מקלחוני מיטרני

קישורים ממומנים

אחד המקלחונים המוכרים ביותר הם המקלחונים של מיטרני. בדקנו עבורכם מהם המחירים הממוצעים בחנויות השונות עבור מקלחוני מיטרני. כל התוצאות בכתבה שלפניכם.

המקלחונים של חברת מיטרני נחשבים לשם דבר בכל הקשור למקלחונים בעולם כולו ומציעים מוצרים איכותיים עם דשג רב על העיצוב. החלטנו לבדוק עבורכם ברשת בחנויות המתמחות למקלחונים וכלים סניטריים מהם המחירים בשוק עבור מקלחוני מיטרני.

מחיר מקלחוני מיטרני

את האמת שהמשימה שהטלנו על עצמנו הייתה לא קלה במיוחד וזאת מפני שהרבה מאוד חנויות לא מפרסמות את המחירים של מקלחוני מיטרני באינטרנט וגם באתרים כמו זאפ או "כמה" לא מציעים השוואת מחירים למקלחונים אלו. לכן, "חפרנו" ברשת עד שהצלחנו להגיע לחנויות שמפרסמות מחירים כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה אם גם אתם חושבים על קניית מקלחונים של מיטרני.

ראשית, לפני שנתחיל כדאי להבין שישנם סוגים רבים של מקלחונים ולכן יש להבין שהמחיר יושפע רבות גם בהתאם לסוג המקלחון. ובכן, לפי הבדיקה שלנו על עשרות מקלחונים שונים, המחיר הממוצע עבור מקלחון מיטרני הוא כ-3500 ש"ח והנה כמה דוגמאות לחנויות שמצאנו המוכרות מקלחונים אלו ומפרסמות גם את מחירים באתרן:

באתר של החנות "מאיר המהיר" אפשר למצוא עשרות מקלחונים של מיטרני מכל הסוגים (פינתיים, מעוגלים, חזיתיים וכד') כאשר המקלחון הזול ביותר שמוצע באתר הוא מקלחון חזית במחיר של 1182 ש"ח. כדאי גם להיכנס לדף המבצעים של האתר בו תוכלו למצוא גם כמה מבצעים על מקלחוני מיטרני. כתובת האתר: www.meir-hamair1.co.il

עוד חנות שמצאנו בה לא מעט מקלחוני מיטרני מסוגים שונים כגון מקלחון שתי דלתות, מקלחון פינתי, מקלחון חצי מתקפל ועוד, היא החנות "עיצובים outlet". טווח המחירים בחנות על מקלחוני מיטרני הוא בין 1800 ל-3500 ש"ח. כתובת האתר: www.d-outlet.net

חנות נוספת שמציעה מחירים (ואפילו זולים) על מקלחוני מיטרני היא החנות "קרמיקה אביב" שבה מצאנו בין היתר מקלחון חזית של מיטרני ב-1645 ש"ח בלבד. כתובת האתר: www.avivkolbo.com

המלצה: לסיום, אם אתם מחפשים לקנות מקלחון מיטרני בזול, תתפלאו, אבל ניתן למצוא גם מקלחונים של מיטרני יד שנייה וכך למשל (נכון ליום כתיבת כתבה זו) באתר יד 2 מציעים מקלחון מיטרני פינתי ב-450 ש"ח בלבד.

מאמרים קשורים:
ארונות אמבטיה
שיפוץ חדר אמבטיה
חידוש אמבטיה

0 תגובות: