עודפים של קרמיקה

קישורים ממומנים

מחפשים חנויות עודפים של קרמיקה? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם כמה המלצות לחנויות המוכרות עודפים של קרמיקה ברחבי הארץ. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחת הדרכים המומלצות ביותר לקנות קרמיקה בזול היא באמצעות חנויות עודפים. העיקרון בחנויות אלו הוא פשוט מאוד - חברות הקרמיקה הגדולות מייצרות את הקרמיקה בסדרות גדולות המשווקות לקהל הרחב ומדי שנה מחליפות ומחדשות את הסדרות. כתוצאה מכך, מדי שנה החברות נשארות עם שאריות מסדרות אחרות והן נאלצות למכור אותן במחיר מוזל יותר כדי "להיפטר" מהן מהר.

כיום ישנן חנויות רבות המתמחות בעיקר במכירת עודפים של קרמיקה ואף רשתות גדולות שפתחו סניפים מיוחדים שמציעים עודפי קרמיקה בלבד. כמובן מחיר קרמיקה מעודפים הוא זול ונמוך בצורה משמעותית מקרמיקה בחנות רגילה.

רוב חנויות אלו מתרכזות באיזורי תעשייה גדולים בערים הגדולות כגון איזור תלפיות בירושלים, איזור תעשייה נשר בחיפה וצומת סגולה או צומת ביל"ו במרכז.

המלצה חשובה: אנשים רבים נוטים לטעות ולחשוב שעודפים של קרמיקה הן סוג ב' או מוצרים פגומים ולכן הן זולים אך זו טעות נפוצה לחשוב כך מכיוון שמדובר כאן על שאריות מסדרות ייצור ולא במוצרים פגומים.

קרמיקה - עודפים

כפי שציינו, ישנן כיון מספר חנויות המתמחות במכירת קרמיקה מעודפים. להלן רשימה של כמה חנויות המתמחות בכך:

אלוני עודפים

חברת אלוני היא חברה המתמחה בריצוף וחיפוי לבית ולבניין ומוכרת את כל סוגי הריצוף כגון קרמיקה, גרניט פורצלן, טרצו, אבן שיש וכו'. לחברה שישה סניפים של חנויות קרמיקה רגילות אך שני סניפים נוספים של עודפים בלבד:
  • אלוני עודפים פתח תקווה  - ממוקם בצומת סגולה. טל' - 03-9047778
  • אלוני עודפים חיפה - ממוקם באיזור התעשייה נשר. טל' - 04-8205555
 נגב עודפים 

עוד אחת מהחברות המובילות בישראל לייצור מוצרי בנייה היא חברת נגב. החברה מציעה סוגים רבים של גרניט פורצלן, קרמיקה ועוד בסדרות ייצור רבות ובדגמים שונים. גם לחברת נגב שני סניפים של עודפים:
  • נגב עודפים פתח תקווה - ממוקם גם הוא בצומת סגולה. טל' - 03-9309727
  • נגב עודפים צומת ביל"ו - ממוקם באיזור התעשייה הגדול לי רחובות בצומת ביל"ו. טל' - 03-9436900
ויה ארקדיה עודפים (סופר קרמיק עודפים)

גם רשת ויה ארקדיה מציעה סניף אאוטלט משלה בצומת סגולה. טל' - 03-9394640

עוד כמה חנויות שמציעות במקביל למוצרים רגילים גם קרמיקה וגרניט פורצלן מעודפים שכדאי לבדוק הן:
  • חזי בנק
  • קרמיק דיפו
  • 7 סטון

0 תגובות: