חלונות לבית

קישורים ממומנים

כל המידע שתרצו לדעת על חלונות לבית כמו: חלונות אלומיניום, חלונות מעוצבים, מסגרות לחלונות, מחירים, המלצות ועוד מידע רב בנוגע לחלונות לבית בכתבה הבאה.

קניית חלון לבית היא קנייה חשובה מאוד בתהליך השיפוץ וחשובה מאוד לעיצוב פנים הדירה. לחלון לבית יש שלושה תפקידים עיקריים - הראשון, איטום והגנה מפני קור וחום, השני הוא איטום ובידוד מפני רעש והשלישי הוא הויזואליות והעיצוב של החלון המשתלב בעיצוב הפנים של הדירה. בכתבה הבאה ובכתבות נוספות בהמשך ננסה לתת לכם רעיונות והמלצות על סוגים של חלונות וננסה לללמוד איזה חלון כדאי לקנות לבית מתוך מגוון הסוגים הקיימים בשוק.

סוגים של חלונות לבית

יש כמה סוגים בולטים של חלונות הנפוצים בקרב החנויות והחברות. כמו כן, קיימים גם סוגים רבים של מסגרות לחלונות שאפשר להתאימם כמעט לכל סוג של חלון. כמובן שלכל חדר מתאים חלון משלו כך שאם רוצים לתכנן את הבית מהתחלה, עדיף לחשוב על חלון למטבח בנפרד ועל חלון לסלון בנפרד מפני שלכל חדר מתאים חלון אחר.

אז אילו סוגים של חלונות קיימים?
  • חלון בלגי - חלון בעל אטימות מצויינת השומר על עצמו מפני לחות או מזג אויר. חלון בלגי נחשב ליקר יחסית וזאת משום שהוא עשוי בדרך כלל בעבודת יד. חלונות בלגיים הן בעלי פרופיל המתאים למגוון צבעים וכן ניתן לקבל את הזכוכית עצמה בצבעים שונים.
  • חלון אלומיניום - אחד החלונות הפופולריים והנפוצים בישראל בשנים האחרונות. חלונות מאלומיניום ניחנים בחוזק ובעמידות שלהם מפני תנאי מזג אוויר וכן מבודדים בצורה טובה רעשים.
  • חלון מעץ - חלונות מעץ היו פופולריים בשנים עברו. חלון מעץ מציע אפשרויות רבות של עיצוב אך מצד שני בניגוד לחלונות האלומיניום, נדרשת תחזוקה וצביעה מחדש מדי כמה שנים.
אילו סוגי זכוכיות יש?

ישנם סוגים רבים של זכוכיות לחלונות שמציעות כל אחת אפשרות אחרת. ניתן למצוא בחנויות לחלונות זכוכית שקופה, זכוכית חלבית, זכוכית דו כיוונית, זכוכית כהה (למניעת סנוור מהשמש), זכוכת מעוטרת וכו'. כדאי להתייעץ בחנות בסוג הזכוכית כדי שתוכלו להבין ולדעת איזה זכוכית תתאים לבית שלכם הכי טוב.

כמה עולים חלונות לבית?

המחיר עבור קניית חלון לבית תלוי בתקציב שלכם ובכמות ההשקעה שתוכלו להשקיע. אפשר למצוא חלון אלומיניום שעולה 150 ש"ח ואפשר למצוא גם במחיר של 500 דולר הכל תלוי ברמת ההשקעה שלכם. קחו בחשבון שישנם גם חנויות שמתמחרים בנפרד את מחיר התקנת חלון וגם התקנה יכולה לעלות הרבה בבית מורכב ולכן כדאי גם לקחת זאת בחשבון.

חנויות לחלונות לבית

לפני שנציג לכם רשימה של חנויות לחלונות כדאי שתשוו בעצמכם ותעשו סקר שוק בחנויות באיזור המגורים שלכם ותנסו לבקש המלצות מחברים על חנויות או דגמים ספיצפיים של חלונות.

להלן רשימה של כמה חנויות לחלונות:
  • אקסטל - חברה המתמחה בפרופילי אלומיניום המציגה קולקציה גדולה ומגוונת של פרופילים מעוצבים המתאימים לכל סוג של חלון. ניתן למצוא אותם בחנות המפעל בבני ברק ברח' הלח"י.
  • אלומתריס - חנות לחלנות בירושלים המתמחה בדלתות וחלונות אלומיניום.
  • ווינדור - מפעל המתמחה בייצור והרכבה של דלתות וחלונות אלומיניום ומעץ. ממוקם בירושלים.
  • סנדר - חברה המתמחה באלומיניום לחלונות לכל מטרה ובכל עיצוב.
  • קליל - אחת מהחברות הגדולות בישראל המייצרת ומשווקת מערכות אלומינום המתאימות בין היתר לחלונות לבית או לתעשייה.
  • הגג האיטלקי - חנות המתמחה בעיקר לחלונות לגג.
  • Sky Factory - חנות המתמחה בחלונות מיוחדים הנקראים חלונות וירטואלים ומספקים "תקרות שמיים" אשר יוצרות אשליה של שמיים. החלונות משולבים במערכות מיוחדות ותאורה מתאימה.
  • דוריס אומנות הזכוכית - מפעל המייצר חלונות מעוצבים ודקורטיביים עם ציורים וטקסטורות המותאמות לבקשת הלקוח. המפעל ממוקם בצפון בעיר עכו.
  • רויאל - חנות חלונות מירושלים המייבאת חלונות עץ וחלונות אלומיום לבית.
  • פרפקט - חנות איכותית המתמחה בחלונות לבית. ניתן למצוא בחנות מותגים מפורסמים של חלונות כמו: דורמה, אלובין, אקסטל, Starwood, קליל ועוד. ממוקמת באיזור התעשייה בראשון לציון.

1 תגובות:

דוריס אומנות הזכוכית אמר/ה...

קיימים חלונות בזכוכית אומנותית
הנעשית בתנור בטכניקה מרהיבה, בשכבו זכוכית
אטום או שקוף עם/בלי טקסטורות
צבעוני אבסטרקטי או מצוייר, לפי דרישת הלקוח, צבעי הזכוכית נותנים אוירה נהדרת ומשתנה לפי האור המשתקף בכל שעה בחוץ, זה מה שמייחד טכניקה זו עם יעוץ בהתאמת הגוון לחדר
הכל לפי הזמנה מהאומן
בצפון קיים מפעל וותיק שנותן מענה מסוג זה :דוריס אומנות הזכוכית