מכונת קפה במבצע

בדקנו עבורכם במבחר חנויות קפה ברשת איזה מבצעים הם מציעים על מכונות קפה. אז אם אתם רוצים לחסוך בקניית מכונת קפה חדשה, הגעתם למקום הנכון.

בכתבה האחרונה סקרנו עבורכם את מכונת הקפה החדשה של נספרסו - U שיצאה בקמפיין עולמי בחודש שעבר. היום החלטנו להישאר באותו נושא ולבדוק איפה מציעים מכונות קפה במבצע ואיפה אפשר לקבל אפילו מכונת קפה במתנה חינם אין כסף. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

לידיעתכם: הנתונים והמחירים המצויינים כאן בכתבה, נכונים ליום פרסום כתבה זו (15/9/2012) ונאספו מאתרים חיצוניים שלהם אין כל קשר אלינו. ולכן ישנה אפשרות שהנתונים לא יהיו מדויקים כפי שהם מופיעים בכתבה ועליכם לבדוק היטב מול האתר או החנות לפני הקנייה.

מכונות קפה במבצע

את החיפוש שלנו אחר מבצע למכונת קפה באינטרנט התחלנו באתר החברה הותיקה "אספרסו קלאב" שמציעה בעמוד הבא מכונת קפה במתנה לכל למי שרוכש קפסולות במסלול חודשי בסך של 99 ש"ח לחודש. שימו לב: המסלול צריך להיות בתקופת התחייבות מסויימת ובהתאם לתנאי המסלול. מכונת הקפה שתקבלו, היא כוללת מקציף חלב והקפסולות מגיעות אליכם עד הבית.

המשכנו בחיפושינו והגענו אל החנות "קופי טיים" שמציעה בדף הזה מבצע על שתי מכונות קפה הכולל מכונת קפה מיטאקה פלוס ו-100 קפסולות של illy ב- 699 ש"ח במקום 1279 ש"ח (40 אחוז הנחה) או מכונת קפה מיטאקה קפוצ'ינטור עם 100 קפסולות של illy ב-899 ש"ח במקום 1479 ש"ח (גם כן 40 אחוז הנחה) ובנוסף, גם 2 מתנות - ספר "מדריך הקפה" ואריזת "קפה טחון לבוקר" אישית.

אנו ממשיכים עם החנות טרקלין חשמל שמציעה באתר האינטרנט שלה מבצע על כל מכונות הקפה של נספרסו שהיא מוכרת, 200 ש"ח מתנה לרכישת קפסולות בחנות.

באתר חנות הקפה "נ.ל אספרסו קאפ" מציעים מכונת קפה במבצע כולל מקציף חלב ב-725 ש"ח במקום 1543 ש"ח (53 אחוז הנחה). המכונה היא מכונת אספרסו וקפוצ'ינו איטלקית של חברת טרמוזטה בדגם Quadra והיא כוללת בין היתר מיכל מים 2 ליטר, מגש איסוף טיפות, וסת אדים ועוד. המחיר כולל משלוח לכל חלקי הארץ ואפילו 30 קפסולות במתנה.

באתר של החנות Vending House מצאנו מבצע על מכונת קפה אטרקטיבי במיוחד. האתר מציע מכונת קפה של Gaggia במבצע של 2990 ש"ח במקום 4270 ש"ח. דגם המכונה הוא גאג'יה אוניקה. חברת ג'אגיה (או גאגיה) למי שלא מכיר היא אחת מהחברות המוכרות ביותר בתחום מכונות הקפה. ומוצריה נחשבים לאיכותיים ביותר.

נסיים עם חנות למוצרי קפה בראשון לציון הנקראת "קפה רוטשילד" שמציעה באתר האינטרנט שלה מבצע על מכונת קפה של סאקו מדגם סינטיה (דגם מעוצב) + אספקת קפה לשנה ב-5500 ש"ח במקום 5750 ש"ח. המכונה מציעה בין השאר טחינה וחליטה של פולי הקפה בלחיצת כפתור, מערכת ניקוי עצמית ואוטומטית, סכינים קרמיות, מקציף חלב וצג דיגיטלי.

מכונת קפה נספרסו החדשה U

חברת נספרסו השיקה מכונת קפה חדשה הנקראת U. יצאנו לרשת לבדוק האם מכונת הקפה של נספרסו החדשה U שווה קנייה, מה היא מציעה וכמה היא עולה. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אם אתם צופים בטלוויזיה או קוראים עיתונים באופן קבוע, קשה לפספס את הקמפיין החדש של מכונת הקפה החדשה של נספרסו הנקראת U. החלטנו לבדוק ברשת מה בדיוק היא מציעה? כמה היא עולה? איפה אפשר לקנות אותה? ועוד כמה טיפים והמלצות.

מכונת הקפה החדשה של נספרסו - U

אחד האלמנטים העיקריים ביותר שמכונת U החדשה של נספרסו מציעה, היא האפשרות להפעילה כמעט וללא מגע וללא התערבות. המכונה מציעה טכנולוגיה משופרת שתחסוך לכם הרבה מאוד לחיצות ותכנונים מיותרים.

המכונה U (שמצטרפת למשפחת מכונות הקפה של נספרסו - אסנזה, לטיסימה, סיטיז ופיקסי), מציעה לראשונה במכונות הקפה של החברה, מערכת מודולרית שתפקידה העיקרי הוא היכולת להשתנות בהאתם לרצונכם ודרישתכם למשל מכונת קפה לבית, מכונת קפה למשרד וכו'.

בין יתר האפשרויות, מציעה המכונה החדשה של נספרסו תא ל-12 תאים של קפסולות משומשות, זכרון אוטומטי, מסך מגע, פליטה אוטומטית של קפסולות משומשות, אגן ניקוז ומיכל מים מודולרי.

אלמנט נוסף שהשקיעו בחברה הוא העיצוב המודרני והאלגנטי מצד אחד אך מצד שני עיצוב נקי ופשוט שבטוח יוסיף למראה הכללי של עיצוב המטבח שלכם. המכונה מגיעה בשני צבעים - אפור ולבן.

פרטים נוספים על המכונה, תוכלו למצוא כאן באתר הרשמי של החברה.

מכונת הקפה U - מחיר

מבחינת המחיר, המכונה החדשה של נספרסו מצליחה להפתיע ומחירה עומד על 879 ש"ח בלבד שהוא מחיר זול בהרבה משאר המכונות של החברה שמגיעות למחירים של 1800 ו-2000 ש"ח.

איפה אפשר לקנות?

ראשית, ניתן לקנות את המכונה באתר הרשמי החברה אך אם אתם בכל זאת מעדיפים לקנות אותה בחנות, תוכלו למצוא אותה ברוב חנויות החשמל המובילות וכן בבוטיקים של החברה הפזורים בקניון ממילא בירושלים, קניון רמת אביב, כיכר המדינה ובקריית מטלון בפ"ת.

מכונת הקפה U של נספרסו - ביקורות

לסיום, החלטנו לבדוק ולחפש ברשת ביקורות ותגובות גולשים על המכונה החדשה. ובכן, מכיוון שהבכונה הושקה לא מזמן, הצלחנו למצוא רק ביקורת אחת שפורסמה באתר זאפ (אם נמצא בעתיד ביקורות נוספות, נשמח לעדכן). לקריאת הביקורת על המכונה לחצו כאן.

מאמרים קשורים:
מיני בר במבצע

איזה מעבד מזון לקנות?

רוצים לדעת איזה מעבד מזון לקנות, אילו חברות של מעבדי מזון נחשבות לטובות ומה בכלל ההבדל בין מיקסר, בלנדר למעבד מזון? כל הפרטים, במדריך הבא.

קניית מעבד מזון חדש היא כבר לא משימה פשוטה. המכשירים החדשים מגיעים עם שלל אפשרויות והטכנולוגיות שהולכות ומשתפרות מקשות מאוד על הקונים לבחור מעבד מזון שמתאים לדרישתם.

בכתבה הבאה החלטנו לאסוף ולהציג עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם לדעת איזה מעבד מזון הוא הכי טוב? מהם החברות המובילות? ואיך בוחרים את מעבד המזון הנכון ביותר עבורכם. בהצלחה.

מיקסר, בלנדר או מעבד מזון?

ראשית, למי שלא מכיר את כל המושגים הבאים או שאף פעם לא הצליח להבין מה ההבדל בין מעבד מזון לבלנדר או מה ההבדל בין מיקסר למעבד מזון, קריאה בשרשור הבא מתוך פורום תפוז תעזור לכם להבדיל בין כל המוצרים ולדעת מה תפקידו של כל אחד מהם. מומלץ!

אם אתם מתעצלים אז בשתי מילים - מיקסר מיועד להקצפה, לישה (הכנת בצק) וכד' ואילו מעבד מזון ובלנדר נועדו לקיצוץ וטחינה של מזון.

מחיר מעבד מזון

מגוון מעבדי המזון הנמכרים בשוק יוצרים טווח מחירים רחב מאוד ואפשר למצוא כיום מעבד מזון זול ב-150 ש"ח בחנויות כמו הום סנטר או אייס קנה ובנה או לקנות מעבד מזון איכותי ויקר ב-3000 ש"ח.

איזה מעבד מזון כדאי לקנות?

אז אחרי שההנו מה ההבדלים בין מיקסר, בלנדר ומעבד מזון, נעבור למדריכים פרטניים יותר שמתרכזים בקנייה נכונה של מעבדי מזון. ובכן, ההמלצה הראשונה שלנו הולכת אל העמוד הבא שבו תמצאו מדריך מצוין לקניית מעבד מזון. במדריך זה תוכלו ללמוד את כל הכלים לקנייה נכונה כגון האם כדאי לקנות מעבד משולב? איזה גודל קיבולת הקערה של מעבד המזון לקנות (2.5, 3 או 4 ליטר), עוצמת המנוע (500, 800 או 1000 ואט וגם הנעה ישירה או תמסורת) או אילו אביזרים ותוספות חשובים (סוגי דיסקיות לחיתוך, קיצוץ או גירור וגם מעבדים עם לישה, הקצפה ועוד).

איזה מעבד מזון הכי טוב?

כמובן שאין תשובה ישירה לכתבה זו אבל הכתבה הנחמדה הבאה בדקה עשרה מעבדי מזון מחברות שונות וסקרה אותם מבחינת איכות, מחיר וכד'. בין המוצרים שנבדקו בכתבה תוכלו למצוא מעבדי מזון זולים (100-500 ש"ח) כגון קיטשן שף של מורפי ריצ'רדס, גולד ליין או פיליפס, מעבדי מזון במחיר בינוני (500-1000 ש"ח) כגון מורפי ריצ'רדס, מג'מיקס, פיליפס, בוש או קנווד וגם מעבדי מזון יוקרתיים (1000 ש"ח ומעלה) כגון מיקס שף של מורפי ריצר'דס ומג'מיקס. מומלץ לקרוא!

חברות מובילות של מעבדי מזון

בדקנו גם ברשת בפורומים ובאתרי השוואת מחירים שונים כגון זאפ, אילו חברות של מעבדי מזון נחשבים לטובים ביותר. ובכן, לפי מה שאנו ראינו, החברות שנחשבות לאיכותיות ביותר הן: מורפי ריצר'דס (הדגמים היקרים), מג'מיקס, קיטשנאייד, קנווד וחברת מולינקס.

כלים סניטריים - מבצעים

אספנו לכם מגוון מבצעים על כלים סניטריים ממבחר חנויות שונות. אז אם אתם לפני קניית כלים סניטריים, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

מי שכבר מכיר את הבלוג שלנו, יודע שמדי פעם אנו בוחרים מוצר מסויים ויוצאים לרשת כדי לחפש עבורכם את המבצעים הכי שווים עבורו. ובכן, היום החלטנו לעשות זאת עם כלים סניטריים שעקב תחרות עצומה בין היצרנים והחנויות, ניתן למצוא הרבה מאוד מבצעים.

שימו לב: מכיוון שאנחנו רק אוספים עבורכם את המבצעים, ייתכנו מבצעים שאינם בתוקף או שאינם כפי שהם מוצגים. כמו כן, המידע שמוצג כאן נכון ליום פרסום כתבה זו (4/9/2012).

כלים סניטריים במבצע


ובכן, נתחיל עם האתר של חנות כלים סניטריים וקרמיקה בצפון הנקראת "סמירטנוס" וממוקמת בכרמיאל ובו מצאנו מבחר מבצעים מעניינים במיוחד. למשל, ארון אמבטיה במבצע ב-2200 ש"ח, ברז של חברת Grohe במבצע ב-1800 ש"ח במקום 3950 ש"ח, ברז נשלף של חמת במבצע ב-1350 ש"ח, ברז חמת מסוג פרח במבצע ב-490 ש"ח בלבד וגם סט לאמבטיה במבצע הכולל מדפים, כיור, ברז, מראה וסיפון ב-1200 ש"ח בלבד.

נמשיך עם האתר של חנות קרמיקה ביפו הנקראת "רמי רחמים מחסני קרמיקה" שגם בה מצאנו עבורכם מספר מבצעים על אסלות שונות. למשל, מושב אסלה עם סגירה רכה במבצע ב-563 ש"ח במקום 590 ש"ח, אסלת מונובלוק במבצע של חברת ויטרה (Vitra) ב-1736 ש"ח במקום 1820 ש"ח, בידה במבצע גם הוא של חברת ויטרה ב-545 ש"ח במקום 635 ש"ח, אסלה תלויה במבצע מסדרת מטריקס של ויטרה ב-1593 ש"ח במקום 1670 ש"ח ואפילו אסלת ילדים במבצע ב-496 ש"ח במקום 520 ש"ח.

עוד מקום שבו מצאנו כמה מבצעים על כיורים הוא בעמוד הבא מהאתר של החנות "קוסקו". באתר מצאנו כמה מבצעים על כיורי מטבח. למשל, כיור מטבח כפול קוורצליין סיליקוורץ בהתקנה שטוחה במבצע ב-820 ש"ח, כיור מטבח סיליקוורץ מדגם נבאדה ב-450 ש"ח וכיור מטבח סיליקוורץ דגם מונטנה ב-399 ש"ח בלבד.

אנו ממשיכים עם האתר של חנות לכלים סניטריים בטבריה הנקראת "טל גולן" ומוכרת מגוון של כלים סניטריים שונים. בעמוד המבצעים שבאתר, מציעים לכם מבצע על ניאגרה סמויה מדגם נפטון המותקנת בתוך הקיר ואסלה תלויה מדגם לוטם וגם לחצן ב-999 ש"ח וגם מבצע על אסלת מונובלוק מחרס של חברת ויטרה מדגם טיים + מושב איריס ב-629 ש"ח בלבד.

ונסיים עם חנות לכלים סנטיריים בראש העין שנקראת "7 סטון" שבאתרה מצאנו מבחר גדול מאוד של מבצעים על מוצרים שונים, כגון מקלחון פינתי של פפיטה ב-999 ש"ח, מוט רחצה מדגם לאונרדו ב-800 ש"ח, ארון אמבטיה מעץ מלא במבצע מדגם סיישל ב-1700 ש"ח בלבד, ברז רחצה מסוג ברבור אלגנט ב-199 ש"ח וגם ארון אמבטיה של אמבין במבצע מדגם קאשרל ב-1350 ש"ח בלבד.