הלבשת אמבטיה - המדריך השלם

קישורים ממומנים

מה ההבדל בין הלבשת אמבטיה לחידוש אמבטיה? למי זה מתאים? כמה עולה הלבשת אמבטיה? כיצד זה מתבצע? על כל אלו ועוד, במדריך הבא שלפניכם.

מכיוון שלא כל האמבטיות מיוצרות מחומרים איכותיים וחזקים, במקרים רבים האמבטיה צוברת כתמים שלא יורדים, כתמי חלודה, עובש ואפילו שברים. אם גם האמבטיה שלכם במצב גרוע, זה עדיין לא סוף העולם. תחום השיפוצים מציע שלושה פתרונות עיקריים לטיפול בבעיה - החלפת האמבטיה, חידוש אמבטיה והלבשת אמבטיה.

כפי שראיתם כבר לפי הכותרת, בכתבה הזאת אנו נדבר רק על הפתרון השלישי וננסה ללמוד מה זה בדיוק הלבשת אמבטיה? איך בדיוק עושים את זה? כמה עולה הלבשת אמבטיה וגם נציג לכם רשימה של כמה מומחים להלבשות אמבטיה ברחבי הארץ.

מה זה הלבשת אמבטיה?

ראשית, בואו ננסה להבין מה זה בדיוק הלבשת אמבטיה. ובכן, בשונה מחידוש האמבטיה בה מנסים לתקן ולצבוע מחדש את האמבטיה, בהלבשת אמבטיה פשוט מלבישים אמבטיה חדשה (קטנה יותר) בתוך האמבטיה הישנה (מבלי להוציא אותה) וכך מקבלים למעשה אמבטיה חדשה לחלוטין המסתירה לגמרי את האמבטיה הישנה (כולל גם את השוליים והדפנות של האמבטיה הישנה).

חשוב לדעת: אצל המתקינים המקצועיים האמבטיה החדשה עשויה מחומר אקרילי חזק שמונע פיצוצים בחומר, חלודה או קילופים ואמור להחזיק מעמד זמן רב. בנוסף, האמבטיות החדשות עשויות מחומר בידודי שאמור לשמור גם על טמפרטורת המים.

כיצד מתבצעת עבודת ההלבשה?

ראשית יש לבצע מדידה של האמבטיה הישנה ולראות שהמידה מתאימה להלבשת האמבטיה החדשה. לאחר מכן, מורחים דבק מיוחד וחומרי איטום נוספים על האמבטיה הישנה ומלבישים את האמבטיה החדשה בתוך הישנה. כל התהליך לא אמור להימשך יותר מכמה שעות בודדות.

הלבשת אמבטיה - מחיר

מבדיקה שערכנו באתרים ופורומים שונים, מחיר הלבשת אמבטיה נע בין 1500 ל-1800 ש"ח הכולל גם את העבודה וגם את החומרים.

המלצה: מתקין מקצועי ייתן לכם אחריות של לפחות שנה על העבודה וחשוב לוודא זאת לפני שמתחילים בעבודה.

הלבשת אמבטיה - יתרונות

ישנם כמה יתרונות מרכזיים בהלבשת אמבטיה:
  • תהליך מהיר  - מדובר בעבודה של כמה שעות בלבד.
  • עלות נמוכה - מחיר הלבשת אמבטיה זול בהרבה מהחלפת האמבטיה.
  • מורכבות העבודה - אין צורך בהחלפת הצנרת, שבירת אריחים, החלפת הריצוף או האיטום. העבודה היא קלה ופשוטה.
הלבשת אמבטיה - חסרונות

החסרון העיקרי בשיטה זו היא ההקטנה של האמבטיה. כשאתם מלבישים אמבטיה חדשה על הקיימת, אתם למעשה מקטינים את גודל האמבטיה שלכם (מדובר על הקטנה של בין 3 ל-7 ס"מ).

האם ניתן לעשות זאת לבד?

ממש לא, מומלץ וכדאי להזמין איש מקצוע שיעשה זאת בצורה נכונה שתחזיק מעמד זמן רב.

המלצה חשובה: רצוי להזמין שיפוצניק שמתמחה באמבטיות ולא שיפוצניק כללי. ההבדל יכול להיות שמיים וארץ.

האם זרימת המים אמורה להיפגע?

לא. זרימת המים צריכה להישאר באותה הצורה שהייתה לפני ההלבשה.

רשימה של חברות המציעות הלבשת אמבטיה

ישנן כמה חברות בישראל שמתמחות בחידושים ולהן ניסיון רב בהלבשות לאמבטיות. להלן רשימה של כמה בעלי מקצוע כאלו.

זאב הלבשת אמבטיה - אחד החלוצים והוותיקים בתחום הלבשות האמבטיה (המבוגרים מאיתנו בוודאי זוכרים אותו מהפרסומים בחוברות המבצעים שמצורפת לכרטיס האשראי של ישראכרט) עם ארבעה סניפים ברחבי הארץ - הרצליה, ירושלים, חיפה ותל אביב. טל' (סניף ראשי) - 09-9584862.

צחי ציפוי אמבטיות - חברה ותיקה נוספת בתחום שיפוץ וחידוש האמבטיה המציעה בין היתר גם הלבשת אמבטיה אקרילית חדשה. טל' - 03-6490565

אבי אור הלבשת אמבטיות - חברה המתמחה בשיפוץ אמבטיות המציעה הלבשת אמבטיה בשלוש שעות ושלוש שנים אחריות על כל עבודה. נכון לזמן כתיבת שורות אלו (12/6/2012) מצאנו מבצע באתר האינטרנט של החברה המציע הלבשת אמבטיה ב-1300 ש"ח בלבד. לחברה שני סניפים - בתל אביב ובראשון לציון. טלפונים: ת"א - 03-5224412, ראשל"צ - 03-9561712.

0 תגובות: