ידיות לארונות מטבח

קישורים ממומנים

קניתם כבר את ארונות המטבח ועכשיו נשאר לכם לבחור את הידיות? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם כמה טיפים חשובים לקניית ידיות לארונות מטבח ותמונות ורעיונות של מטבחים עם ידיות שונות ומגוונות - כתבה ראשונה בסדרה.

שלב בחירת הידיות לארונות המטבח נראה להמון צרכנים כשלב פשוט ואפילו לא חשוב אבל כל מעצב פנים ומומחה למטבחים יאמר לכם שהידיות לארונות הן אחד הפריטים החשובים ביותר בעיצוב המטבח הן מבחינת פונקציונלית והן במבחינה עיצובית.

בכתבה הבאה ננסה לתת לכם כמה טיפים והמלצות טובות לדרך לפני שאתם ניגשים לחנויות (רצוי אפילו לפני שאתם מזמינים את הארונות) כדי שתוכלו לעשות את הקנייה הטובה והמושכלת ביותר. לצד הטיפים נשלח אתכם גם לגלריות נפלאות מהרשת שבו תוכלו למצוא רעיונות לידיות לארונות ממטבחים שונים. בכתבה השנייה בסדרה נציג לכם גם רשימה של חנויות פרזול המציעות מגוון רחב של ידיות מסוגים שונים.

ידיות לארונות מטבח - סוגים

ברוב חנויות הפרזול מחלקים את הידיות לארונות המטבח לכמה קטיגוריות לפי פרמטרים שונים. למשל, לפי סוג הידיות (ידיות כפתור, ידיות שקועות או ידיות משיכה), לפי חומר הידיות (אלומיניום, ניקל, מתכת, זכוכית, פורצלן, קריסטל או ידיות עץ), לפי ייעוד הידיות (ידיות למגירות, ידיות לארונות) ולפי עיצוב הידית (ידית בעיצוב מודרני, בעיצוב כפרי, ידיות בעיצוב ענתיק וכד').

כמובן שחלק גדול מאוד מהבחירה בידית המתאימה יהיה לפי הטעם העיצובי שלכם אבל חלק בלתי מבוטל בבחירת הידית היא גם הפונקציונליות של הידיות. למשל, לידית כפתור יש יתרון של ניקוי קל יותר ואילו ידית משיכה חזקה יותר ולכן קלה יותר לפתיחת הארון או המגירה.

המלצה: למגירות המטבח עדיף לקנות ידיות משיכה (מחוברות עם שני ברגים) למשיכה קלה יותר של המגירה.

מחיר ידיות מטבח

כמו בכל קטיגוריה אחרת של עיצוב הבית, קשה מאוד לתת מחיר ממוצע של ידיות לארונות מטבח וזאת מכיוון שהמחיר משתנה בהתאם לסוג הידית, חומר הידית ומותג או חברת הייצור של ידית. לכן, במקום לתת מחיר כללי, נציג לכם כמה כללי ברזל שיתנו לכם קצת אינדיקציה בסיסית להבנת המחיר.

ובכן, הידיות הזולות ביותר מתחילות מ-5 שקלים לידית פשוטה וסטנדרטית ומגיעות ל-200 ש"ח ומעלה עבור ידית מעוצבת של אחד מהמותגים הגדולים. ניתן לומר מחיר ידיות המשיכה יקרות יותר מידיות כפתור וברוב המקרים, ידיות שעולות באיזור ה-10 שקלים יהיו ידיות כפתור.

ידיות לארונות מטבח היוקרתיות יותר הן ברוב המקרים ידיות העשויות מקריסטל או בשילוב קריסטל ונעות באיזור מחירים של 50-150 ש"ח לידית.

לפני סיום, הנה מדריך וידאו מצוין שמסביר ונותן טיפים והסברים נוספים שיעזרו לכם לדעת איזה ידיות למטבח לקנות.

תמונות של ידיות לארונות מטבח

ולסיום, אם אתם מחפשים קצת השראה ורעיונות לידית מיוחדת ומגניבה, מומלץ להיכנס לעמוד הבא שבו תוכלו למצוא עשרות תמונות של ידיות מטבח מעוצבות ומיוחדות שיוכלו להעניק לכם לא מעט מחשבה והשראה בעניין.

עד כאן לחלק הראשון של הכתבה. בחלק הבא נציג לכם רשימה של חנויות פרזול מובחרות ברחבי ישראל המציעות מגוון גדול של ידיות שונות מכל הסוגים.

0 תגובות: