חנויות מטבחים

קישורים ממומנים

מחפשים חנות מטבחים טובה? ריכזנו עבורכם רשימה של חנויות מטבחים מובחרות בערים שונות בישראל. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

תחום המטבחים בישראל עלה מדרגה בשנים האחרונות ויותר ויותר שחקנים חדשים ורשתות מובחרות המתמחות רק במטבחים נכנסו לשוק ומתחרים זה בזה. כדי לגרום לכם מסע קניות קל יותר, החלטנו לרכז עבורכם בכתבה הבאה רשימה של חנויות מטבחים מובחרות לפי ערים גדולות או איזורים שונים בארץ.

חשוב לציין כי אין לנו כל קשר עם אף אחת מהחנויות שתראו כאן ואנו לא מתכוונים לחלק כאן המלצות לחנויות מטבחים אלא לתת לכם רשימה אובייקטיבית כפי שאנו מצאנו לאחר בדיקה יסודית מפורומים מקצועיים ואתרים שונים ברשת.

חנויות מטבחים בצפון

רוב חנויות המטבחים בצפון מתרכזות באיזור חיפה והקריות ולכן נציג לכם בעיקר חנויות מאיזור זה. להלן הרשימה:

פורסט מערכות מטבח - חנות מטבחים בקריית ביאליק אשר מתמחה במטבחים מעץ מלא ובשילוב של מטבח פורמייקה עם עץ טבעי. כתובת החנות: רח' החרושת 4 קריית ביאליק.

מטבחי Do It חיפה - הסניף הצפוני של רשת המטבחים המצליחה המתמחה בתכנון קפדני של מטבחים בעיצוב אישי. כתובת הסניף: רחוב מרקוני 10, צ'ק פוסט חיפה.

טופ קיצ'ן - עוד חנות מטבחים בחיפה הממוקמת באותו רחוב (מקרוני) היא החנות טופ קיצ'ן המציעה מבחר מטבחים מובחרים וגם ארונות הזזה.

חנויות מטבחים במרכז

אין ספק שבכל הקשור לחנויות מטבחים, איזור המרכז מנצח ובגדול. רוב הרשתות הגדולות וחנויות המטבחים של המותגים הגדולים מרוכזות באיזור המרכז בערים כגון הרצליה, תל אביב, ראשון לציון, פתח תקווה (צומת סגולה) רמת גן, רעננה, בני ברק ועוד. להלן רשימה מרוכזת של כמה חנויות מטבחים במרכז.

מטבחי פרפקט ליין ראשון לציון - רשת פרפקט ליין היאאחת מהרשתות הגדולות למטבחים המציעה מספר גדול מאוד של סניפים בכל הארץ. הרשת אחראית על היבוא מחברת Lube האיטלקית שנחשבת למותג מוביל בכל הקשור למטבחים ומציעה בתדירות גבוהה מבצעים שונים על המטבחים השונים. כתובת החנות: רחוב לישנסקי 9 מתחם חונים קונים.

מטבחי רגבה הרצליה פיתוח - רשת נוספת למטבחים מעוצבים ברמה גבוהה היא חברת רגבה שגם לה סניפים רבים הפזורים ברחבי הארץ. החברה מציעה איכות קפדנית של ייצור ברמה גבוהה עם ניסיון של שנים רבות. כתובת החנות: רחוב יד החרוצים 9 הרצליה פיתוח.

מטבחי זיו רמת גן - חנות מטבחים ברמת גן שכדאי לבדוק אם אתם במהלך מסע חיפושים אחר מטבח חדש לבית. רשת מטבחי זיו שמה דגש על מטבח בהתאמה ללקוח עם הקפדה על הפרטים הקטנים. כתובת החנות: רחוב ששת הימים 10 (מול קניון איילון).

חנויות מטבחים בירושלים

ירושלים מציעה לא מעט חנויות מטבחים מובחרות כאשר חלקן משתייכות לרשתות הגדולות וחלקן חנויות קטנות עם נסיון של שנים רבות. הרוב המוחלט של חנויות מטבחים מתרכז באיזור תלפיות ובמסע רגלי תוכלו למצוא עשרות חנויות מטבחים בכל הרמות. מתחם נוסף אפשר למצוא ברחוב שלומציון המלכה בו ישנו מתחם מטבחים גדול עם חנויות רבות. להלן רשימה של כמה חנויות מובחרות.

אניס מטבחים ירושלים - רשת מטבחים איכותית שמציעה מטבחים מעוצבים ומובחרים כאשד הלקוח מקבל שירות מלא של מעצב מטבחים ויכול להיעזר אף בתוכנה לעיצוב מטבחים תלת מימדית להתאמה אישית מושלמת. הסניף הירושלמי של רשת המטבחים אניס ממוקם ברחוב התנופה 7 בתלפיות ירושלים.

מטבחי ארדו ליין - חנות מטבחים בירושלים הממוקמת דווקא במושב אורה ומציעה מטבחים מייצור איטלקי ברמה גבוהה ואיכותית.

נובו מטבחים ירושלים - במתחם המטבחים הנמצא ברחוב שלומציון המלכה 18 במרכז ירושלים תוכלו למצוא את החנות נובו המציעה מגוון גדול של מטבחים מודרנים ומעוצבים. לרשת גם כמה סניפים נוספים באיזור בערים מודיעין ובית שמש.

חנויות מטבחים בדרום

בירת הדרום היא כמובן באר שבע ולכן גם רוב חנויות המטבחים באיזור זה מתרכזות שם. רוב הרשתות הגדולות מציעות סניפים בבאר שבע אך גם בערים נוספות שנחשבות גם הן לאיזור הדרון כגון אשדוד או אשקלון. להלן רשימה של כמח חנויות מטבחים באיזור הדרום.

נגריית אתגר - חנות מטבחים בבאר שבע אשר קיימת למעלה מעשרים שנה ומתמחה בבנייה אישית של מטבחים לבקשת הלקוח. טלפון: 054-4247789

מטבחי רגבה באר שבע - הסניף הדרומי של חברת המטבחים רגבה הממוקם ברחוב רגר 28.

פנל מטבחים באר שבע - רשת נוספת שכדאי לבדוק היא חברת פנל מטבחים שמציעה מטבחים מודרניים ואיכותיים ברמה גבוהה. הסניף הדרומי של הרשת ממוקם ברחוב מתחם הורדוס ברחוב הנגרים 1 באר שבע.

מאמרים קשורים:
כמה עולה מטבח חדש?
מטבחים - מבצעים
אי למטבח
כסאות בר למטבח
שיש למטבח

0 תגובות: