נדנדה לגינה

קישורים ממומנים

חושבים לקנות נדנדה לגינה או לחצר? בדקנו ברשת אילו סוגי נדנדות נמכרים כיום בחנויות, מהם המחירים ואיך מוצאים נדנדה זולה. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד הרהיטים היותר נפוצים בקרב רהיטי הגינה היא הנדנדה וכיום קשה מאוד למצוא גינה או חצר ביתית ללא איזה שהוא סוג של נדנדה. כמו בכל תחום אחר, קיימים סוגים רבים של נדנדות לגינה חלקן נדנדות זולות ופשוטות וחלקן איכותיות ויקרות.

בכתבה הבאה נציג לכם את הסוגים השונים של נדנדות לגינה ונרכז עבורכם כמה טיפים והמלצות שיוכלו לעזור לכם ולתת לכם אינדיקציה טובה לפני הקנייה.

נדנדות לגינה - סוגים

ישנם שלושה סוגים נפוצים של נדנדות לגינה כאשר החומר מהם הן עשויות הוא שמבדיל ביניהן:
  • נדנדות לגינה מעץ
  • נדנדות לגינה מפלסטיק
  • נדנדות לגינה ממתכת
כעיקרון, הסוג הנפוץ והפופולרי ביותר הן הנדנדות מפלסטיק וזאת בעיקר מפני המחיר הזול ביחס למחירי הנדנדות מעץ אך אל תטעו לחשוב שכל הנדנדות לגינה מפלסטיק הן זולות, קיימים גם דגמים איכותיים של נדנדות פלסטיק שמחירן דומה למחיר נדנדות העץ.

מחירי נדנדות לגינה 

כדי לדעת בדיוק כמה עולה נדנדה לגינה בדקנו באתר זאפ נדנדות מסוגים שונים ושם ניתן לראות טווח מחירים גדול מאוד שמתחיל באיזור ה-600 ש"ח לנדנדת גינה ממתכת המתאימה עם שלושה מקומות ישיבה ומגיע ללא פחות מ-4300 ש"ח לנדנדת גינה מעוצבת מעץ מלא ואיכותי עם 4 מקומות ישיבה עם 5 שנות אחריות.

לפי פילוחים נוספים שערכנו בעמוד הנדנדות גינה בזאפ, ניתן ללמוד אילו נדנדות הנפוצות ביותר והנמכרות ביותר. למשל נדנדה לגינה של כתר ל-3 מקומות ישיבה מדגם לגונה בצבע לבן כולל גגון אך אינו כולל מזרן ב-1598 ש"ח כולל משלוח היא אחת הנמכרות באתר.

נדנדה נוספת שמצאנו כנפוצה ביותר היא נדנדת עץ לגינה הכוללת משענת גב ומשענת ידיים, מגיעה בגוון עץ טבעי ועם גגון להגנה מפני השמש. מחיר נדנדה זו הוא 2650 ש"ח כולל משלוח (ההרכבה היא עצמית).

ואם אתם יותר בקטע של נדנדות מעוצבות לגינה, מומלץ לבדוק את הנדנדה הבאה של חברת Vutzi מדגם "ניו דלהי" העשויה ראטן סינטטי עם שילדה ממתכת. מחיר הנדנדה הוא 2350 ש"ח כולל משלוח.

לסיכום ולאחר עיון ובדיקה באתרים נוספים של חנויות המוכרות רהיטי גינה, ניתן לומר שהמחיר הממוצע לנדנדת גינה הוא כ-1500 ש"ח.

נדנדות זולות לגינה

אז איך בכל זאת אפשר לקנות נדנדה לגינה זולה? הנה כמה טיפים והמלצות כיצד לעשות זאת:

מותגים - חפשו נדנדות מפלסטיק של חברות פחות מוכרות ולא של מותגים. נדנדות של כתר פלסטיק למשל יקרות בהרבה מחברות פלסטיק פחות מוכרות או מיובאות.

נדנדות גינה יד 2 - אם אתם קצת פחות מפונקים, ההמלצה שלנו היא לבדוק באתר יד 2 בעמוד הבא ולבחור מתוך מגוון גדול מאוד של נדנדות לגינה משומשות. מבט בעמוד נכון להיום נמצאו 81 מודעות של נדנדות גינה יד 2 כאשר רובן המכריע עולה פחתו מ-1000 ש"ח!

מבצעים - הרשתות הגדולות  כגון הום סנטר, אייס קנה ובנה, איקאה ואפילו קיקה החדשה, מציעות ומתחרות על כיסו של הצרכן בעזרת מבצעים. רהיטי הגינה ברשתות אלו מוצעים במבצעים על בסיס קבוע וסיכוי סביר מאוד שאם תערכו סקר שוק קטו תוכלו למצוא באחת מהחנויות האלו מבצע על נדנדת גינה.


הערה: שימו לב שכתבה זו עסקה רק בנדנדות ישיבה ולא בנדנדות לילדים שגם הן נמכרות ברוב החנויות אך בהן נעסוק ביום אחר.

מאמרים קשורים:
איך לחסוך מים בהשקיית הגינה?
פטריות חימום
דשא סינטטי
מחסן גינה


0 תגובות: