דשא סינטטי איכותי

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך קונים דשא סינטטי איכותי? כנסו למדריך קנייה הבא ותלמדו את כל הפרמטרים שהופכים דשא סינטטי לאיכותי.

בשנים האחרונות דשא סינטטי הופך להיות יותר ויותר נפוץ ופופולרי בישראל וכמו בכל תחום עם שוק קניות גדול ישנם מוצרים זולים וישנם מוצרים איכותיים אך יקרים. במדריך הבא ננסה לתת לכם כמה פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לקנות דשא סינטטי איכותי לחצר או לגינה שלכם.

דשא סינטטי איכותי

ובכן, ישנם כמה אלמנטים בסיסיים שקובעים את רמת הדשא הסינטטי ואת איכותו:

עובי - העובי של דשא סינטטי הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר באיכותו של הדשא ובעיקרון ניתן לומר שככל שהדשא יהיה עבה יותר כך הוא יהיה איכותי יותר. בנוסף, כאשר עובי דשא סינטטי הוא מעל ל-50 מ"מ השכבה העליונה של הדשא נוטה ליפול כלפי מטה ויוצרת הרגשה הכי קרובה לדשא אמיתי.

מילוי דשא סינטטי - ישנם דגמים זולים של דשא סינטטי המיוצרים עם מילוי גומי או שכבת חול גבוהה. כעיקרון דשא איכותי יותר מורכב מסיבים אשר מחזקים אותו בצורה טובה ברבה ממילוי גומי.

שכבות - כל דשא סינטטי עשוי מכמה שכבות. האיכותיים ביותר עשויים משלוש שכבות: בד שחור, רשת פיבר ושכבת לטקס. ודאו כי הדשא שבחרתם מכיל את כל השכבות הנ"ל.

צפיפות - למרות שמקרים מסויימים רמת הצפיפות לא תמיד קובעת, ככל שדשא סינטטי צפוף יותר כך הוא איכותי יותר.

אחריות - כמו כל מוצר ברמה גבוהה גם דשא סינטטי איכותי מגיע עם אחריות של לפחות 5 שנים וכל חנות המציעה פחות, דורשת בחינה מחודשת.

הערה: הרבה שואלים האם דשא סינטטי רעיל? אך התשובה היא שלא ואין לכם כל סיבה לפחד מכך. דשא סינטטי איכותי עשוי משכבות פלסטיק אשר אינם רעילות.

מאמרים קשורים:
דשא סינטטי זול
מחיר דשא סינטטי

0 תגובות: