מטהר מים

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות מטהר מים? בכתבה הבאה נציג לכם קצת טיפים והמלצות לקניית מטהר מים לבית ורשימת חברות המוכרות מוצרים אלו. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

בשנים האחרונות כבשו מטהרי המים בישראל את הבתים בישראל בעיקר עקב המודעות הגדולה בעניין איכות המים. מטהרי המים הם התחליף האולטימטיבי לקניית מים מינרליים היות והם מסננים ומטהרים את המים מכימיקליים, חיידקים לכלוך מצטבר וכו'. קיימים מספר סוגים שונים של מערכות טיהור מים מים ובכתבה הבאה נציג לכם מידע על הסוגים השונים, מחירים ועוד..

מי צריך מטהר מים?


אם חשוב לכם איכות המים ואינכם נוהגים לשתות מים מהברז, קרוב לוודאי שאתם נוהגים לשתות מים מינרליים. מכיוון שקניית מים מינרליים על בסיס קבוע הוא מצרך יקר, מטהרי מים הם תחליף זול מצוין להשגת מים טהורים ומסוננים ללא צורך בקניית מים מינרליים.

שיטות לטיהור מים

יש כמה שיטות מקובלות לטיהור מים בבית:

סנן מכני - מסנן מיוחד המתוקן על שעון המים ומסנן את כל המים היוצאים ממנו לכל הברזים בבית. הבעייה בסנן מכני היא שהוא בדרך כלל אינו מסנן אבנית בצורה יעילה ובנוסף צובר לכלוך ובלאי יחסית מהר לשיטות אחרות.

פחם פעיל - טיהור מים בפחם מכני היא אחת השיטות המקובלות ביותר בעולם לטיהור מים. בשיטה זו, הפחם הפעיל משפר את הטעם והריח של המים ומסנן את המים מכלור. החסרון בשיטה זו היא שהפחם העיל לא מסנן את המים מפני חיידקים ודורש תחזוקה בתדירות יחסית גבוהה.

אוסמוזה הפוכה - שיטה זו משלבת בין שתי השיטות שצויינו כאן כאשר היא מכילה גם פחם פעיל וגם סינון מכני. אוסמוזה הפוכה יעילה מאוד מבחינת הסינון אך גורמת לצריכת מים מוגברת וכתוצאה מכך המחיר לשימוש בה יהיה יקר יותר מהשיטות האחרות.

סוגים של מטהרי מים

קיימים מספר סוגים של מטהרי מים לבית:

מערכות לטיהור מים עם חיבור לצינור המים הראשי - מטהרי מים אלו מחוברים לברז הראשי של המים בבית ומסננים את כל המים המגיעם אל הבית לכל הברזים והצינורות.

מטהרי מים לברז ספיציפי - בשיטה זו מטהר המים מחובר לפיית הברז שבחרתם לסנן בו את המים ולפי בחירתכם תוכלו לקבל מים מסוננים או מים שלא עברו סינון.

כדים לסינון מים - אלו הם אביזרים מיוחדים כמו כדים או קנקנים עם מתקן מובנה בתוכם הכולל פילטר מיוחד לסינון המים. כל מה שנדרש הוא למזוג מים לקנקן והפילטר יסנן את המים עבורכם.

ההבדל בין הסוגים השונים של מטהרי המים הוא בצורת ואיכות סינון המים, סוג הטיהור שאתם מבקשים לקבל וגם במחירים השונים לכל סוג.

כמה עולה מטהר מים?

כפי שראיתם יש הרבה סוגים לסינון וטיהור מים וקשה לציין מחיר ממוצע לכל התחום הזה. אפשר לומר שהצורה הסטנדרטית ביותר בה מתקינים מערכת סינון מים היא מטהר מים תת כיורי המותקן מתחת לכיור המטבח. מטהר מים מסוג זה עולה בין 400 ש"ח ל-1500 ש"ח תלוי כמובן בסוג המערכת ובמאפיינים אותם היא מציעה. אם אתם מחפשים מיני בר מעוצב לשתייה כמו המערכות מים של תמי 4 למשל, תאלצו לשלם יותר ולהגיע עד למחיר של 5000 ש"ח.

חברות של מטהרי מים


יש המון חברות בישראל המוכרות מערכות לטיהור מים ומערכות שתייה מתקדמות. הנה רשימה של כמה מהן:

תמי 4 - אחת החברות המובילות בישראל למערכות שתייה ומערכות סינון מים.

ניו בר - חברה גדולה המשווקת מערכות טיהור מים של אקווה בר. בין מוצרי החברה ניתן למצוא מסננים תת כיורים, מערכות אוסמוזה הפוכה, מערכות לסינון אבנית ועוד..

מעיינות - חברה למערכות מים המוכרת את כל סוגי טיהור וסינון המים כגון: מערכת סנן דירתי, נורות UV, מערכות אוסמוזה מתקדמות ועוד..

צלול טכנולוגיות - חברה המציעה את את כל סוגי המערכות לטיהור מים בכל השיטות. בין היתר תוכלו למצוא מערכות לטיהור מים לבית בכל השיטות הנפוצות (אוסמוזה, פחם, מכני) ומערכות לסינון אבנית מאקווריום, מכונות כביסה ועוד.

מי עוז - חברה גדולה לשיווק וייעוץ של מתקני מים ומערכות לטיהור מים. המערכות שהחברה מוכרת הן תוצארת ארה"ב ועומדות בכל התקנים.

המזכך - חברה המשווקת מערכות לטיהור מים של חברת קטדין השוויצרית.

עולם המים - חברה גדולה לשיווק והתקנת מטהרי מים. באתר האינטרנט מציעה החברה מבצע הכולל הנחה של 50 אחוז בהתקנת מתקן מים.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היכן ניתן לרכוש מסנן לברז ספציפי