מחירי כיורים

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות כיור למטבח או לאמבטיה? בכתבה הבאה נציג לכם מחירי כיורים של החברות המובילות בישראל ובעולם. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחד מהשלבים החשובים בשיפוץ בית או בכניסה לבית חדש מקבלן הוא בחירת כלים סניטריים לבית וביניהם הכיור. ישנם כמה חברות מובילות בישראל ובעולם שמייצרות ומשווקות כיורים איכותיים ומומלצים ובכתבה הבאה החלטנו לבדוק עבורכם מהו מחיר כיור ממוצע של חברות שונות ומובילות.

הערה: שימו לב שהמידע שיופיע כאן לפניכם נאסף מאתרים ופורומים שונים ברשת ואינו מהווה מחיר רשמי של החברות אלא נכתב לצורך המלצה בשבילכם.

מחירי כיורים

כדי לדעת מהו מחיר ממוצע עבור כיור בדקנו באתרים מקצועיים ובפורומים והתמקדנו בכיורים של חנויות איכותיות ומותגים כגון חרסה, פוסטר, בלנקו, מיטרני, נגב, אלוני ועוד. להלן התוצאות:

מחיר כיור של חרסה

אחת מהחברות המובילות בישראל לייצור ושיווק כיורים היא חברת חרסה. לחברת חרסה סוגים רבים של כיורים למטבח וכיורים לאמבטיה.

מחיר כיור מטבח של חרסה - מתחיל בסביבות ה-300 ש"ח לכיור פשוט וזול של 60*40 ומגיע עד ל-2500 ש"ח לכיור יוקרתי כמו למשל כיור מדגם "רומא".

מחיר כיור רחצה של חרסה - מתחיל ב- 250 ש"ח לכיור קטן לשירותים ומגיע עד ל-2000 ש"ח לכיורים מעוצבים לאמבטיה כמו למשל דגם ניו יורק היוקרתי.

ניתן לומר כי בממוצע רוב הדגמים של כיורי חרסה נמצאים בטווח של 500-700 ש"ח.

מחיר כיור של בלנקו

עוד מותג ידוע של כיורים הוא כיורי בלנקו אשר מתמחים בכיורי נירוסטה למטבח. הכיורים של בלנקו נחשבים לכיורים איכותיים ולא זולים בכלל.

מחיר כיור מטבח של בלנקו - מתחיל בסביבות ה- 1000 ש"ח לכיור נירוסטה המכיל חומר מיוחד נגד שריטות ויכול להגיע גם ל-15,000 ש"ח ומעלה (כן, אין כאן טעות הדפסה). ניתן לומר שבממוצע רוב כיורי בלנקו נמצאים בטווח של 3000 ש"ח.

מחיר כיור של פוסטר

חברה נוספת המתמחה בכיורי נירוסטה למטבח ונחשבת לאחת הטובות בעולם היא חברת פוסטר. גם הכיורים של פוסטר לא זולים בכלל ונעים בממוצע בין 1500 ש"ח ל-15,000 ש"ח.

מחיר כיור מיטרני

מיטרני היא חברה ישראלית מובילה בתחומה המייצרת בין השאר כיורים למטב ולאמבטיה מהחומרים הטובים ביותר כגון נירוסטה, קרמיקה וטיטניום קוורץ. ברוב המקרים, מחיר כיור של מיטרני נע בין 1000 ש"ח ל-2000 ש"ח.

מותגים נוספים של כיורים

כדאי גם לבדוק כיורים של החברות: פורד, שלוסר או קולר (Kohler).

סיכום

הכיורים היקרים ביותר הם כיורי מטבח העשויים נירוסטה ושייכים לחברות עולמיות המציעות נירוסטה עבה ואיכותית נגד שריטות וכד'. אם אתם שייכים לאוהבי נירוסטה ולא מתפשרים על איכות, תתכוננו להיפרד לפחות מ-3000 ש"ח על כיור נירוסטה איכותי. אם לא, תוכלו למצוא כיורים יפים ואיכותיים מקרמיקה באיזור ה-1500 ש"ח ופחות.

מאמרים קשורים:
כמה עולה מטבח חדש?
איך מתקינים ברז לכיור במטבח
ניקוי כיור אמבטיה
ניקוי כיור מטבח

0 תגובות: