תריס חשמלי

קישורים ממומנים

האם כדאי לקנות תריס חשמלי? כמה עולה תריס חשמלי? מהם התקלות הנפוצות? מה מחיר התקנת תריס כזה? והאם זה עדיף על פני תריס רגיל מאלומיניום? בכתבה הבאה שלפניכם.

התריס החשמלי הופך להיות יותר ויותר פופולרי בבתים הישראלים בעיקר משתי סיבות: היום אפשר למצוא תריסים זולים בהרבה מהשנים הקודמות וגם בגלל הנוחות העצומה שהתריס החשמלי מביא איתו.

את התריס החשמלי אפשר להתקין כמעט בכל מקום בבית גם בחלונות קטנים וגם בחלון סלון גדול. התקנת תריס חשמלי היא יחסית פשוטה אך יכולה להיות מורכבת ולעלות לא מעט. התריסים החשמלים הנמכרים היום מגיעים מעוצבים להפליא ובמגוון צבעים.

סוגים של תריסים חשמליים

תריסים חשמליים מאלומיניום משוך: תריסי גלילה הבנויים משלבים של אלומיניום שיוצר בתהליך משיכה. העובי הסטנרדטי לתריס מסוג זה הוא בין 1 ל-1.5 מ"מ.

תריסים חשמליים מאולמיניום מוקצף: אלו תריסים בעלי שלבים העשויים מחומר אלומיניום שמורכב מקצף פוליאורטוני. תריסי הגלילה מאלומיום מוקצף הם דקים יותר והעובי הסטנגרטי שלהם הוא כחצי מילמטר.

תריסים חשמליים מסוג "תריס אור": תריסי אור הם תריסים מרהיבים ומתוחכמים ביותר. בד"כ תריסים אלו יתאימו לחלון גדול כמו סלון. תריסי הגלילה מסוג "אור" בנויים כך שיש רווח בין השלבים וכך התריס "זורק" אור לחדר ללא סינוור. בתריסי אור ניתן לחלק את החלקים בתריס שתרצו בהם אור. לדוגמא: ניתן לכוון כך שרק החלק העליון יהיה מרווח או רק החלק התחתון.

כמה עולה תריס חשמלי כולל התקנה?

מכיוון שיש המון סוגים של תריסים חשמליים והתקנתם תלויה גם בבית ובאופיו, קשה מאוד לתת מחיר כולל לתריס חשמלי. טווח המחירים של תריס חשמלי מתחיל בכמה אלפי שקלים ויכול להגיע גם ל- 10000 ש"ח ויותר. תלוי בתריס, באיכות וברמת הגימור והעיצוב.

תקלות נפוצות בתריסים חשמליים

הבעיה: המנוע של התריס התקלקל.
התיקון: תיקון במקרה האפשר או החלפת מנוע חדש.
מחיר תיקון מנוע חשמלי לתריס: מנוע חדש לתריס סטנדרטי יכול להגיע ל-1000 ש"ח ויותר. תלוי בסוג התריס שלכם.

הבעיה: ניתוק של אחד השלבים.
התיקון: צריך לשלוף את השלב התקוע ולהחליפו בשלב חדש.
מחיר תיקון:מחיר לתיקון שלב תריס סטנדרטי יעלה בין 250 ש"ח ל-400 ש"ח.

הבעיה: החבל של התריס נקרע.
התיקון: תיקון או החלפת החבל.
מחיר תיקון: מחיר תיקון או החלפת חבל ינוע בין 300 ש"ח ל-400 ש"ח.

קראו מאמרים נוספים על תריסים:
איך מתקנים תריס?
תריסים - אלומיניום או עץ?

0 תגובות: