מבצעים על מטבחים

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות מטבח חדש? חיפשנו לכם ברשת מבצעים על מטבחים בכל רחבי החנויות וחברות המטבחים בישראל. כל הפרטים בכתבה הבאה.

קניית מטבח חדש היא אחת הקניות הקשות והחשובות לבית ואחת היקרות ביותר. מכיון שהתחרות בענף המטבחים בישראל היא עצומה, כמעט כל חברה לייצור מטבחים יוצאת מדי פעם עם מבצע על מטבח שיכול להפוך את הקניית לאטרקטיבית ביותר. לכן, בכתבה הבאה החלטנו לשוטט בשבילכם ברשת ולמצוא לכם את כל המבצעים של חברות המטבחים השונות בישראל.

הערה: כל המידע שמופיע כאן מתייחס למבצעים שפורסמו נכון ליום פרסום כתבה זו (6/2/11).

מטבחים - מבצעים

מטבחי עונג - מבצע: חנות ותיקה מפתח תקווה המציעה מטבחי יוקרה בעיצובים שונים. באתר הרשמי של חברת מטבחי עונג מצאנו פרסום על מבצע על מטבח מעוצב ב-19,900 ש"ח בלבד.

מחסני מטבחים - מבצע: חברת מחסני מטבחים היא חברה חדשה שהוקמה בשנת 2010 ומציעה מבחר של מטבחים ועודפי מטבחים איכותיים בעלויות נמוכות. באתר של החברה מציעים כמה מבצעים על מטבחים שונים כמו למשל: מטבח 8 מ' מעץ מלא דובדבן החל מ-5200 ש"ח, מטבח 10 מ' פולימר לבן החל מ-6500 ש"ח או מטבח מעץ מלא אלון 10 מ' החל מ-12,000 ש"ח.

קמילה מטבחים - מבצע: באתר חברת עיצוב המטבחים קמילה מצאנו מבצע אטרקטיבי ביותר המציע מטבח כולל ב-14,600 ש"ח בלבד. המטבח כולל ארונות סנדוויץ 10 מטר, 7 מגירות מיוחדות לטריקה שקטה, צירים לדלתות של חברת בלום, דלת ויטרינה עם מסגרת אלומיניום, מתקן מיוחד לסכו"ם וקלאפה למיקרו. עוד נתון מעניין הוא שהמטבח שבמבצע כולל גם מע"מ, הובלה והרכבה!

מטבחי Do It - מבצע: אחת מהחברות המובילות בישראל למטבחים היא חברת מטבחי דואיט. באתר החברה מצאנו כמה מבצעים שווים על מטבחים כמו למשל 30 אחוז הנחה על כל הקולקציה של 2010 ו-2011 ומבצע נוסף המציע טלוויזית LCD 32 אינץ' בקניית מטבח חדש. בנוסף מציעה החברה שלה סניפים בבני ברק, בית שמש, חיפה וראשון לציון מבצעים על מטבחים לוועדי עובדים של חברת החשמל, הסתדרות המורים וקרנות השוטרים והסוהרים.

דונטלו מטבחים - מבצע: חנות המטבחים דונטלו הממוקמת צומת סגולה בפתח תקווה מציעה באתרה מבצע הכולל שיש קיסר מתנה בקניית מטבח חדש.

מטבחי נעמן - מבצע: באתר של חנות המטבחים מהצפון מצאנו מבצע על מטבח הכולל 10 מטר סנדוויץ' עם דלתות עץ, 4 מטר שיש קיסר, 5 מגירות שליפה, כיור נירוסטה, 2 דלתות זכוכית, מתקן ייבוש כלים מנירוסטה וסכומון ב-14,500 ש"ח פלוס תנור, כיריים וקולט אדים במתנה.

ענק המטבחים - מבצע: אם אתם מחפשים מטבח חדש בפחות מ-10,000 ש"ח כדאי לכם לבדוק את המבצע הבא שמצאנו בחברת ענק המטבחים הכולל 8 מטר ארונות סנדוויץ' ודלתות פורמייקה, 5 מגירות ו-3 מדפים נשלפים, 3 מטר שיש קיסר, כיור סיליקון וברז, ארון מובנה הכולל מתקן למיקרוגל, 2 ארונות וויטרינה מזכוכית, מתקן לייבוש כלים מנירוסטה ובחירה מתוך 5 סוגים של ידיות. המבצע גם כולל עיצוב אישי של מעצבת פנים שתגיע לביתכם ופירוק המטבח הישן בחינם. שימו לב: המבצע לא כולל הובלה והרכבה.

מאמרים קשורים:
חידוש ארונות מטבח
מבצעים על מזרונים
כמה עולה התקנה והובלת מטבח?

0 תגובות: