אלקטרה בר

קישורים ממומנים

מתחרה חדש קם למיני בר של תמי 4 הנקרא - אלקטרה מיני בר. בדקנו מה הוא מציע? כמה הוא עולה? ועוד. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

חברת אלקטרה השיקה בשבוע שעבר מיני בר לבית שעומד להתחרות ישירות מול החברה המובילה בישראל למיני ברים - תמי 4. לפי פרסומים בעיתונים ובאתרים השונים כמו זה למשל, טוענת החברה (שטראוס) כי אלקטרה מפרה פטנטים רשומים של תמי 4 אך בכתבה הבאה אנו לא ניכנס לעניינים משפטיים וננסה להציג בפניכם מה כולל בר המים החדש של אלקטרה ופרטים טכניים נוספים כגון מחירים, יתרונות וחסרונות וכד'.

מיני בר של אלקטרה

אז מה מציע המיני בר החדש של אלקטרה? ובכן לפי אתר המכירה הרשמי של מסנן המים החדש, יכלול המכשיר מסך מגע משוכלל עם פונקציות רבות כמו מים חמים או קרים בכמות ספיציפית שתבחרו, מנגנון אוטומטי שמסמן מתי יש להחליף את הסנן, טכנולוגיה מיוחדת למילוי בקבוקים כשהם במצב עמידה, סנן המסוגל לסנן את המים מפני מתכות ועוד. בנוסף, תוכלו לבחור מבין שנים עשר צבעים שונים.

מחיר מיני בר אלקטרה

לפי האתר הרשמי של החברה מחיר אלקטרה בר יעמוד על 2473 ש"ח (לא כולל התקנה חד פעמית - עלות של 299 ש"ח) ובנוסף, תוכלו לבחור מבין שלושה מסלולים (שנה, שנתיים או שלוש) הכוללים תחזוקה ואחריות של טכנאי ללא עלות, החלפת סננים ומנורות בעת הצורך ועוד.

לסיכום, אין ספק ששוק המיני ברים לבית עומד להשתנות החל מהקיץ הקרוב ומעניין מאוד לראות כיצד תמי 4 תתמודד מול השחקן החדש והאם תציע הורדת מחירים, מבצעים או טכנולוגיות חדשות כתשובה למתחרה החדש - אלקטרה בר.

3 תגובות:

שמואל הכהן אמר/ה...

נשמע מעניין...

לי אישית יש בבית בר מים של תמי 4 אבל הילדים שלי מחפשים בר מים חדש ולפי הפרסומים האלו, בר מים של אלקטרה נשמע בהחלט מעניין ושווה בדיקה...

אנונימי אמר/ה...

אין על במיני בר של אלקטרה והשרות אין עליו , לא כמו תמי 4 אתה מתייבש עד שמגיעים אליך...
היה לי תמי 4 לצערי , וכיום יש לי אלקטרה בר , מכשיר פשוט מדהים בטכנולוגיה ועיצוב משגעים..

אנונימי אמר/ה...

קניתי ואני מרוצה מאוד בעיקר מהשירות של אלקטרה