איך לחסוך מים בהשקיית הגינה?

קישורים ממומנים

מנסים לחסוך מים בהשקיית הגינה? אספנו עבורכם מהרשת כמה מדריכים וטיפים מצוינים שיעזרו לכם לחסוך מים בגינה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

מחירי המים בישראל רק עולים מדי חודש ונראה שכל עוד לא יימצא פתרון ממשלתי/מדיני, המחירים רק ימשיכו לנסוק לכיוון מעלה. אמנם כבר המלצנו לכם יותר מפעם אחת לעבור לדשא סינטטי אבל אם אתם בכל זאת נשארים עם הדשא הרגיל והגינה הסטנדרטית שלכם, קבלו לפחות כמה טיפים טובים שיעזרו לכם לחסוך מים בגינה.

להלן כמה המלצות וטיפים (חלקם בסיסיים ועל חלקם אולי עדיין לא חשבתם):

השקייה בשעות הלילה או הבוקר המוקדמות - נושא זה כבר נבדק ונחקר ונמצא כי בשעות אלו הגינה צורכת הכי פחות מים משאר שעות היום.

צמחים חסכוניים במים - החליפו את הצמחייה שלכם בכזאת שצורכת הכי פחות מים. אם אתם לא מתמצאים מספיק, שאלו במשתלה הקרובה לבתיכם.

התקנת מחשב השקייה - אחד האלמנטים שיעזרו לכם לחסוך מים בצורה הטובה ביותר היא מערכת השקייה ממוחשבת שמשקה בדיוק לפי ההגדרות שהגדרתם במחשב. החסרון - התקנת מחשב השקייה היא לא דבר זול כל כך.

התקנת חיישן לחות - גם מכשיר זה נועד לחסוך בצריכת המים בגינה שלכם ע"י בקרת הלחות של האדמה וקביעת כמות ההשקיה המבוקשת.

חיפוי הגינה - טיפ זה הוא הטוב ביותר לטעמנו. חיפוי הגינה שלכם בצורה חכמה בעזרת אבני נחל, דק או כל רעיון יצירתי אחר יכול לחסוך בצורה משמעותית ביותר בצריכת המים ע"י הקטנת שטח האדמה הזקוקה להשקייה ואף להפוך את הגינה שלכם ליפה הרבה יותר. המלצה: מומלץ לתכנן את החיפוי בעזרת אדריכל נוף או לפחות ע"י גנן עם ניסיון טוב כדי לקבל את העיצוב הטוב ביותר עבור הגינה שלכם.

מדריך לחיסכון מים בגינה

אם אין לכם בעיה עם אנגלית, מומלץ לקרוא גם את המדריך הבא של אתר Ehow עם עוד כמה טיפים פרקטיים ומעשיים. או לצפות במדריך וידאו הבא שמצאנו עבורכם ביו טיוב.





0 תגובות: