מחיר ניקוי ספות

קישורים ממומנים

החלטתם לנקות את הספות? בדקנו מהו מחיר ניקוי ספות ע"י חברה מקצועית ומה הוא כולל. כל הפרטים בכתבה הבאה.

לפני שאתם מחליטים לזרוק או למכור את הספות הישנות שלכם ולקנות סלון חדש, כדאי לשקול את האופציה של ניקוי ספות. ישנן חברות ניקיון המתמחות בניקוי ספות מכל הסוגים ובהרבה מאוד מקרים הן מגיעות לתוצאות נפלאות שיגרמו לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מחליפים את הספות שלכם.

אגב, גם אם הספות שלכם עדיין במצב טוב, כדאי ורצוי לנקות באופן מקצועי פעמיים או לפחות פעם בשנה - דבר שישמור לכם על הספות במצב טוב תמידי. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק כמה עולה ניקוי ספות ומה כולל המחיר בתוכו.

עלות ניקוי ספות

מבדיקה שערכנו ברשת, מחיר ניקוי ספות נע בממוצע בין 350 ש"ח ל-400 ש"ח כאשר הטיפול כולל ניקוי כתמים, אבק, ריחות או בקטיריות. ישנן חברות ניקיון שמתמחרות בנפרד ניקוי ספות לפי סוגים. למשל המחיר עבור ניקוי ספות בד או עור יהיה שונה ממחיר ניקוי כורסת טלוויזיה וכד' אך רוב החברות בשוק מציעות מחיר אחיד וכולל לניקוי ספות לכל הסוגים. כמו כן, ישנם כמה שיטות המקובלות בשוק לניקוי ספות כגון ניקוי בשיטת זריקה ויניקה, ניקוי ספות בעזרת קיטור ועוד שלעיתים יכולות להשפיע במעט על המחיר.

המלצות לפני שמזמינים ניקוי ספות

לפני שאתם מתקשרים למנקה ספות מקצועי, הנה כמה המלצות חשובות שכדאי לזכור:
  • איבחון ודיאגנוזה - לכל בד או חומר נדרש יש טיפול מתאים ומיוחד. מנקה ספות מקצועי יבדוק ויאבחן ראשית את הספה ואת סוג הבד לפני שיתחיל בטיפול.
  • ניסוי ובדיקה - מנקה ספות מקצועי יבדוק את הטיפול על חתיכת בד קטנה מהספה כדי לבדוק שחומר הניקיון לא מהווה בייעה לבד ורק לאחר מכן ימשיך בניקוי של שאר הספה.
  • זמן הניקוי - אם אתם רוצים לדעת כמה זמן נמשך ניקוי ספות אז התשובה היא לא יותר משעתיים בממוצע. שימו לב: יש לקחת בחשבון שהספות נדרשות להתייבש מהמים ומשאר הנוזלים דבר שלוקח בדרך כלל עד 24 שעות מסיום הניקוי.
מאמרים קשורים:
איך לנקות ספות בד?
מחיר ריפוד ספות
איך לנקות ספות עור?

1 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מר קלין ניקוי ספות ושטיחים 0545905240