דשא סינטטי במבצע

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות דשא סינטטי בזול? אספנו עבורכם מבצעים על דשא סינטטי ברחבי הרשת. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו בהם אנו אוספים לכם מבצעים על מוצרים מסויימים. הפעם החלטנו לאסוף עבורכם את כל המבצעים על דשא סינטטי שמצאנו ברשת באתרי חנויות קטנות וגם ברשתות הגדולות.

לאחר שבאחת הכתבות הקודמות הסברנו לכם איזה דשא סינטטי כדאי לקנות ומה נחשב לדשא סינטטי איכותי, הנה כמה מבצעים שמצאנו ברשת. שימו לב: הנתונים שיופיעו כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (10/9/11) נלקחו מאתרים חיצוניים ולכן אין אנו אחראים על אמינותם או על אחריותם.

דשא סינטטי במבצע

נתחיל עם האתר של החנות פנאי ירוק שמוכרת מגוון מוצרים לגינה ובו מצאנו מבצע על דשא סינטטי למרפסת כולל התקנה ב-129 ש"ח בלבד ודשא סינטטי לגינה מדגם נפוליאון במינימום הזמנה של 35 מטר כולל הכנת הקרקע לדשא, התאמת שיפועים, יריעות פלריג, הוספת מצעים ועוד ב-169 ש"ח בלבד. שימו לב: המחירים אינם כוללים מע"מ.

נמשיך עם החנות "דשא רון" שמציעה באתרה דשא סינטטי 10 מ"מ ב-26 ש"ח כולל מע"מ בקניית גליל או דשא סינטטי במראה טבעי ב-99 ש"ח במקום 159 ש"ח. החנות ממוקמת באיזור התעשייה נתניה.

בחנות "אגדת הדשא" מצאנו מבצע על דשא סינטטי איכותי במראה טבעי המדמה לדשא צורה של דשא מכוסח בעובי של 42 מ"מ הכולל גם משטח שמונע הצטברות נוזלים החל מ-200 ש"ח למטר רבוע כולל הובלה והתקנה.

עוד מקום שכדאי לחפש בו מבצעים הוא פורטל לעיצוב הגינה in4gan המציעים מגוון מבצעים וקופונים על מוצרים לגינה. כך למשל מצאנו מבצע של דשא סינטטי במשתלה בראשון לציון המציע דשא סינטטי בעובי 40 מ"מ בארבעה גוונים ב-89 ש"ח למ"ר עם אחריות ל-6 שנים. שימו לב המבצע בתוקף עד ל-15 לספטמבר.

בחנות נגיעה בנוף מציעים מבצע על דשא סינטטי קיסר וקיסר טופ ב-250 ש"ח למ"ר. המחיר תקף במינימום הזמנה של 50 מ"ר ומעלה ואינו כולל חיתוכים והדבקות. המחיר כולל הובלה והתקנה באיזור המרכז והשרון בלבד ואינו כולל מע"מ.

באתר החנות "גרין סטאר" שנמצאת בגבעת ברנר ממשיכים במבצע "מחיר ללא תחרות" על דשא סינטטי שנערך במהלך חודש ספטמבר לחודש נוסף הכולל מחירים מיוחדים על דגמים של דשא סינטטי וגם 20 אחוז הנחה על הדברה לגינה לכל המזמין דשא סינטטי בחנות בכמות של למעלה מ-50 מ"ר.

ונסיים במבצע על דשא סינטטי שמצאנו באתר של החנות "גינה לעד" הנמצאת בנתניה המציע דשא סינטטי בעובי 40 מ"מ (3 צבעים) ב-139 ש"ח למטר כולל התקנה ודשא סינטטי בעובי 44 מ"מ (3 או 4 צבעים) ב-169 ש"ח למטר כולל התקנה.

בהצלחה.


0 תגובות: