דירה מקבלן בפחות ממיליון

קישורים ממומנים

מחפשים פרוייקטים חדשים בפחות ממיליון ש"ח? בכתבה הבאה אספנו לכם כמה דירות מקבלן שתוכלו לקנות בהרבה פחות ממיליון שקל. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

שוק הדירות נראה קשה מתמיד ולעיתים נראה כאילו מחירי הדירות רק הולכים ועולים כאשר אין אף ירידת מחירים באופק. למרות זאת, ישנם עדיין מספר מקומות בארץ בהם ניתן למצוא דירות חדשות מקבלן בפחות ממליון ש"ח. יצאנו לשיטוט ברשת כדי להציג לכם את כל הפרוייקטים של דירות קבלן מכל הארץ שמחירם הוא פחות ממיליון שקל.

דירות קבלן בפחות ממיליון ש"ח

אמנם מדובר בדירות של 2 או שלושה חדרים ובאיזורי פריפריה ולא במרכז הארץ, אך לכאלו שמוכנים להתפשר או לכאלו המחפשים דירות להשקעה, אפשר למצוא כיום לא מעט דירות בתכנון שמחירם נע החל מ-700000 ש"ח. הנה רשימה של כמה פרוייקטים כאלו שמצאנו באינטרנט (הערה: המחירים המופיעים בכתבה זו נאספו מאתרים חיצוניים ואין הם מהווים מחיר רשמי מטעם אף גורם. כדי לקבל מחיר רשמי, יש לפנות ישירות לחברות ולברר מולם).

דירות קבלן באשקלון החל מ-680,000 ש"ח

חברת הנדל"ן משכנות אפגד מציעה שלושה בניינים של דירות 3 חדרים כאשר אחד היתרונות הבולטים בפרוייקט זה הוא הקירבה למכללת אשקלון קירבה למרכזים מסחריים.

מחיר הפרוייקט: החל מ-680,000 ש"ח.

פרוייקטים חדשים בחיפה בפחות ממיליון ש"ח

פרוייקט נוסף מעניין שמצאנו הוא מבנה ברחוב פיק"א בחיפה שמציעה חברת קפיטל גרופ. המבנה כולל 17 דירות של 2 חדרים ומציע לדיירי הבניין פינוקים כגון חדר ביליארד, חדר כביסה, מועדון חברים ועוד.

מחיר הפרוייקט: החל מ-656,000 ש"ח.

וילה בצפון בפחות ממיליון ש"ח

ביישוב מחניים הנמצא סמוך לראש פינה מציעה חברת אמפא מליבו וילה פרטית באווירה כפרית על מגרש של חצי דונם.

מחיר הפרוייקט: החל מ-783,000 ש"ח.

דירה מקבלן בראשון לציון בפחות ממיליון

זה אמנם נשמע כמו חלום או סיפור מפוברק אך מדובר בפרוייקט חדש בראשל"צ הנקרא City של מועדון גרופי השייך לחברת "פלדמן ייזום ושיווק נדל"ן" המציעים דירות של 2,3 ו-4 חדרים בבניין במרכז העיר שעובר הסבה וישופץ לגמרי.

מחיר הפרוייקט: החל מ-777,000 ש"ח.

0 תגובות: