גריל גז מומלץ

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איזה גריל גז כדאי לקנות? בכתבה הבאה אספנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם לקנות גריל גז לגינה או למרפסת. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם. 

כמדי שנה בכל קיץ שוק הגרילים מתעורר לחיים ומציע מגוון מוצרים חדשים במחירים זולים ובמבצעים מנצחים. בשנים האחרונות, כמעט כל מי שבבעלותו חצר, גינה או אפילו מרפסת גדולה קונה או חושב לקנות גריל גז קבוע שבו יוכל להכין בשרים על האש מבלי להתעסק במנגל הסטנדרטי עם הפחמים.

בכתבה הבאה נמליץ לכם על כמה ממדריכי הקנייה הטובים ביותר ברשת שיתנו לכם את כל הכלים הנכונים לקניית גריל גז בתוספת כמה טיפים והמלצות שלנו.

איזה גריל גז לקנות?

נתחיל עם אחד האתרים הטובים ביותר למדריכי קנייה הנקרא Wise Buy המציע בנוסף גם השוואת מחירים על גרילרים של גז מחברות וחנויות שונות. אתר זה מציע מדריך מפורט ועדכני הסוקר את כל כל תכונות הגריל כדי שתוכלו לדעת מה חשוב עבורכם ומה פחות. מומלץ ביותר!

בקריאה מעמיקה במדריך תוכלו למצוא מידע ותשובות רבות לשאלות בנושאים רבים כגון:
  • גודל הגריל  - מה הגודל המומלץ? מהו גודל משטח הצלייה המומלץ?
  • תפוקת BTU - איזו תפוקת BTU מומלצת לגריל גז?
  • מבערים לגריל - מהו מספר המבערים המומלץ לגריל ואיזה סוג מבערים כדאי לקנות?
  • מעטפת הגריל - איזה מעטפת עדיפה - נירוסטה? אלומיניום? פח, או עץ?
  • רשת צלייה - איזו רשת צלייה כדאי לבחור? ברזל, נירוסטה או ברזל מצופה אמייל?
  • תוספות חשובות - מהן התוספות החשובות שכדאי לקחת בחשבון בקניית גריל גז?
  • מחיר ואחריות - כמה עולה גריך גז בממוצע ומהי האחריות המקובלת אצל רוב היצרנים?
מדריך נוסף שמצאנו לנכון להמליץ שייך לאתר המצוין Home Aid שכיום שייך לאתר Xnet מבית Ynet. במדריך זה תוכלו למצוא בנוסף לסקירה כללית של המוצרים השונים, גם מגוון טיפים חשובים ומעשיים כגון בחירה נכונה של שטח משטח הצלייה וכמות המבערים לניצול מקסימלי של בלון הגז והחיסכון המירבי במחיר, עזרה בשיקולים תקציביים בקניית הגריל ועוד.

המדריך הבא מיועד למי שאוהב לצפות במדריכי וידאו והוא מציע כמה טיפים בסיסיים למחיר הגריל, סוג הגז ועוד. צפו במדריך:



המלצה שלנו

כעיקרון, תמיד אפשר למצוא גריל זול בהום סנטר, אייס קנה ובנה או רשתות גדולות מסוג זה אך ישנן חנויות המתמחות אך ורק בגרילים ושם אולי המחיר יהיה יקר במקצת אך מובטח לכם מבחר גדול בהרבה ומוצרים איכותיים יותר.

המלצה נוספת: במקרים רבים, בסוף עונת הקיץ, מחירי הגרילים יורדים ברוב החנויות ולכן, אם יש לכם סבלנות, כדאי להמתין עד לסוף הקיץ ורק אז לקנות את הגריל.

גריל גז - חברות מומלצות

לסיום, אם אתם אוהבים לקנות מותגים, ניתן לומר באופן כללי כי ישנן שלוש חברות מובילות בתחום של גרילי הגז והן גריל גז של וובר (Weber) אותו מייבאים חברת די אנד אס, הגרילים של גרנד הול אותם משווקים חברת כרמל דיירקט וגם גרילרים של חברת אמגזית.

1 תגובות:

יונתן רואה אמר/ה...

בגרילי גז חשוב מאד לקנות מוצר איכותי מחברה ידועה ולבדוק את נושא האחריות ~ לכמה זמן ומה כוללת האחריות. יש משווק מאד מומלץ של גרילים עם מבצעים לא רגילים במשך כל השנה הטלפון שלהם 02-5021295