צביעת בית מחירים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה צביעת בית? בכתבה הבאה ננסה לתת לכם מחירים של צביעת בית וטיפים נוספים לפי קריטריונים שונים. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

צביעת בית היא לא דבר זול במיוחד אך אם אתם עסוקים בעבודה שלכם וחשוב לכם שהצביעה תהיה יסודית ומקצועית, כדאי לכם להשקיע בצבעים מקצועיים שיעשו לכם עבודה יסודית ויחסכו מכם זמן ואנרגיה שאותה תוכלו לנצל במקום אחר. כדי לדעת מהם המחירים לצביעת בית, שוטטנו ברשת כדי למצוא לכם את העלות הממוצעת ולנסות להציג לכם מחירון צביעה לבית.

מחיר צביעת בית

צביעת בתים הוא שוק מאוד גדול בישראל וישנה תחרות עצומה בין החברות והצבעים השונים כתוצאה מכך, מחיר צביעת בית יכול להשתנות מחברה לחברה בעשרות אחוזים. דבר זה נובע גם מריבוי של אנשי מקצוע לא מקצועיים המכונים (חאפרים) שמציעים צביעה לבית בזול אבל כמו המשפט הידוע - לפעמים הזול הוא יקר כך שלא תמיד כדאי לכם להזמין צבעי זול ואחר כך לשלם לעוד מישהו שיתקן לכם את העבודה ואז יצא ששילמתם כפול.

איך נמדד המחיר לצביעת בית

יש כמה משתנים עיקריים שלפיהם נקבעים מחירי צביעה לבית:
  • גודל הדירה - קיים הבדל במחיר בין דירת שלושה חדרים, ארבעה או וילה למשל.
  • סוג קיר - המחיר ישתנה גם לפי סוג הקיר. למשל קיר בטון, קיר גבס או תקרה.
  • סוג צבע - ישנם כמה סוגי צבעים שמשמשים כיום לצביעת בית כגון: צבע אקרילי, צבע סיד או צבע פלסטי. ההבדלים ביניהם באים לידי ביטוי גם במחיר.
  • תיקוני צבע- תיקונים לאחר העבודה בדרך כלל אמורים להיות כלולים בעבודה ואם לא יש לבקש מחיר גם עליהם.
  • נקיון - כמו הסעיף הקודם, גם ניקיון לאחר העבודה הוא פרט חשוב שיש לבדוק האם הוא כלול במחיר.
  • זמן העבודה - הזמן הוא גם פקטור של כסף. בד"כ צביעת בית לא צריכה להמשך יותר מכמה ימים.
מחירון צביעה לבית

הנה טווח מחירים של צביעת בית ממוצעים בשוק כך שיהיה לכם אינדיקציה טובה כאשר אתם רוצים להזמין חברת צביעה לבית:

מחיר ממוצע לצביעת דירה 3 חדרים בצבע אקירילי (שהוא הצבע הנפוץ ביותר כיום בצביעת דירה סטנדרטית) צריך לנוע בין 2500 ש"ח ל- 4500 ש"ח. מחיר זה אמור לכלול גם תיקוני צבע וניקיון יסודי לאחר העבודה.

מחיר ממוצע של אותו סוג צביעה לדירה 4 חדרים גדולה או דירה 5 חדרים כבר יעלה בין 3500 ש"ח לבין 6500 ש"ח.

יש לציין כי מחירים אלו מתייחסים לצביעה סטנדרטית ולא לצביעה אומנותית או שיפוצים נלווים שיכולים לייקר את המחיר בהרבה יותר.

המלצות

המלצה ראשונה: ישנם אתרים באינטרנט שמציעים השוואת מחירים לצביעה לבית וכל מה שאתם נדרשים לעשות הוא למלא את פרטי ההצעה שלכם וחברות צביעה יפנו אליכם עם הצעת מחיר מדוייקת לפרטים שלכם.

המלצה שנייה: ישנם אתרים כמו "מדרג" או "המקצוענים" שמציעים דירוג של אנשי מקצוע ובהם גם חברות לצביעת בית וצבעים שמקבלים ביקורות והמלצות מגולשים וכך תוכלו לדעת איזה צבעי נחשב לאמין וטוב ולהיות יותר רגועים בבחירה שלכם.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה המחירים לצביעה אומנותית?סופר ווש,ספארי,סווייד מטאלי וכו'?