אריחים לאמבטיה - איזה לקנות?

קישורים ממומנים

איזה סוגים של אריחים לאמבטיה נמכרים ביותר בישראל ועוד כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם לקנות אריחים לאמבטיה בכתבה הבאה.

עם השנים ועם המודעות הגדולה לעיצוב הפנים שחל בישראל, ניתן למצוא כיום סוגים רבים של אריחים לאמבטיה. בכתבה הבאה נציג לכם את הסוגים הנפוצים של אריחי אמבטיה וננסה להציג גם מחירים ממוצעים לחיפוי קירות האמבטיה בישראל.

אריחים לאמבטיה - סוגים

ישנם שני סוגים שהם הנפוצים ביותר לאריחים לאמבטיה והם קרמיקה וגרניט פורצלן כאשר האחרון הוא למעשה סוג של קרמיקה עם מרקם מאוד שונה שהופך את הגרניט פורצלן לייחודי מאוד ושונה מן אריחי הקרמיקה הרגילים. היתרון באריחים לאמבטיה מגרניט פורצלן על פני אריחי קרמיקה הוא החוזק והעמידות של הגרניט פורצלן וזאת מכיוון שהשכבה העליונה שלהם היא פחות פגיעה מאריחי קרמיקה.

ישנם גם חומרים נוספים שאפשר למצוא לאריחים לאמבטיה. למשל, בחנויות מסוימות שמתמחות בחדרי אמבטיה ניתן גם למצוא אריחים מאבן טבעית, שיש וחומרים נוספים.

אנשים רבים מחליטים להתאים את האריחים לאמבטיה לאריחים של הרצפה כדי לקבל מראה אחיד (שימו לב שאפשר לרצף את הקירות באריחים לרצפה אך אי אפשר לעשות הפוך!), אך ישנם גם כאלו שמשנים את מראה הקירות ממראה הרצפה.

המלצה: חשוב מאוד לקנות אריחים לאמבטיה מאותה סדרת ייצור זאת מפני שאריחים אלו מיוצרים בתהליכים מורכבים ואם לא מייצרים אותם בפעם אחת יכול להיווצר מצב שבו אריחים מסדרת ייצור אחת לא יתאימו לסדרת ייצור השנייה.

המלצה נוספת: אם אתם רוצים שחדר האמבטיה יהיה כמה שיותר מואר, בחרו אריחים לאמבטיה בהירים ולא כהים.

אריחים לאמבטיה - מחירים

מחיר של אריחים לאמבטיה משתנה בעיקר לפי הסוג ואיכות האריח. אריחים זולים לאמבטיה יעלו בסביבות 70 ש"ח למטר רבוע ואילו אריחי אמבטיה יוקרתיים (בדרך כלל אריחים מאיטליה נחשבים ליוקרתיים ולאיכותיים ביותר) יכולים להגיע ל-300 ש"ח ויותר למ"ר.

המלצה: כשאתם מבררים מחירים של אריחים לאמבטיה בחנות, דאגו לוודא האם המחיר כולל התקנה והובלה.

חנויות המוכרות אריחים לאמבטיה

הנה כמה חנויות בישראל שמוכרות אריחים לאמבטיה מסוגים שונים:

חלמיש קרמיקה - חנות ענקית הממוקמת באיזור התעשייה בני ברק ומציעה מבחר גדול מאוד של אריחים לאמבטיה כגון: אריחים בסגנון עתיק, אריחים מטאליים, אריחים קשתיים, אריחי טפט ומגוון גדול של אריחים מקרמיקה וגרני פורצלן.

ויה ארקדיה - חנות יוקרתית לאמבטיה וכלים סניטריים ומציעה בין היתר מחלקה גדולה מאוד לחיפוי קירות שבה אפשר למצוא אריחים יוקרתיים מספרד בסגנון מתכתי, פסיפס, עתיק וכד'. בנוסף ניתן למצוא גם אריחים לאמבטיה מיוחדים מזכוכית ואריחים עם גימורים מיוחדים.

נגב - חברה גדולה מאוד בישראל המציעה קולקציות מיוחדות של אריחים מעוצבים לאמבטיה במגוון סוגים וצבעים.

מאמרים קשורים:
איך להחליף ברז באמבטיה?
איך מתקינים כיור אמבטיה?
כמה עולה שיפוץ חדר האמבטיה?
אמבטיה וקרמיקה זולות
חידוש אמבטיה

0 תגובות: