מטבחים במבצע

קישורים ממומנים

חיפשנו עבורכם מטבחים במבצע במגוון חנויות ורשתות של מטבחים ברחבי הארץ. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר כתבה מוצלחת שפרסמנו בחודש פברואר השנה, החלטנו לשוב ולבדוק במבחר אתרים שונים איזה מטבחים במבצע מציעים לכם הרשתות והחנויות השונות. מכיוון שישנם הרבה מאוד דרכים למצוא מבצעים ולפעמים קל ללכת לאיבוד בתוך כל התוכן הקיים, החלטנו לעזור לכם וחפשנו במגוון רחב של אתרי חנויות ואתרי מבצעים שונים כדי למצוא לכם את המבחר הגדול והמגוון ביותר.

חשוב לנו רק להבהיר כי הפרטים המופיעים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (27/8/11) ואין אנו לוקחים אחריות עליהם. אנו רק מציגים קישורים או פרסומים שמצאנו באתרים של החנויות וממליצים לכם לפנות ישירות לחנות כדי לקבל מחיר רשמי וסופי.

מטבחים במבצע

נתחיל עם אתר נחמד שנקרא קל"ב המציע מבצעים לפי איזורים בארץ ובו מצאנו שני מטבחים במבצע אטרקטיביים ביותר. הראשון, שייך למטבחי יגל ונמשך עד ל-15 לספטמבר ומציע לכל הרוכש מטבח בחנות לקבל תנור, כיריים וקולט של חברת קופר במתנה (שווי המתנה כ-3500 ש"ח!).

המבצע השני מסתיים ממש בקרוב (30/8/11) ושייך למטבחי נגריית בית העץ שמציעים מטבח אוקומה ב-26 אחוז הנחה שהם למעשה 4940 ש"ח הנחה. המטבח כולל עץ סנדוויץ אדום מסוג אוקומה, 3 מ"ר שיש, תנור, כיריים, קולט, פירזול, קנטים ועוד.

נמשיך עם מטבחים במבצע של חברת פרפקט ליין המציעים בדף הזה מבצע על מטבח 11 מ"ר ב-10,990 ש"ח בלבד. המטבח כולל ארונות מגוף סנדוויץ', דלתות פורמיקה, מסילות של חברת בלום, סגירה שקטה ועוד.

מבצע נוסף שמצאנו שייך למטבחי Do It שמציעים מעצב אישי שמגיע עד לבית הלקוח ללא תשלום ועוזר לעצב ולבחור מטבח חדש שיתאים אישית לבית שלכם. בנוסף בפרסום הבא מציעים במטבחי דו איט 25 אחוז הנחה על כל המטבחים שבחנות כולל הקולקציה של 2011 וגם סט סירים ומחבתות במתנה.

עוד מבצע שמסתיים בסוף חודש אוגוסט שייך למטבחי הום סנטר שמציעה שיש אבן קיסר במתנה לכל הרוכש ארונות מטבח בשווי של מעל 20,000 ש"ח.

נסיים עם פרסום שמצאנו על מטבח במבצע ברשת מטבחי זיו המציע 35 אחוז הנחה על כל המטבחים ו-5 אחוז הנחה במעמד הקנייה. לא הצלחנו להבין מתי מסתיים המבצע אז כדאי להתקשר ולבדוק.

מאמרים קשורים:
חנויות מטבחים

0 תגובות: