עיצוב רהיטים - איפה לקנות?

קישורים ממומנים

עיצוב רהיטים היא אחת מהשיטות בה כל מעצב פנים מקצועי משתמש בכדי לעצב את הבית בצורה איכותית. איך מעצבים רהיטים ואיפה עושים זאת בכתבה שלפניכם.

למרות שכמעט כל אדם חושב שהוא יודע איזה רהיט מתאים לביתו, עיצוב רהיטים היא תורהע בפני עצמה ודרוש ידע ונסיון כדי לדעת להתאים את הרהיט הנכון לאווירה המתבקשת. במאמר הבא נציג את הדרכים הנפוצות לעצב רהיטים ונתן גם כמה טיפים והמלצות איך ואיפה כדאי לקנות רהיטים מעוצבים.

עיצוב רהיטים - איפה קונים?

מבחינה מסויימת, כל רהיט מעוצב בצורה מסויימת וגם אם תלכו לרשתות כמו איקאה, הום סנטר או אייס קנה ובנה בהם מוכרים רהיטים זולים, תוכלו לומר שקניתם רהיט מעוצב, אך כאשר תלכו לחנויות רהיטים יוקרתיות או אם תפנו למעצב פנים יוקרתי, תוכלו מיד לחוש בהבדל של הרהיט ועיצובו.

ככל בהחנות או המעצב משקיעים יותר זמן בתכנון הרהיט וככל שניתן דגש רב על החומרים השונים ושילובם, כך הרהיט יהיה איכותי יותר ויחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר.

עיצוב רהיטים - מחירים

בתחום כמו עיצוב רהיטים, באמת שלא ניתן לתת מחיר ממוצע המשקף את השוק. המחיר על רהיט מעוצב יכול להיות 1000 ש"ח במקום אחד ו-15,000 ש"ח במקום אחר. הדבר היחיד שניתן לומר בוודאות הוא שמדובר ברהיטים יקרים ולא זולים.

חנויות לרהיטים מעוצבים

ישנם הרבה מאוד חנויות מעצבים של רהיטים בישראל. הנה רשימה חלקית של כמה מהן:

סטודיו Touch - חנות איכותית המציעה רהיטים מעוצבים לכל חדרי הבית (סלון, מטבח, חדר שינה, חדר ילדים ועוד) כאשר כל רהיט עבר עיצוב ייחודי ע"י מעצב מקצועי. החנות מציעה גם סטיילינג לבית שיעזור לכם לבחור את הריהוט הנכון בשבילכם. החנות ממקומת ברשפון.

אורית בנדר - מעצבת פנים המציעה שירות של עיצוב וייעוץ בכל הנוגע לעיצוב פנים לבית.

House-In - אם אתם בעיקר מחפשים רהיטים מעוצבים לחדרי ילדים, החנות הזו מיועדת אך ורק לזה ומציעה ריהוט לחדר ילדים מעץ מלא ובמגוון עיצובים. ניתן למצוא סניפים של החנות ברעננה, רמת גן, רשפון, ראשון לציון ונתניה.

דלקוב - חברה המתמחה בארונות בגדים מעוצבים ומציעה גם פתרונות אחסון מקוריות וגם ארונות של מותגים איכותיים. בין השאר ניתן למצוא ארונות הזזה, ארונות קיר, דלתות מעבר, ארונות כנף ועוד... לחברה מספר סניפים בארץ ביניהם ירושלים, אור יהודה, רמת השרון, פתח תקווה, חיפה ועוד..

וסטו - חנות לרהיטים מעוצבים ויוקרתיים המציעה רהיטים כפריים מעוצבים כמו למשל, ארונות מעוצבים, שידות יוקרתיות, שולחנות עבודה, קונסולות, שולחנות קפה, שולחנות איפור, ספות, מראות ועוד מבחר רב של רהיטים מעוצבים. ממוקם במושב בצרה.

סולטן - חברה גדולה המציעה עיצוב רהיטים לבית ולמוסדות גדולים כמו בתי מלון וכד'. בין היתר מציעה החברה פינות ישיבה מעוצבות, הדומים בייצור ייחודי, גבי מיטה, עיצוב ספות ועוד. החנות ממוקמת ביבנה.

והנה עוד כמה שמות של חנויות רהיטים מעוצבים שכדאי לבדוק אותם:
  • רהיטי מרום
  • לובלינר
  • רוז ווד
  • דופן חדרי שינה
  • רהיטי שמרת הזורע
  • המרכז לפינות אוכל
  • אפריל תעשיית רהיטים
  • רהיטי זדקה
מאמרים קשורים:
כמה עולה מטבח חדש?
כסאות בר

0 תגובות: