כמה עולה תיקון תריס?

קישורים ממומנים

יש לכם תריס שבור? התריס החשמלי לא פועל? לפני שאתם מזמינים את המומחה, בואו לראות כמה זה יעלה לכם. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

תקלות בתריס הן דבר שכיח מאוד וכמעט כל בעל דירה נתקל בתקלה כזו או אחרת. ברמת העיקרון, מחיר תיקון תריסים נע בין 150 ש"ח ל-350 ש"ח כאשר ברוב המקרים, מחיר תיקון תריס חשמלי יהיה גבוה יותר מתיקון תריס ידני.

היום בבלוג החלטנו לבדוק ברשת מהם התקלות האופייניות בתריסים ולבדוק מהם מחירי תיקון התריסים בממוצע לפי מידע שבדקנו באתרים מקצועיים ובאתרים של טכנאי תיקון תריסים ברחבי הארץ.

מחיר תיקון תריסים

באופן כללי, ניתן לומר כי רוב התקלות בתריסים קורות בעיקר בתריסים מן הדור הישן שבהם השלבים עשויים מפלסטיק אשר נהרס כתוצאה משברי מזג האוויר ומתבלה מהר וכן מגיעים עם רצועת בד שנקרעת כתוצאה משימוש רב במשך שנים.

כיום כמעט ולא ניתן למצוא תריסים העשויים מחומרים אלו וברוב המכריע של המקרים, שלבי התריסים עשויים מאלומיניום ולא מפלסטיק והרצועות עשויות מחומר סינטטי חזק ולא בד ומגיעות ללא מנגנון קפיצי שנוטה להתקלקל הרבה מאוד פעמים.

להלן "מחירון" ממוצע של תיקון תריסים שאספנו מאתרים רבים ברשת. להלן התוצאות:

מחיר החלפת רצועה בתריס ידני - אחת התקלות השכיחות ביותר היא החלפת רצועה בתריס. המחיר הממוצע להחלפת הרצועות בתריס ידני היא בין 150 ל-230 ש"ח.

מחיר החלפת רצועה בתריס חשמלי - רוב התיקונים בתריס חשמלי יקרים יותר מהתריס ידני ולכן גם החלפת רצועות בתריס חשמלי יקרים יותר ונעים בין 250 ל-350 ש"ח.

מחיר תיקון ארגז תריס - תופעה פחות נפוצה בתקלות בתריסים היא תקלה בארגז התריס. מבדיקה שערכנו, מחיר תיקון ארגז תריס מתחיל בסביבות ה-200 ש"ח ומגיע (בהתאם לסוג התריס) ל-320 ש"ח.

מחיר החלפת שלב בתריס - טווח המחירים הממוצע של החלפת שלבים בתריס ידני או חשמלי נע בין 200 ל-400 ש"ח.

מחיר שחרור תריס - כ-200 ש"ח בממוצע.

מחיר ביקור טכנאי תיקון תריסים - בין 150 ל-250 ש"ח.

תיקון תריס חשמלי תקוע

התקלה היקרה ביותר בתיקון תריסים היא תקלה במנוע החשמלי של התריס. לפני הכל, כדאי לוודא שהסתיימה תקופת האחריות (לרוב כ-5 שנות אחריות) אחרת אין לכם צורך לשלם לטכנאי אלא להזמין את הטכנאי של החברה דרך האחריות.

מחיר תיקון מנוע של תריס חשמלי הוא כמובן היקר ביותר. ישנם מקרים בהם ניתן לתקן ולכייל מחדש את המנוע ובכך לחסוך לא מעט כסף וישנם מקרים בהם אין ברירה ויש צורך בהחלפת המנוע של התריס.

מחיר החלפת חבל בתריס חשמלי - כ-300 ש"ח בממוצע.

מחיר תיקון תריס חשמלי תקוע - לפעמים יש ניתוק בין השלבים בתריס חשמלי במקרה כזה נדרש להחליף רק את אחד השלבים. מחיר תיקון כזה הממוצע הוא כ-300 ש"ח.

מחיר תיקון מנוע של תריס חשמלי - אם מדובר אך ורק בתיקון של תקלה במנוע ולא החלפת כל המנוע המחיר הממוצע הוא בין 300 ל-600 ש"ח לתיקון.

מחיר החלפת מנוע בתריס חשמלי - במקרים בהם לא ניתן לתקן את התקלה יש צורך בהחלפת המנוע. מחיר החלפת מנוע בתריס חשמלי מתחיל באיזור ה-700 ש"ח למנוע סיני בתריס קטן ויכול להגיע גם ל-2000 ש"ח ויותר עבור מנוע של חברה מוכרת יותר כגון חברת סימו או חברת סומפי בתריס חשמלי גדול.

פרמטרים אשר משפיעים על מחיר התיקון

ישנם כמה פרמטרים בסיסיים שמשפיעים ישירות על מחיר תיקון התריס:

גודל התריס - לא תמיד גודל התריס משפיע על המחיר (בהחלפת רצועה למשל אין הבדל במחיר) אך במקרים מסויימים כגון החלפת המנוע, החלפת שלבים ועוד גודל התריס יכול להשפיע הרבה מאוד על המחיר.

סוג התריס - חשמלי או ידני.

סגנון  התריס - תריס ציר, תריס גלילה תריס הזזה.


0 תגובות: