מחירי מזרונים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה מזרון? בכתבה הבאה נציג לכם מחירים ממוצעים של מזרונים מסוגים שונים ונלמד איפה אפשר למצוא מזרון זול.

לאחר שלמדנו איזה מזרון כדאי לקנות, החלטנו להציג לכם מחירים ממוצעים של מזרונים מכל הסוגים וללמוד מהו המזרון הנמכר או הפופולרי ביותר בישראל.

מחירי מזרונים

המזרונים בישראל נחלקים לכמה רמות מחירים וניתן לחלק אותם לשלוש רמות שונות.

מזרון זול

מזרונים שמחירם הוא עד 1500 ש"ח. מזרונים אלו הם ברוב המקרים מזרוני קפיצים העשויים יחידה אחת (קפיצים משולבים) ולא מופרדים ע"י כיסים. ניתן למצוא הרבה מאוד חברות שמוכרות מזרונים זולים כגון: דגמים מסויימים של חברת קינג דיוויד, מדיקומפורט, קיסריה, אמריקן סליפ, אופטימום, אפולו ועוד..

מזרון עד 4000 ש"ח

במחירים של 2000 עד 4000 ש"ח ניתן למצוא כבר סוגים נוספים של מזרונים איכותיים בטכנולוגיות שונות כגון מזרוני ויסקו מזרוני לטקס של חברות טובות ורבות כגון סימונס, מנדלבוים, דר' גב, פולירון, דינמיק, פרדייס, נועם, סופר נייט ועוד.

מזרונים יוקרתיים

ברמת מחירים של מעל ל-4000 ש"ח השמיים הם הגבול וניתן למצוא מזרונים שעולים גם מעל ל-10,000 ש"ח. מזרונים אלו כבר עשויים מהחומרים הטובים והחזקים ביותר בעולם. וברמת מחירים הזאת ניתן למצוא מזרוני קפיצים ברמות הגבוהות ביותר הבנויים מקפיצים מופרדים בכיסים ומורכבים מלמעלה מ-700 קפיצים או טכנולוגיות מיוחדות כמו מזרונים מבדים תלת מימדיים וכד'. בין המותגים שאפשר למצוא ברמות מחירים כאלו הם חברות כמו הולנדיה, סילי פוסטרופדי, עמינח, קינג קויל, אירופלקס, סימונס ועוד..

איזה מזרון הוא הנפוץ ביותר?

כדי לדעת איזה מזרון הוא הפופולרי ביותר נכנסנו לכמה אתרי השוואות מחירים כגון זאפ ולפורומים שונים וניסינו להגיע לכמה מסקנות. ובכן לפי אתר זאפ מסתבר שהמזרונים הפופולריים ביותר הם של מזרוני קפיצים חברת קינג דיוויד בדגמים King David Clasic ו- Latex Pillow Top. המחיר המוצע למזרונים אלו הם כ-1500 ש"ח.

בכתבה הבאה נציג לכם מבצעים על מזרונים שונים שנאספו מרחבי הרשת אז קפצו לבקר בזמן הקרוב.

0 תגובות: