כמה עולה פוליש קריסטל?

קישורים ממומנים

בכתבה הקודמת הצגנו לכם מידע כללי על שיטת הניקוי הנקראת פוליש קריסטל. היום, ננסה לראות מהו מחיר פוליש קריסטל והאם זה משתלם.

לאחר שכבר הסברנו והצגנו לכם מידע רב בנושא של ניקיון עם פוליש קריסטל (המראה המבריק או המראה הרטוב), עתה, החלטנו לבדוק כמה עולה פוליש קריסטל, מה ההבדל במחיר בין ניקוי עם פוליש קריסטל לבין שיטות ניקיון אחרות ולמי זה הכי משתלם.

כמה עולה פוליש קריסטל?

נתחיל עם בדיקה שעשינו ברשת באתרים מקצועיים כדי לגלות כמה עולה ניקיון פוליש קריסטל ממוצע לפי אתרים שונים. ובכן, חברות הניקיון מציעות בדרך כלל שתי צורת התמחור - לפי מ"ר או לפי גודל הדירה.

מחיר פוליש קריסטל לפי מ"ר

צורת תמחור זו היא הנפוצה ביותר בקרב חברות הניקיון כאשר המחיר לפוליש קריסטל מתחיל ב-12 ש"ח למ"ר ויכול להגיע עד ל-20 ש"ח למ"ר.

הערה: חברות רבות מציעות מחירים זולים של פוליש קריסטל בתנאי של כמות מינימלית של מ"ר כאשר בדרך כלל המינימום יהיה כ-50 מ"ר.

מחיר פוליש קריסטל לפי גודל דירה

בשיטה זו, חברת הניקיון מתמחרת את העבודה לפי גודל הדירה כאשר גודל הדירה נקבי ברוב המקרים לפי מס' החדרים. להלן מחירים ממוצעים לפי מספר החדרים בדירה:

פוליש קריסטל לדירת 2 חדרים: בין 800 ש"ח ל-1300 ש"ח.
פוליש קריסטל לדירת 3 חדרים: בין 1200 ל-1500 ש"ח.
פוליש קריסטל לדירת 4 חדרים: בין 1500 ל-1700 ש"ח.
פוליש קריסטל לדירת 5 חדרים: בין 1700 ל-1900 ש"ח.

מחיר פוליש קריסטל בהשוואה לשיטות אחרות

המתחרה העיקרי של פוליש קריסטל הוא פוליש וקס. פוליש וקס הוא ניקיון זול בהרבה ונחשב פחות אפקטיבי מפוליש קריסטל (למרות שגם הוא מהווה ניקוי איכותי). המחיר הממוצע של פוליש וקס הוא בין 5 ל-15 ש"ח למ"ר ובמקרים מסויים, מחיר פוליש קריסטל יכול להיות כמעט פי 2 ממחיר פוליש וקס.

איזו שיטה עדיפה? את זה תוכלו לדעת בחלק השני של המאמר שאותו נפרסם בקרוב...

0 תגובות: