מכונת קפה במבצע

קישורים ממומנים

בדקנו עבורכם במבחר חנויות קפה ברשת איזה מבצעים הם מציעים על מכונות קפה. אז אם אתם רוצים לחסוך בקניית מכונת קפה חדשה, הגעתם למקום הנכון.

בכתבה האחרונה סקרנו עבורכם את מכונת הקפה החדשה של נספרסו - U שיצאה בקמפיין עולמי בחודש שעבר. היום החלטנו להישאר באותו נושא ולבדוק איפה מציעים מכונות קפה במבצע ואיפה אפשר לקבל אפילו מכונת קפה במתנה חינם אין כסף. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

לידיעתכם: הנתונים והמחירים המצויינים כאן בכתבה, נכונים ליום פרסום כתבה זו (15/9/2012) ונאספו מאתרים חיצוניים שלהם אין כל קשר אלינו. ולכן ישנה אפשרות שהנתונים לא יהיו מדויקים כפי שהם מופיעים בכתבה ועליכם לבדוק היטב מול האתר או החנות לפני הקנייה.

מכונות קפה במבצע

את החיפוש שלנו אחר מבצע למכונת קפה באינטרנט התחלנו באתר החברה הותיקה "אספרסו קלאב" שמציעה בעמוד הבא מכונת קפה במתנה לכל למי שרוכש קפסולות במסלול חודשי בסך של 99 ש"ח לחודש. שימו לב: המסלול צריך להיות בתקופת התחייבות מסויימת ובהתאם לתנאי המסלול. מכונת הקפה שתקבלו, היא כוללת מקציף חלב והקפסולות מגיעות אליכם עד הבית.

המשכנו בחיפושינו והגענו אל החנות "קופי טיים" שמציעה בדף הזה מבצע על שתי מכונות קפה הכולל מכונת קפה מיטאקה פלוס ו-100 קפסולות של illy ב- 699 ש"ח במקום 1279 ש"ח (40 אחוז הנחה) או מכונת קפה מיטאקה קפוצ'ינטור עם 100 קפסולות של illy ב-899 ש"ח במקום 1479 ש"ח (גם כן 40 אחוז הנחה) ובנוסף, גם 2 מתנות - ספר "מדריך הקפה" ואריזת "קפה טחון לבוקר" אישית.

אנו ממשיכים עם החנות טרקלין חשמל שמציעה באתר האינטרנט שלה מבצע על כל מכונות הקפה של נספרסו שהיא מוכרת, 200 ש"ח מתנה לרכישת קפסולות בחנות.

באתר חנות הקפה "נ.ל אספרסו קאפ" מציעים מכונת קפה במבצע כולל מקציף חלב ב-725 ש"ח במקום 1543 ש"ח (53 אחוז הנחה). המכונה היא מכונת אספרסו וקפוצ'ינו איטלקית של חברת טרמוזטה בדגם Quadra והיא כוללת בין היתר מיכל מים 2 ליטר, מגש איסוף טיפות, וסת אדים ועוד. המחיר כולל משלוח לכל חלקי הארץ ואפילו 30 קפסולות במתנה.

באתר של החנות Vending House מצאנו מבצע על מכונת קפה אטרקטיבי במיוחד. האתר מציע מכונת קפה של Gaggia במבצע של 2990 ש"ח במקום 4270 ש"ח. דגם המכונה הוא גאג'יה אוניקה. חברת ג'אגיה (או גאגיה) למי שלא מכיר היא אחת מהחברות המוכרות ביותר בתחום מכונות הקפה. ומוצריה נחשבים לאיכותיים ביותר.

נסיים עם חנות למוצרי קפה בראשון לציון הנקראת "קפה רוטשילד" שמציעה באתר האינטרנט שלה מבצע על מכונת קפה של סאקו מדגם סינטיה (דגם מעוצב) + אספקת קפה לשנה ב-5500 ש"ח במקום 5750 ש"ח. המכונה מציעה בין השאר טחינה וחליטה של פולי הקפה בלחיצת כפתור, מערכת ניקוי עצמית ואוטומטית, סכינים קרמיות, מקציף חלב וצג דיגיטלי.

0 תגובות: