מבצעים על מזרונים

קישורים ממומנים

בהמשך לסדרת הכתבות שלנו על קניית מזרונים הפעם יצאנו לאינטרנט כדי לחפש לכם מזרונים במבצע באתרי האינטרנט של חברות המותגים המובילות בישראל.

כמעט כל חברה או חנות של מזרונים יוצאת מדי פעם במבצעים שונים. כדי לחסוך לכם את החיפושים בדקנו מה מציעות החברות המובילות ואיזה מבצעים הכי שווים מציעים לכם בקניית מזרון לבית.

מזרונים במבצע

הנה כמה מן המבצעים שמצאנו באתרי יצרניות המזרונים המובילים בישראל מפולחים לפי שם החברה. (הפרטים נכונים ליום פרסום כתבה זו - 23/12):

עמינח - מבצעיםבאתר של חברת עמינח אפשר למצוא מבחר גדול מאוד של מבצעים כמו למשל: מבצע על מזרון קינג קויל פורסט ב-5799 ש"ח בלבד פלוס שתי כריות נוי מתנה, מבצע על מזרון קינג קויל ספא בהנחה של 1850 ש"ח עם אפשרות לטרייד אין על המזרון הישן, מזרון עמינח ספורט ב- 4444 ש"ח בלבד, מבצע טרייד אין למזרון אנרג'י ועוד מבצעים נוספים על מזרני עמינח סילבר, קינג קויל forever white ומזרני מונדיאל.

אירופלקס - מבצעים

גם באתר של חברת המזרונים ופתרונות השינה אירופלקס מצאנו לא מעט מבצעים למשל: מבצע על מזרון vitality (ויטליטי) של 30 אחוז הנחה ובנוסף, תוכלו לקחת את המזרון לתקופת נסיון של חודשיים שבסופם תוכלו להחזיר את המזרון אם לא תהיו מרוצים.

סימונס - מבצעים

סימונס מציעים באתר שלהם מבצע הכולל בסיס מיטה במתנה לכל מי שקונה את המזרון ביוטירסט.

הולנדייה - מבצעים

באתר הרשמי של הולנדייה מצאנו מעט מבצעים וללא פירוט ספיציפי על מחיר כמו למשל מבצע על מיטה מתכווננת זוגית פלוס מזרון טמפור ומבצעים נוספים על מצעים וכריות שונות. יש ליצור קשר כדי לקבל פרטים נוספים על המבצע.

מנדלבוים - מבצעים

באתר של חברת המזרונים מנדלבוים (MD) מציעים שורה יפה של מבצעים כמו למשל מבצע לסטודנטים ולסגל האקדמי הכולל מזרון הפי-נייט ובסיס מיטה ב-1600 ש"ח בלבד, 50 אחוז הנחה על מזרן ארומה מדגם לטקס או ויסקו או מבצע של שתי כריות ויסקו לכל הרוכש מזרן מוסקיטו.

סילי פוסטרופדי - מבצעים

לחברת סילי פוסטרופדי אין אתר רשמי בעברית אך בחנות "רק מזרונים" למשל, מצאנו מבצע המציע שתי כריות קפיצים ביטוירסט בשווי 634 ש"ח לכל מי שרוכש בחנות מזרן מסדרת סילי פוסטרופדי.

מאמרים קשורים:
מחירי מזרונים
ניקוי מזרנים

0 תגובות: