לנקות את הלכלוך מהבריכה. מחירים: כמה עשרות שקלים בודדים.

אביזרים לבריכה - תחזוקה

כדי שתוכלו להשתמש הרבה פעמים במי הבריכה ללא צורך בהחלפת המים, נדרשת פעולת חיטוי המים בעזרת חומרים מיוחדים וכן מסננים ופילטרים שיגרמו למים שלכם להיות נקיים וצלולים. גם כאן, ישנם מערכות חשמליות ואוטומטיות שעושות לכן את כל העבודה ומוצרים פשוטים אם אתם מעוניינים לחסוך ולעשות את העבודה בעצמכם:

משאבות ומסננים לבריכה - כדי לנקות ולבצע סירקולציה של המים בבריכה, יש להשתמש במשאבה ובמסננים (מסנן חול או מסנן פילטר) מסננים אלו הממוקמים במשאבת המים של הבריכה ועוזרים לשמור על ניקיון של המים בבריכה. טווח מחירים: בין 1500 ל-3500 ש"ח בממוצע.

מערכת כלור אוטומטית - מתקנים אלו מוצמדים לצינור המים ולמשאבת המים ומוצאים את כמות הכלור הרצויה לפי ההגדרות שאתם מגדירים מראש. מחירים: בסביבות ה-1000 ש"ח.

ערכת בדיקת המים בבריכה - כדי לדעת מה אחוזי הכלור ושאר הכימיקלים בבריכה, אפשר לקנות ערכת בדיקה מטבליות או מקלונים שיעזרו לכם לדעת ממה מורכבים המים שלכם ומה יש לעשות לפי התוצאות. מחירים: עד 100 ש"ח.

תאורה לבריכה

בכל הקשור לתאורה לבריכה, התאורה השולטת היא תאורת לד. המשחק כאן הוא בעיקר של עיצובים וצבעים. כך למשל תוכלו למצוא מנורות צפות לבריכה, מנורות מחליפות צבעים ואפילו מנורות הכוללות מזרקת מים. מבחינת מחירים, רוב סוגי המנורות לבריכה לא עוברות את ה-1000 ש"ח ורובם אף ברף התחתון שלו.

תוספות שונות לבריכה

מקלחון סולארי לבריכה - כדי שתוכלו להתקלח בגינה ובחצר ולהיכנס נקיים לבית, החנויות לאביזרים לבריכה, מציעים מקלחון סולארי הפועל מאנרגיית השמש ומספק מים חמים בכל שעות היום. מחירים: בין 1000 ל-2000 ש"ח.

מפלים ומזרקות - מוצרים אלו נועדו אך ורק לעיצוב ומראה הבריכה. ישנם סוגים שונים של מפלי מים ומזרקות מים לבריכה כגון מפלים מדופן הבריכה, מפל עם תאורה מובנית, מזרקותל העובדות על לחץ המים של המשאבה וכד'. טווח המחירים: החל מ-400 ש"ח למפלים פשוטים וקטנים ועד ל-3000 ש"ח למזרקות ומפלי מים מורכבים וגדולים.

כיסויים לבריכה - ישנם שני סוגים עיקריים לכיסוי לבריכה. הראשון הוא כיסוי צף העשוי מחומר מיוחד ששומר על המים ומונע את אידוי הכלור. מחיר כיסוי צף לא עובר את ה-100 ש"ח. בנוסף, אם אתם רוצים לקנות מתקן טלסקופי שיעזור לכם להתקין את הכיסוי על הבריכה, תיאלצו להיפרד מסכום של 1500 ש"ח בממוצע שזה מחיר המתקן.

ולסיום, לצד הכיסויים הצפים לבריכה אפשר למצוא גם כיסויי פרימיום כמו למשל כיסוי תריסים חשמלי שעובד על מערכת הידראולית וסוגר או פותח את הכיסוי בלחיצת כפתור. המחיר אגב (תחזיקו חזק), הוא בין 25,000 ל-35,000 ש"ח.

0 תגובות: