כמה עולה תיקון מכונת כביסה?

קישורים ממומנים

מכונת הכביסה התקלקלה? צריכים להזמין טכנאי? בעיקרון, יש כמה תקלות מאוד נפוצות במכונות כביסה שמהוות את רוב המקרים בהם תרצו להזמין טכנאי מכונות כביסה לבית. מהם התקלות הנפוצות וכמה עולה להזמין טכנאי? במאמר הבא.

סתימה בצינור או במשאבה במכונת כביסה - זהו המקרה הקלאסי והזול ביותר לתיקון שכן הטכנאי יצטרך רק לאתר את הסתימה ולפתוח אותה כדי שהמים יזרמו בצורה הרגילה. ברוב המקרים תיקון סתימה במכונת כביסה עולה כ-150 ש"ח שזהו למעשה מחיר ביקור טכנאי.

החלפת גוף חימום במכונת כביסה - במקרים רבים התקלה במכונות כביסה היא דווקא בגוף החימום של המכונה ולא בצינורות המים. אם הטכנאי שהזמנתם יאמר לכם שגוף החימום התקלקל ויש צורף להחליפו קחו בחשבון שהחלפת גוף חימום למכונת כביסה עולה בממוצע כ-350 ש"ח כולל עבודה.

החלפת משאבה במכונת כביסה
- במקרים מסויימים טכנאי מכונות הכביסה יגיד לכם שהמשאבה במכונה התקלקלה ודרוש להחליפה במשאבה חדשה. במידה ותסכימו, הטכנאי יחליף את המשאבה הישנה בחדשה ויתקין אותה כולל הרכבתה בתוך המכונה. החלפת משאבה ע"י טכנאי מכונות כביסה מוסמך עולה בממוצע 400 ש"ח שזה כולל את המשאבה החדשה +הרכבה, מחיר שמשתנה בהתאם לכל טכנאי וכמובן לסוג המכונה.

איך כדאי לבחור טכנאי מכונות כביסה?

במציאות הישראלית לא חסר נוכלים שעובדים על לקוחות תמימים ונוטלים מהם תשלום על עבודה שלא ביצעו או מייצרים תמונה שונה מהבעייה האמיתית לכן כדאי מאוד שלפני שתפתחו דפי זהב, בקשו מחברים המלצות על טכנאי מכונות כביסה שהיה אצלם והתקשרו לאחד שקיבל המלצות טובות.

אם אתם לא מוצאים טכנאי בשיטה הזו, ישנם אתרים באינטרנט כמו "מידרג" או "המקצוענים" שמציעים שירות המלצות על נותני שירות וביניהם גם טכנאי מכונות כביסה.

מאמרים קשורים:
תיקון מכונת כביסה - טיפים

0 תגובות: