מחיר מיני בר

קישורים ממומנים

בדקנו באתרי החברות הגדולות מהן המחירים של דגמי המיני בר וחיפשנו גם מבצעים. רוצים לדעת את התוצאות? בכתבה שלפניכם.

התחרות על מיני בר לא הייתה חזקה כל כך מעולם וכניסתה של חברת אלקטרה לתחום מתקני מים הכניסה את כל השחקנים לסחרור עמוק כאשר בראשם נמצאת חברת תמי 4. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק באתרים של 4 חברות גדולות מהם המחירים שמציעים החברות הגדולות עבור דגמי המיני בר לצד מבצעים מיוחדים שמצאנו. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להשוות ולהחליט.

הערה חשובה: כל המידע המובא בפניכם כאן נכון לתאריך כתבה זו בלבד (4/9/11) ונאסף מאתרי החברות באינטרנט.

מיני בר תמי 4 - מחירים ומבצעים

באתר הרשמי של תמי 4 אפשר למצוא בדף השוואת המוצרים את שלושת דגמי המיני בר השונים של החברה שהם תמי 4 קלאסיק, תמי 4 פימילי ותמי בר פרימו. באותו הדף תוכלו להבין בצורה מפורטת מהם ההבדלים בין הדגמים השונים ומה הם כוללים.

מחירים: מבחינת מחירים, הדגם הזול ביותר הוא תמי 4 קלאסיק שעולה 2567 ש"ח, תמי 4 פימילי עולה 2783 ש"ח ומחיר תמי 4 פרימו הוא 3251. כל המחירים כוללים שנה אחריות, הובלה והתקנה.

מבצעים: נכון לכתיבת כתבה זו לא מצאנו מבצע באתר החברה.

אלקטרה מיני בר - מחירים ומבצעים

אלקטרה בר מציעה באתרה מספר של דגמי מיני בר בצבעים ובעיצוב שונה ומציעה גם רככישה דרך האינטרנט. במקביל למוצרים, מציעה אלקטרה גם מסלולי שירות הכוללים בין היתר שירות ואחזקה, אחריות, שירות טכנאי והחלפת סנן. החברה מציעה 3 מסלולי שירות - מסלול לשנה, מסלול לשנתיים ומסלול לשלוש שנים.

מחירים: לפי אתר החברה מחיר מיני בר של אלקטרה עומד על 2473 ש"ח פלוס 299 ש"ח עלות משלוח והתקנה. אם תרצו לבחור באחד ממסלולי השירות, מחיר מסלול לשנה הוא 180 ש"ח, מחיר מסלול לשנתיים הוא 783 ש"ח ומסלול לשלוש שנים הוא 1318 ש"ח.

מבצעים: באתר החברה מצאנו מבצע על אלקטרה בר בשיתוף עם חברי מועדון 365 של המשביר לצרכן המציע מיני בר של אלקטרה מדגם ECP-1000 ב-2381 ש"ח כולל הובלה והתקנה (במקום 2772 ש"ח) וכרטיס מתנה לקניות ברשת המשביר לצרכן בשווי 400 ש"ח. המבצע בתוקף עד ה-15 לספטמבר 2011.

מעיינות בר - מחירים ומבצעים

חברת מעיינות בר מציעה מגוון רחב מאוד של דגמי מיני בר לבית ולמשרד ומציגה לצד מתקנים מתוחכמים ויוקרתיים, גם דגמים פשוטים וזולים.

מחירים: טווח המחירים של מעיינות בר רחב בהרבה מאלו של אלטרה בר ומיני 4 וניתן למצוא באתר החברה מיני בר זול החל מ-799 ש"ח כולל משלוח לדגם מסוג אנג'ל. במקביל, ישנם דגמים יוקרתיים שמחירם נע בין 1500 ש"ח ועד ל-3400 ש"ח כמו למשל 1580 ש"ח למיני בר טריו, 2879 ש"ח למיני בר מאגנום וכד'.

מבצעים: לא מצאנו באתר החברה מבצעים מיוחדים אך החברה מציע 5 אחוז הנחה לכל הרוכש מיני בר באתר.

טבע בר - מחירים ומבצעים

באתר של חברת טבע מצאנו 6 דגמים של מיני בר כגון מיני בר אטלנטיס, קומפקט בר, מיני אולימפיק ועוד.

מחירים: לצערנו, מלבד הדגם קומפקט בר שנחשב על פי החברה למיני בר הקטן ביותר בעולם, טבע בר לא מציגה מחירים באתרה אלא רק בטלפון. לכן, נציין כאן רק את מחירו של קומפקט בר שעולה באתר החברה 2844 ש"ח.

מבצעים: מלבד המחיר של דגם קומפקט בר שמוצע במחיר מבצע לרגל ההשקה וכולל גם התקנה חינם לזמן מוגבל, לא מצאנו מבצעים נוספים באתר.

0 תגובות: