פוליש לרצפה

קישורים ממומנים

לא קל למצוא חברת ניקיון מקצועית שמציעה ניקיון פוליש לרצפה איכותי. בשוק הישראלי מסתובבים "חלטוריסטים" רבים שלוקחים מאות ואלפי שקלים עבור שירות לא מקצועי שאינו נקרא פוליש. אז איך בוחרים חברה לפוליש לרצפה? במאמר הבא.

מה זה פוליש?

פוליש (Polish) פירושו הברקה של משטחים שונים. כשמדברים על פוליש מקצועי לרצפת דירה הכוונה היא לחומרים מיוחדים שמבריקים את השכבה העליונה של הרצפה בבית. קיימים שני סוגים של פוליש לרצפה: פוליש קריסטלי ופוליש ווקס.

פוליש קריסטלי הוא תהליך בו מבריקים את הרצפה ע"י חימום הרצפה בעזרת מכונת פוליש מיוחדת ובעזרת שפשוף בהדרגה ע"י צמר פלדה עד למצב בו הרצפה מבריקה. פוליש ווקס הוא תהליך בו מקרצפים את הרצפה בעזרת מכונה ובעזרת סקוצ'ברייט ולאחר מכן כאשר המשטח התייבש, מורחים את חומר הווקס על הריצפה כדי לקבל את התוצאה המבריקה.

כמה עולה פוליש לרצפה?

מחיר פוליש לדירה משתנה בהתאם לגודל הדירה, מצב הדירה והחומרים המשמשים לפוליש. מחיר סטנדרטי לפוליש לרצפה הוא כ-1500 ש"ח כשאשר מדובר על דירת שלושה חדרים סטנדרטית במצב טוב (דירות לאחר שיפוץ למשל, דורשות עבודת נקיון גדולה יותר והמחיר עולה בהתאם).

מה כולל המחיר עבור הזמנת פוליש?

חברות נקיון רבות כוללות בשירות הפוליש גם נקיון ארונות מטבח, תריסים, פנאלים, כיור ואמבטיה, חלונות ודלתות.

המלצות לחברת פוליש

מכיוון שבתחום הפוליש יש הרבה מאוד חלטוריסטים שעושקים לקוחות כדאי מאוד להגיע לחברות פוליש עם המלצה ממקור מהימן ואמין ולא להסתמל על המזל במיוחד אם אתם לא מבינים בתחום זה כל כך. נסו לקבל המלצה מחבר על חברת נקיון טובה שמציעה גם פוליש לרצםה וודאו כי היה מרוצה מן השירות ומן המחיר.

דרך נוספת למצוא חברת פוליש טובה היא דרך אתרי אינטרנט שמציעים דירוג אנשי מקצוע כמו אתר מידרג או המקצוענים.

0 תגובות: