דשא סינטטי זול

קישורים ממומנים

איפה אפשר לקנות דשא סינטטי בזול? בכתבה הבאה תמצאו את כל התשובות.

דשא סינטטי איכותי נמדד בדרך כלל על פי העובי וכך גם מחירו. לכן כדאי להבין שככל שמשטח הדשא הסינטטי יהיה דק יותר כך יהיה זול יותר וגם פחות איכותי. ברוב המקרים דשא סינטטי זול יהיה בעל עובי של 10 מ"מ. מחיר דשא סינטטי איכותי (30 מילימטר ומעלה וצפיפות סיבים גבוהה) של חברות מוכרות כגון "פשוט ירוק" עומד מעל 200 ש"ח למ"ר אך רוב הדשא הסינטטי הנמכר בשוק עולה בממוצע בין 120 ש"ח ל-180 ש"ח למטר מרובע.

נתון נוסף שמשפיע רבות על מחיר דשא סינטטי הוא כמות השכבות של הדשא. במשטחים היקרים תמצאו בדרך כלל שלוש שכבות ממנו עשוי הדשא כך שיחזיק מעמד זמן רב. בנוסף, החברות המובילות שמוכרות דשא סינטטי מציעות גם אחריות ל-3 עד 5 שנים וגם זה משפיע על המחיר.

דשא סינטטי זול

חיפשנו באתרי האינטרנט כמו זאפ וגם בפורומים שונים איפה אפשר לקנות דשא סינטטי זול והנה רשימה של כמה חנויות בהם מצאנו את הדשא הסינטטי הזול ביותר:

דשא סינטטי ב-34 ש"ח למטר מרובע בלבד מצאנו בחנות mygarden.co.il הכולל מגן UV (שמש) אחריות לשנה וגם דשא שעומד בתקן הישראלי. הובלה באיזור המרכז עולה בנפרד ומחירה הוא 300 ש"ח.

לחברת "פשוט ירוק" יש דגמים של דשא סינטטי בזול ובחנות מר גן (www.mrgan.co.il) מצאנו דגם הנקרא ג'וניור ונמכר ב-35 ש"ח בלבד למ"ר. גובה הסיבים הוא 10 מ"מ וצפיפותם היא 2200 DTEX.

יש לציין כי מחירים אלו אינם כוללים התקנה ויש לבקש גם הצעת מחיר מהגנן שלכם או מחברה המתמחה בהתקנת דשא סינטטי.

המלצות: יש חנויות רבות כגון: הום סנטר, אייס קנה ובנה וכד' שיוצאות מדי פעם עם מבצעים על מוצרים שונים ולפעמים תוכלו למצוא שם דשא סינטטי בזול משמעותית ממתחרים. לכן, כדאי מאוד לבדוק ברשתות אלו לפני שקונים במקום אחר.

מאמרים קשורים:
תאורה לגינה
ריצוף חוץ
ריהוט גינה זול

0 תגובות: