מיטות ילדים

קישורים ממומנים

אם אתם מחפשים לקנות מיטת ילדים חדשה, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם סקירה של שוק מיטות הילדים בישראל כולל חנויות מובחרות, מחירים ממוצעים, טיפים והמלצות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

כמדינת ברוכת ילדים, חלק נכבד ביותר מחנויות הרהיטים בישראל מתמחות ברהיטי ילדים ונוער. הפעם בכתבה הבאה החלטנו להתמקד בתחום מיטות הילדים והנוער ובדקנו מהם הטרנדים האחרונים בעיצוב המיטות, מהם המחירים המקובלים בשוק ועוד כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם להיות מוכנים לקראת הקנייה.

מיטת ילדים - מחירים

נתחיל הפעם דווקא עם מחירי מיטות הילדים כפי שמצאנו בביקור בחנויות שונות ומגוונות לרהיטי ילדים. ובכן, ברמת העיקרון מיטת ילדים זולה נעה בסביבות ה-1500 ש"ח וברוב המקרים המיטה תהיה עשויה משבבית, מלמין או MDF. אם אתם מעדיפים עץ מלא (בדרך כלל עץ אורן) המחיר הממוצע לפי הבדיקה שלנו הוא כ-2500 עד 3000 ש"ח ובמקרים מסויימים חנויות רהיטי ילדים רבות אף מציעות מיטות ילדים מעוצבות שמחירם כבר יכול להגיע ל-4000 ש"ח ומעלה.

שימו לב: ברוב החנויות המחיר כולל גם את המזרנים וארגזי מצעים.

סוגי מיטות ילדים

ניתן לחלק את סוגי מיטות הילדים לשני סוגים - מיטות ילדים משולבות ומיטות ילדים בודדות. בגזרת המיטות המשולבות, רוב המיטות כוללות מיטה גבוהה ומתחתיה מיטה נשלפת אשר כוללת גם מגירת מצעים. ישנן מיטות שמגיעות עם ארגז מצעים אשר נפתח כלפי מעלה אך ברוב המיטות שתמצאו בחנויות, המיטות מגיעות עם שתי מגירות למצעים. כמו כן, ניתן למצוא גם מיטות משולבות הכוללות 3 מיטות (שתיים נשלפות) ומגירת מצעים.

המיטות הבודדות פונות יותר אל הנוער ופחות לילדים ולכן העיצוב תופס תפקיד מהותי יותר בקנייה. הטרנד האחרון במיטות הנוער הוא מיטות נמוכות בעיצוב יפני עם ראש מיטה מעוצב.

טיפים והמלצות בקניית מיטת ילדים
  • נעילת גלגלים - חשוב לבדוק האם המיטה הנפתחת כוללת מנגנון של נעילת גלגלים, דבר שחשוב כאשר משתמשים בשתי המיטות.
  • אחריות - רוב החניויות הרציניות מציעות 5 שנות אחריות על המיטה במקרים של שברים או תקלות. כדאי לוודא שהמיטה שלכם כוללת אחריות כזאת ולבדוק מה היא כוללת.
  • מועד אספקה - מהבדיקה שערכנו בחנויות השונות, מועדי האספקה למיטות ילדים הוא יחסית ארוך ויכול להגיע בחניויות מסויימיות עד לחודש וחצי המתנה. אם אתם רוצים להימנע מהמתנה ארוכה, אפשר לשקול קניית מיטה מתצוגה וכך לחסוך גם כסף וגם זמן המתנה.
  • מיטת ילדים זולה - אם אתם רוצים למצוא מיטת ילדים בזול, כדאי לבדוק באיקאה שם אפשר למצוא מיטות ילדים קטנות וזולות אשר עשויות מעץ מלא ועולות פחות מ-700 ש"ח.
  • מיטת ילדים לא מעץ מלא - ישנם גם יתרונות למיטות ילדים העשויות מחומרים כמו מלמין, M.D.F וכו' המצופות פורמייקה כאשר היתרון המרכזי הוא הקלות בניקוי קשקושים ולכלוכים שילדים עושים מבלי להרוס את העץ או לקלף את הצבע (שלא כמו בעץ מלא).
המלצות לחנויות המתמחות במיטות ילדים

ישנם חנויות רבות המתמחות ברהיטי ילדים. לפניכם רשימה של כמה חנויות מובילות שכדאי לבדוק לפני שקונים:

5 נגרים - רשת גדולה וארצית לרהיטי ילדים עם סניפים ברמת גן, ירושלים, עפולה, חיפה, נתניה, ראשון לציון ובאר שבע המציעה מגוון גדול של מיטות נוער מעוצבות ומיטות ילדים משולבות מעץ מלא או מחומרים אחרים זולים יותר. באתר החברה ניתן אף למצוא מבצעים שונים על מיטות.

House in - רשת רהיטים במרכז המציעה מגוון גדול של מיטות ילדים ונוער מעץ מלא במגוון דגמים ועיצובים.

רהיטי גבעת ברנר - רשת רצינית ואיכותית שמציעה מגוון גדול מאוד של מיטות ילדים ונוער.

רהיטי ויזל - חנות רהיטים הממקומת בבני ברק ברחוב רבי עקיבא המציעה רהיטי ומיטות ילדים במחירים אטקרטיביים.

עצמל'ה - רשת רהיטי ילדים גדולה ולה 8 סניפים בארץ. כל המיטות שתמצאו בחניות השונות עשויות מעץ מלא ומגיעות במבחר דגמים וצבעים.

ברזילי - רשת רהיטים נוספת המתמחה אך ורק בעיצוב וייצור רהיטי ילדים ונוער בכלל ומיטות ילדים בפרט. לרשת סניפים בפריסה ארצית בערים רבות כגון חדרה, רעננה, ירושלים, תל אביב, חיפה, אילת, כרמיאל ועוד.

מאמרים קשורים:
רהיטים במבצע
חנויות עודפים לרהיטים
עיצוב חדר ילדים

0 תגובות: