גריל למזגן מרכזי

קישורים ממומנים

מה עדיף - גריל למזגן מפלסטיק או גריל מאלומיניום? כמה זה עולה? מה עושים במקרה שהקיר מעוגל? וכו'. על שאלות אלו ואחרות במדריך הבא שלפניכם.

חלק חשוב מהתקנת מערכת מיזוג מרכזית הם הפתחים ליציאת האוויר המפוזרים בבית או בניסוח מקצועי יותר - גריל מזגן. ישנם כמה סוגים של גרילים למזגן הנמכרים כיום בשוק המזגנים. בכתבה הבאה נסקור עבורכם את הסוגים השונים של הגרילים למזגן, ננסה למצוא מחירים ממוצעים בשוק ונלמד כמה טיפים והמלצות שוות.

גריל למזגן - סוגים

ניתן לחלק את הגרילים הנמכרים כיום בחנויות לשני סוגים עיקריים - גרילים תקרתיים (מותקנים על התקרה) וגרילים קיריים (מותקנים על הקיר) כאשר שני הסוגים מיוצרים משני חומרים עיקריים - פלסטיק או אלומיניום)

גרילים למזגן מפלסטיק
הגריל הנפוץ והזול ביותר בישראל הוא גריל פלסטיק קירי המאפשר שיוני כיוון זרימת האוויר. רוב הגרילים באלו מגיעים בצורה מלבנית אך ניתן למצוא גם בחנויות המתמחות גם גרילים עגולים.

גרילים למזגן מאלומיניום

לאלו שמחפשים את העניין העיצובי יותר והאיכותי יותר, ניתן למצוא גם גרילים למזגנים מאלומיניום או מתכת אל חלד אשר מחירן גבוה בהרבה מן הגרילים הפשוטים מפלסטיק. הדגמים הנפוצים והנמכרים ביותר ביותר בגרילים אלו הם גריל דקורר וגריל אילת.

גריל מעוגל למזגן

במקרים בהם בוצעה הנמכת תקרה מעוגלת או לקירות עגולים, ישנם גם גרילים מעוגלים מיוחדים שמתאימים בדיוק לצרכים אלו. גרילים אלו יהיו לרוב מאלומיניום ומחירם יהיה גבוה יותר.

גרילים למזגן - מחירים

טווח המחירים הכללי של גרילים למזגן הוא בין 100 ל-1000 ש"ח כאשר הגרילים הזולים ביותר הם גרילים מפלסטיק קטנים בגדלים סטנדרטיים שמחירם נע בממוצע בין 100 ש"ח ל-250 ש"ח (משתנה בעיקר בהתאם לגודל) ומחירי גרילים העשויים ממתכת אל חלד נעים בין 300 ש"ח ומגיעים ל-1000 ש"ח.

המלצה חשובה: שימו לב שהמחירים המצויינים כאן אינם כוללים עבודה והתקנה ולכן אם אינכם מתכוונים להתקין זאת בעצמכם, השאירו מקום בתקציב עבור מחיר ההתקנה שעולה עוד כמה מאות שקלים.






0 תגובות: