איזה מצעים לילדים כדאי לקנות?

קישורים ממומנים

והפעם בפינת חדשות העיצוב והשיפוץ:האם עדיף ארון קיר או חדר ארונות? איך לבחור כורסת טלוויזיה, סקירת שוק מצעי הילדים בישראל, מדריך צביעה לרהיטים ועוד הרבה דברים טובים. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

ארון קיר או חדר ארונות - מה עדיף?

לא כל אחד יכול להרשות לעצמו בכלל חדר ארונות בבית ורבים נאלצים להסתפק בארון קיר גדול. הכתבה הבאה מיועדת למי שכן יש מקום בבית לחדר ארונות ומתלבט האם בכלל זה כדאי. הכתבה סוקרת את היתרונות והחסרונות של ארונן קיר ושל חדר ארונות וכן, עוזרת לתכנן את הארון עוד בשלב הבנייה בעזרת שרטוטים והסברים מפורטים.

איך לצבוע רהיטים?

גם אם הרהיטים נראים ישנים, זה עדיין לא אומר שצריך לזרוק אותם לפח, בעזרת המדריך המצוין הבא, תוכלו ללמוד איך לצבוע כל רהיט ולחדשו החל מאיך לצבוע ארון פורמייקה ועד איך לצבוע כיסא פלסטיק.

איזה כורסת טלוויזיה לבחור?

אחד הפינוקים השווים ביותר בסלון הוא כורסת טלוויזיה. המדריך הבא יעזור לכם לדעת איזה דגשים ומה כדאי לדעת לפני שקונים כורסת טלוויזיה.

כמה עולים מצעים לילדים?

רוצים לקנות מצעים חדשים לילדים, הכתבה הבאה עשתה סדר בעניין ובדקה מחירים של מצעי ילדים של חנויות וחברות שונות כגון מצעים של הלו קיטי, מצעים של מעשה בחמישה בלונים ועוד ובמגוון חנויות כגון איקאה, הום ורדינון, KAS, כיתן, דארלן ועוד.

עלות התקנת מזגן?

כמה אורך הצנרת משפיע על מחיר התקנת מזגן? האם הוספת נקודת חשמל מייקרת את מחיר התקרה? איזה קידוח יכול לייקר את ההתקנה ועוד פרמטרים שישפיעו על מחיר התקנת המזגן בכתבה הבאה.

טיפים לאירוח בחצר או בגינה

אירוח בחוץ הוא תמיד דבר נחמד ונעים בעיקר שמדובר בחודשי האביב. הכתבה הבאה מעניקה לכם סדרת כללים והמלצות לאירוח בחוץ כגון סידורי ישיבה, פרחים מומלצים, טיפים לעריכת וסידור השולחן בחצר, בחירת כלים נכונים ומתאימים ועוד הרבה. מומלץ.

איך לתכנן פינת אוכל?

לסיום, המאמר הבא ייתן לכן וילמד אתכם בצורה מעמיקה איך לתכנון נכון את פינת האוכל כשבונים או משפצים את הבית. המדריך סוקר את כל ההיבטים של פינת האוכל, החל מהמיקום והלוקיישן של פינת האוכל ועד לבחירה נכונה של שולחן האוכל והכיסאות.

0 תגובות: