איזה מיקרוגל כדאי לקנות?

קישורים ממומנים

צריכים לקנות מיקרוגל חדש? אספנו עבורכם כמה מדריכים טובים שיעזרו לכם לדעת איזה מיקרוגל כדאי לקנות.

הרבה מאוד אנשים טועים לחשוב שמיקרוגל מיועד אך ורק להפשרה וחימום מהיר של ארוחות מהירות אך למעשה קיימים מיקרוגלים מתוחכמים שיכולים לבצע הרבה יותר מזה ולעיתים אף מהווים אלטרנטיבה טובה מטוסטר אובן ואפילו תנור אפייה.

שוק המיקרוגלים בישראל עמוס מאוד בחברות שונות ובתחרות רבה. טווח המחירים של מכשירי מיקרוגל מתחיל ב-300 ש"ח למיקרוגל זול ופשוט ויכול להגיע למעל 2000 ש"ח למיקרוגל משולב ואיכותי כולל גריל.

כדי שתוכלו לדעת איזה מיקרוגל הכי טוב עבורכם? אספנו בכתבה הבאה מבחר מדריכים, טיפים והמלצות שדונות מכמה אתרים ופורומים ברשת.

איזה מיקרוגל כדאי לקנות?

הרשת עמוסה במדריכי קנייה למיקרוגל אך המדריך הבא הוא לדעתנו המקיף והטוב ביותר. במדריך זה תוכלו להבין דברים בסיסיים כגון:
  • איך להתאים את המיקרוגל למטבח? - בחירת צבעים, מיקום נכון ובחירת כיוון דחלת הפתיחה של המירוגל.
  • עוצמת חימום - איזה עוצמת חימום טובה לנו?
  • קיבולת ונפח  - איזה גודל מיקרוגל כדאי לקנות?
  • תכונות - תוכניות בישול, דרגות חימום.
  • מיקרוגל דיגיטלי או אנלוגי?
  • מיקרוגל משולב -  מה זה מיקרוגל משולב? כיצד הוא עובד? ולמי זה מתאים?
  • מיקרוגל למתקדמים - תכונות רציניות יותר לבשלנים מקצוענים כגון חימום דו מוקדי, תא מנירוסטה וכו'.
  • נוחות ניקיון - בחירת המיקרוגל המתאים ביותר ועוד...
מיקרוגלים זולים

אם אתם מחפשים מיקרוגל זול פשוט לקנייה (עד 1000 ש"ח), כדאי לכם לקרוא את הכתבה הנחמדה הבאה בה אספו למעלה מעשרה מכשרי מיקרוגל אנלוגיים ודיגיטליים שונים של חברות כגון קנדי, שרפ, קנווד, אלקטרה, סמסונג, מורפי ריצ'רדס, גולד ליין, דלונגי ועוד כאשר לצד כל דגם תוכלו לקרוא את המפרט של המכשיר, מחיר מומלץ וציון כולל על הדגם. בנוסף, בסוף הכתבה תוכלו לקרוא טיפים נוספים לקניית מיקרוגל.

מיקרוגל - חברות טובות

ישנן כמה חברות טובות מאוד שמציעות מיקרוגלים איכותיים ומתוחכמים כגון חברת Teka (טקה), פרגור, דה דיטריך, קופר, שולטס, תדיראן ועוד. חברות אלו מציעות מיקרוגלים גדולים במיוחד (בין 25 ליטר ל-35 ליטר) ומשולבים אשר רבים כוללים גריל או מגיעים כיחידה בילד אין שמוכנסת לתוך ארונות המטבח. בדיקה קצרה בדף הבא באתר זאפ מיקרוגלים תראה לכם את המיקרוגלים שעולים למעלה מ-2000 ש"ח ונחשבים לטובים מאוד.

המלצות על מיקרוגל

לסיום, אם אתם מחפשים המלצה קונקרטית על דגם או חברה של מיקרוגל, כדאי לקרוא את השרשור הבא שבו תמצאו כמה המלצות פרטניות וספציות על מיקרוגלים טובים.

מאמרים דומים:
תיקון מדיח כלים

0 תגובות: