רעיונות לעיצוב חדר אמבטיה

קישורים ממומנים

מחפשים רעיונות טובים לעיצוב חדרי אמבטיה? בואו למצוא כמה המלצות טיפים טובים וגם גלריות של חדרי אמבטיה מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

בהרמה מאוד מקרים בהם חושבים על עיצוב הבית, שוכחים לקחת בחשבון גם את חדר האמבטיה. אמנם האורחים לא מגיעים בדרך כלל לאמבטיה אבל היום, כאשר עיצוב הפנים כבר הפך מזמן למשהו אישי ולאו דווקא למשהו חיצוני, ראוי גם להשקיע בעיצוב נכון ויפה של חדר אמבטיה.

בכתבה הבאה נציג לכם את המדריכים הטובים ביותר שמצאנו ברשת שעוסקים בעיצוב חדר האמבטיה ובנוסף נציגלכם גלריות של חדרי אמבטיה מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר.

רעיונות לעיצוב חדר אמבטיה

נתחיל עם אתר מצוין העוסק בעיצוב פנים ונקרא "בית ונוי" בו מצאנו לכם בעמוד הבא כמה מדריכים מעניינים ביותר לעיצוב חדר אמבטיה. בין היתר, תוכלו למצוא מדריך לעיצוב חדר אמבטיה בסגנון מיני ספא ובו תוכלו ללמוד על הוספת סאונה יבשה או סאונה רטובה לחדר הרחצה, מדריך פונקצינאלי מצוין שמעניק טיפים למיצוי מקום מקסימלי בארונות האמבטיה הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פרקטית או מדריך
להמלצות לבחירת אמבט.

אנו ממשיכים עם מדריך מצוין נוסף שמצד אחד כתוב בשפה האנגלית אך מצד שני מעניק טיפים מצויינים בנושא של עיצוב חדר אמבטיה אז שווה להשקיע. במדריך זה תוכלו למצוא טיפים מועילים כגון מיקום נכון של כיור האמבטיה, יצירת אווירה מתאימה בחדר האמבטיה בעזרת עיצוב נכון, דגשים ליצירת מינימליזם ועוד.

עוד מדריך מצוין שמצאנו ברשת הוא בבלוג הבא המציג טיפים נפלאים מאת מעצב פנים מוסמך בשם ליאור מלכה שמציג בצורה מעמיקה ומסודרת את כל תהליך התכנון של עיצוב חדר האמבטיה כגון מדידות, בחירת כמויות, בחירת סגנונות של עיצובים שונים, קישורים מועילים לחנויות קרמיקה בישראל ובעולם וגם גלריית תמונות של חדרי אמבטיה מעוצבים שעיצב מלכה עם הסברים מפורטים על כל עיצוב ועל כל תמונה. מומלץ ביותר!!

ונסיים עם אתר אמריקאי מצויין בשם HGTV ובעמוד הבא תוכלו למצוא גלריית תמונות של חדרי אמבטיה מעוצבים ברמה הגבוה ביותר כדי שתוכלו לקבל דרכן רעיונות והשראה לעיצוב משלכם.

עד כאן להיום, אנו מקווים כי יכולנו לעזור לכם במעט בעיצוב חדר האמבטיה שלכם.

0 תגובות: