מחיר ריפוד ספות

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה ריפוד ספות? בכתבה הבאה נציג לכם מחירון ריפוד ספות שנערך ע"י חיפוש והשוואה בין אתרים ופורומים שונים ברשת. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

קניית ספה איכותית בחנויות המובחרות הוא סיפור לא זול בכלל ואם אתם אוהבים להשקיע בקניית רהיטים לבית מדובר על השקעה של לפחות 10,000 ש"ח. זאת הסיבה שהרבה מאוד אנשים בוחרים לקחת את הספה הישנה שלהם לרפד מקצועי שבהרבה פחות השקעה ובמחיר זול יותר יהפוך את הספה שלכם לחדשה לגמרי.

בכתבה הבאה נציג לכם מחיר ריפוד ספות ממוצע לאחר בדיקה שעשינו באתרים שונים של רפדים ומרפדיות מקצועיות יחד עם טיפים שונים והמלצות שיעזרו לכם לרפד את הספה שלכם.

מחיר ריפוד ספות

כדי לדעת כמה עולה לרפד ספה באופן מקצועי נאלצנו לעבור בלא מעט אתרים ופורומים מקצועיים עד שהצלחנו לחשב לכם מחיר ממוצע אך לאחר בדיקה מקיפה הצלחנו להגיע למחיר משוער ומומלץ. להלן התוצאות:

ובכן, מחיר ריפוד ספות מורכב משני גורמים - עבודה וחומרים כאשר העבודה היא האחוז המשמעותי בקביעת המחיר על ריפוד ספה. מחירי ריפוד מתחילים ב-3500 ש"ח לריפוד ספות זול (ספות 2+3 עם ריפוד פשוט) ויכול להגיע ל-10,000 ש"ח ומעלה אם תבחרו בבד איכותי יותר ויוקרתי. יש לקחת בחשבון שהמחיר כולל בתוכו את סוג הבד, זמן העבודה והובלה של הספות למרפדייה. לכן, ניתן לומר כי מחיר חידוש ספות 2+3 יהיה בממוצע כ-5500 ש"ח.

חידוש ספות עור

ברוב המקרים שכאשר מדברים על ריפוד ספות מדובר על ספות בד אך ישנה גם אפשרות של ריפוד או יותר נכון חידוש ספות עור. הבעיה בחידוש ספה מעור הוא שבדרך כלל עלות חידוש ריפוד עור הוא גבוה יותר ולא תמיד משתלם. הדרך המומלצת של חידוש ספות עור בזול היא לתקן מקומות נקודתיים (תיקון קרע או כתם) ולא להחליף את כל הריפוד.

ריפוד ספה ישנה או קניית ספה חדשה?

המלצה: יש להבין כי אם אתם מחפשים ריפוד ספות בזול, אתם לא במקום הנכון מכיוון שריפוד מקצועי גוזל זמן רב של עבודה וכולל גם חומרים יקרים לכן ההמלצה שלנו היא שרק במידה ויש לכם ספה איכותית שעלתה לכם הרבה כסף בקנייתה יהיה לכם כדאי ללכת לרפד מקצועי. אם הספה שלכם עלתה לכם פחות מ-5000 ש"ח, לא תמיד יהיה זה צעד נכון ללכת לרפד ספות ואולי יהיה כדאי כבר לחשוב על קניית ספה חדשה.

מצד שני, כאשר אתם מחליטים לרפד את הספה הישנה שלכם, המגוון והמבחר הרב בבדים ובדוגמאות הוא גדול ביותר ובמקרים רבים תוכלו להגיע לתוצאה הרבה יותר מרשימה מקניית ספה חדשה מהחנות.

מאמרים קשורים:
ניקוי ספות בד
ניקוי ספות עור

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נכון מאד -ריפדתי במרפדית צמרת בראשל"צ ומאוד התרשמתי לטובה מהתוצאןת ומהיחס שקיבלתי מהם .
מומלץ

אנונימי אמר/ה...

מה ריפדת וכמה זה עלה?