עלות תיקון קולטי שמש

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה תיקון קולטי שמש? אספנו בשבילכם מחירים ממוצעים שאנשי מקצוע גובים עבור תיקונים שונים של קולטי שמש. כל התוצאות בכתבה שלפניכם.

אחד מהיתרונות הגדולים של הקיץ במדינת ישראל היא היכולת לנצל את השמש ככל האפשר ולחסוך בחשמל. אחד המוצרים הידועים ביותר בישראל שעושים זאת הם קולטי השמש. קולטי שמש למי שלא יודע, הם החצי השני של דוד שמש והם אלו שאחראים להפקת החום והאנרגיה מן השמש באמצעות הטכנולוגיה הסולארית.

תפקוד לא טוב של קולטי השמש ישפיעו כמובן באופן ישיר על תפקודו של דוד השמש. לכן, בכתבה הבאה החלטנו לבדוק מהם התקלות הנפוצות בקולטי שמש ומהי העלות הממוצעת לתיקון קולט שמש.

תיקון קולטי שמש


תיקון קולטי שמש - ניקוי אבנית

ובכן אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקולטי שמש היא הצטברות של אבנית וזאת כתוצאה מהמים החמים שנמצאים בתוך הקולט. במקרה של בעיית אבנית בקולטי השמש תצטרכו להזמין טכנאי שיצטרך לפתוח את הקולטים ולנקז את המים. במקרים מסויימים, הטכנאי יציע לכם גם אפשרות של ניקוי אוויר במערכת ושטיפת הקולטים.

מחיר ניקוי אבנית בקולטי שמש נע בין 250 ש"ח ל-400 ש"ח כאשר אחד הפרמטרים שמשפיעים על עלות התיקון היא מיקומו של קולט השמש (גג רעפים או גג שטוח).

תיקון קולטי שמש - נזילה

כמו כל מערכת העובדת עם צינורות מים, ישנם מקרים בהם ישנה נזילה באחד הצינורות של הקולטים - מה שיגול להשפיע על תפקודם. ישנם מקרים בהם אפשר לתקן נקודתית את הקולט וישנם מקרים בהם תיאלצו להחליף את כל הקולט.

עלות תיקון נזילה בקולטי שמש נעה בין 200 ל-300 ש"ח בממוצע.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נציג לכם מחירים ממוצעים של התקנת קולטי שמש חדשים של חברות כמו כרומגן, אמקור, אור הטבע, אמישראגז, ירדן, נמרוד, אידאל ועוד.

מאמרים קשורים:
טיימר לדוד חשמל או דוד שמש חשמלי
עלות החלפת פלאנג' בדוד שמש
תיקון דוד שמש

0 תגובות: