איך לבנות נישת גבס?

קישורים ממומנים

רוצים לבנות בעצמכם נישה מגבס לטלוויזיה או נישה להנחת חפצים נוספים? אספנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שילמדו אתכם לעשות זאת לבד. כל הפרטים, לפניכם.

בכתבה הקודמת עסקנו בתחום נישות גבס ולמדנו לאיזה מטרות זה יכול לשמש מהם המחירים עבור שיפוץ מסוג זה וכו'. הפעם החלטנו להתמקד בבניית נישת הגבס עצמה ולעזור לכל מי שרוצה לבנות נישת גבס לבד ללמוד בדיוק איך עושים זאת.

לשם כך, ריכזנו מהרשת את המדריכים הטובים ביותר שמסבירים בצורה פשוטה לעשות זאת. להלן התוצאות.

איך בונים נישת גבס?

המדריך הראשון שהיינו רוצים להמליץ עליו הוא שייך לאתר ממוקד ובו תוכלו ללמוד איך מוסיפים אלמנט גבס היוצר נישה לטלוויזיה, רסיבר, ממיר, DVD ורמקולים. המדריך מחולק לשני חלקים - הראשון, בניית הקונסטרוקציה של נישת הגבס (הצבת הפרופילים, ניצבים והמסלולים, חיבור המסלולים והניצבים לקיר וכו') והשני, ציפוי הקונסטרוקציה בגבס (הדבקת הפלטות, שפכטל אמריקאי וכד'). מומלץ!!

המדריך השני שאנו ממליצים לכם לקרוא הוא מתוך שרשור בפורום Home Theater המצוין העוסק במולטימדיה לבית ושם תוכלו לראות ע"י תמונות והסברים של חברי הפורום כיצד להתקין נישת גבס לטלוויזית פלסמה צעד אחר צעד (עם תמונות).

המדריך השלישי והאחרון שאנו ממליצים שייך לאתר מאקו. מדריך זה כללי יותר ופחות פרקטי אבל היתרון הוא שזה מדריך וידאו ובצורה זאת מאוד קל לראות כיצד מתבצעת בניית נישת גבס. במדריך זה הנישה מיועדת לאקססוריז, מראות ותאורה.

0 תגובות: