תאורה לגינה

קישורים ממומנים

איזה תאורה לגינה כדאי לקנות? מה המחירים המקובלים בשוק? איפה אפשר לקנות תאורת גינה בזול ועוד הרבה המלצות בכתבה שלפניכם.

חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מגינה יפה הוא תאורה לגינה. בעזרת עיצוב נכון גינה ושימוש בפתרונות תאורה נכונים, הגינה שלכם יכולה להפוך למקום מקסים שכיף לשבת בו במשך היום וגם במשך הערב. ישנם סוגים רבים ושונים של מוצרי תאורה המתאימים לצרכים שונים בכתבה הבאה נציג לכם המלצות וטיפים בכל מה שקשור לתאורת לגינה.

סוגי תאורה לגינה

בעיצוב גינה התאורה מעוצבת במספר דרכים נפוצות:

תאורת גינה קרקעית: תאורה המעוצבת כך שגופי התאורה נמצאים באדמה ומקינים אור כלפי מעלה. סוג תאורה זה נקרא גם גופים שקועים.

תאורת גינה תלויה: במקרה זה גופי התאורה תלויים ומקרינים אור כלפי איזורים נרחבים בגינה. סוג זה הוא אחד הנפוצים בעיצוב גינה.

ישנם גם דרכים נוספות לעצב תאורה בגינה כגון: תאורת רקע, תאורת צללים, תאורה מימית (במידה ויש בריכה או מקור מים אחר בגינה).

ברוב הגינות משלבים את כל סוגי התאורה ביחד. כך שבד"כ תוכלו למצוא מנורות קיר תלויות על הקיר החיצוני של הבית שפונה לגינה, גופי תאורה תלויים שמאירים איזורים ספיציפים שמתכנן העיצוב ביקש להדגיש וגופי תאורה שקועים אשר קבורים בגינה כדי לייצר את האווירה העיצובית הנכונה.

תאורת לדים לגינה

בשנים האחרונות החל להיכנס לאופנה גם תאורת לדים לגינה. תוכלו למצוא היום גופי תאורה לדים שונים ומגוונים. החל ממחירים של 150 ש"ח ומעלה.

איזה תאורת גינה כדאי לקנות?

כפי שהבנתם, כל סוג תאורה מציע פתרון שונה. אנו ממליצים לנסות ולשלב בין כל סוגי התאורה הקיימים ולנסות להדגיש את החלקים היפים יותר בגינה שלכם ולהחליש את החלקים הפחות יפים. להמלצה פרטנית יותר, כדאי להזמין אדריכל נוף או גנן מקצועי שמתמחה בעיצוב גינות (רצוי למצוא אחד עם המלצות טובות מחברים) שיתכנן יחד איתכם את הגינה המושלמת בשבילכם.

טיפ: כדאי לבדוק לפני אם יש איזורים בהם תוכלו לסנוור את הבית (או את הבית של השכנים) ולנסות להימנע מזה עוד בשלב התכנון.

מחירי תאורת גינה

גופי תאורה לגינה הם לא דברים זולים במיוחד אך ניתן למצוא מקומות בהם מוכרים גם גופי תאורה זולים. מבדיקה בחנויות באינטרנט ובאתרי השוואת מחירים כמו אתר זאפ ואחרים, גוף תאורה תלוי לגינה מתחיל במחיר של כ-200 ש"ח ויכול להגיע גם ל-5000 ש"ח ויותר.

טיפ: כדאי לבדוק מנורות וגופי תאורה שעובדים על 12 V ומייצרים מתח נמוך - דבר שיכול לעזור לכם בחסכון בחשמל ובכסף.

תאורת גינה בזול

איפה אפשר לקנות גופי תאורה ומנורות לגינה זולים? בד"כ ברשתות הגדולות כמו הום סנטר, אייס קנה ובנה וכד' מוכרים גופי תאורה זולים יותר מן השוק אך מוצרים אלו פחות מוכרים ופחות ממותגים. לכן החלטה זאת נתונה לשיקולכם.

מאמרים באותו נושא:
מחשב השקיה
איך מתקינים מחשב השקיה?
ריצוף לגינה
ריהוט גינה זול
דשא סינטטי

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מחירי גופי תאורה משתנים מרשת לרשת אני ממליץ לכם לבדוק את המחירים והגופים בחנות של שקע ותקע. אני קניתי שם את הגופים והנורות וחסכתי כ -900 שקלים!
www.shekaveteka.co.il