מכונת קפה נספרסו החדשה U

קישורים ממומנים

חברת נספרסו השיקה מכונת קפה חדשה הנקראת U. יצאנו לרשת לבדוק האם מכונת הקפה של נספרסו החדשה U שווה קנייה, מה היא מציעה וכמה היא עולה. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אם אתם צופים בטלוויזיה או קוראים עיתונים באופן קבוע, קשה לפספס את הקמפיין החדש של מכונת הקפה החדשה של נספרסו הנקראת U. החלטנו לבדוק ברשת מה בדיוק היא מציעה? כמה היא עולה? איפה אפשר לקנות אותה? ועוד כמה טיפים והמלצות.

מכונת הקפה החדשה של נספרסו - U

אחד האלמנטים העיקריים ביותר שמכונת U החדשה של נספרסו מציעה, היא האפשרות להפעילה כמעט וללא מגע וללא התערבות. המכונה מציעה טכנולוגיה משופרת שתחסוך לכם הרבה מאוד לחיצות ותכנונים מיותרים.

המכונה U (שמצטרפת למשפחת מכונות הקפה של נספרסו - אסנזה, לטיסימה, סיטיז ופיקסי), מציעה לראשונה במכונות הקפה של החברה, מערכת מודולרית שתפקידה העיקרי הוא היכולת להשתנות בהאתם לרצונכם ודרישתכם למשל מכונת קפה לבית, מכונת קפה למשרד וכו'.

בין יתר האפשרויות, מציעה המכונה החדשה של נספרסו תא ל-12 תאים של קפסולות משומשות, זכרון אוטומטי, מסך מגע, פליטה אוטומטית של קפסולות משומשות, אגן ניקוז ומיכל מים מודולרי.

אלמנט נוסף שהשקיעו בחברה הוא העיצוב המודרני והאלגנטי מצד אחד אך מצד שני עיצוב נקי ופשוט שבטוח יוסיף למראה הכללי של עיצוב המטבח שלכם. המכונה מגיעה בשני צבעים - אפור ולבן.

פרטים נוספים על המכונה, תוכלו למצוא כאן באתר הרשמי של החברה.

מכונת הקפה U - מחיר

מבחינת המחיר, המכונה החדשה של נספרסו מצליחה להפתיע ומחירה עומד על 879 ש"ח בלבד שהוא מחיר זול בהרבה משאר המכונות של החברה שמגיעות למחירים של 1800 ו-2000 ש"ח.

איפה אפשר לקנות?

ראשית, ניתן לקנות את המכונה באתר הרשמי החברה אך אם אתם בכל זאת מעדיפים לקנות אותה בחנות, תוכלו למצוא אותה ברוב חנויות החשמל המובילות וכן בבוטיקים של החברה הפזורים בקניון ממילא בירושלים, קניון רמת אביב, כיכר המדינה ובקריית מטלון בפ"ת.

מכונת הקפה U של נספרסו - ביקורות

לסיום, החלטנו לבדוק ולחפש ברשת ביקורות ותגובות גולשים על המכונה החדשה. ובכן, מכיוון שהבכונה הושקה לא מזמן, הצלחנו למצוא רק ביקורת אחת שפורסמה באתר זאפ (אם נמצא בעתיד ביקורות נוספות, נשמח לעדכן). לקריאת הביקורת על המכונה לחצו כאן.

מאמרים קשורים:
מיני בר במבצע

0 תגובות: