מעקה למדרגות - המדריך השלם

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה מעקה למדרגות? מה הם הסוגים הנפוצים? במדריך הבא תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על מעקות למדרגות.

אחד הדברים המשפיעים ביותר על עיצוב ומראה המדרגות הוא המעקה שאתם בוחרים. אלמנט זה כל כל כך משפיע עד שלפעמים המעקה יותר חשוב מהמדרגות עצמן. כמו כן, בשנים האחרונות הצטרפו לשוק חברות ואומנים אשר מתמחים במעקות מעוצבים למדרגות ומציעים מעקה בהתאמה אישית למדרגות הבית שלכם.

בכתבה הבאה נציג לכם את סוגי המעקות הנפוצים הנמכרים כיום בישראל, מחירים ממוצעים, טיפים והמלצות וגם רשימה של חברות המתמחות בייצור והתקנת מעקה.

מעקה למדרגות - סוגים

ישנם סוגים רבים של חומרים מהם מיוצרים מעקות מדרגות בישראל כאשר ניתן לומר שהנפוצים הנפוצים ביותר שבהם הם: 

מעקה מדרגות מזכוכית

מעקות מרשימים המשדרים מראה הייטקיסטי ומודרני. ברוב המקרים מעקה למדרגות נבנים כפלטה אחת ארוכה ומלאה (בשונה ממעקות אלומיניום א ועץ הבנויים כסורגים).

מעקה מדרגות מעץ

מעקות אלו פחות נפוצים אך עדיין מתאימים לאלו שמחפשים מראה ישן, מלכותי או ענתיק. במעקות אלו חשוב לוודא כי מדובר בעץ מעובד אשר עבר את ההתאמה לחומר חזק שיחזיק מעמד זמן רב.

מעקה מדרגות מאלומיניום

מעקות אלומיניום או ברזל הם הנמכרים ביותר בישראל כיום וברוב הבתים הפרטיים או המשרדים, אלו המעקות שסביר להניח תיתקלו בהם.

מעקות בשילובים שונים 

בשנים האחרונות מעקות משולבים הם הטרנד האחרון בכל הקשור למעקות מדרגות. השילוב הנפוץ ביותר הוא מעקה מדרגות מעץ וזכוכית

מחיר מעקה למדרגות

את הפיסקה הבאה לא בטוח שכך תאהבו לקרוא. מסתבר שמחירי מעקות למדרגות הם לא זולים בכלל והזולים ביותר מתחילים באיזור ה-900 ש"ח למ"ר. אם אתם מחפשים לדעת כמה עולה מעקה מדרגות בממוצע ניתן לומר כי מחיר מעקה ברזל ינוע בין 900 ש"ח ל-1500 ש"ח, מחיר מעקה עץ ינוע בסביבות ה-1500 ש"ח למטר רבוע מחיר מעקה זכוכית נע בין 1300 ל-2000 ש"ח בממוצע.

כמובן שישנם גם מעקות מעוצבים שיכולים להגיע למחירים גבוהים בהרבה וניתן למצוא כיום מעקות שעולים למעלה מ-3000 ש"ח ומעלה למ"ר - הכל עניין של עיצוב ותקציב.

מעקה למדרגות זול

המלצה - אם אתם רוצים לנסות ולהוזיל את מחיר המעקה, ניתן לפנות למחסן באיזור מגורכם (בדרך כלל באיזור תעשייה) שמוכר ברזלים מעוצבים ולקנות את הכמות המתאימה. חפשו באינטרנט דוגמאות של מעקות ובחרו את זאת שאהבתם. לאחר מכן פנו למסגרייה ובקשו מהם להכין עבורכם דוגמא זהה או לפחות דומה לפריט שבחרתם. אמנם דרך זו כרוכה בהרבה שיטוטים רגליים אך במקרים רבים תוכלו לחסוך לא מעט במחיר המעקה.

חברות וחנויות המתמחות במכירת מעקה למדרגות

יש לא מעט חנויות וחברות שמוכרות מעקות למדרגות. ברוב המקרים מדובר בחברות אשר מציעות בנוסף סורגים, שערים, וכד'. הנה רשימה של כמה חברות וחנויות כאלו:

סולם יעקב - חברה המתמחה במדרגות ומעות למדרגות פנים במגוון סגנונות וחומרים כגון זכוכית, עץ, ברזל ואלומיניום. בנוסף מציעה החברה גם מכירת מעקות להתקנה עצמית. טל': 03-6823650

טרילידור - אחת החברות הגדולות בישראל לייצור ושיווק שערי ברזל, מעקות, גדרות וכו'. באתר החברה ניתן אף להוריד קטלוג אונליין של כל המוצרים ולבחור דוגמא דרך המחשב.

אריכא - גלרייה של מעצבים ואומנים המתמחים בייצור מעקות מעוצבים למדרגות מברזל ומשילבו חומרים נוספים כגון זכוכית, עץ ועוד. טל' - 03-9334000

סנפיר - חברה גדולה וותיקה המתמחה בייצור שערים, סורגים, גדרות וכמובן מעקות למדרגות מאלומיניום, זכוכית, עץ ומשילוב של כל החומרים. באתר החברה תוכלו למצוא גם גלרייה רחבה של דוגמאות ועיצובים של מעקות מכל הסוגים. טל' - 08-9153404

מסגריית נעמן - מסגריית אלון נעמן הממוקמת באיזור התעשייה אור יהודה מציעה מבחר רחב של מעקות למדרגות מברזל ואלומינים במגוון דוגמאות ועיצובים. טל' - 03-6341469

מאמרים קשורים:
שיפוץ מדרגות
מדרגות עץ
מדרגות לבית

0 תגובות: