אסלה - המדריך השלם

קישורים ממומנים

איזה אסלה כדאי לקנות? איזה סוגים יש? כמה עולה אסלה? האם כדאי לשפץ או שעדיף לקנות חדשה? כל התשובות במדריך הבא.

הרבה אנשים שחושבים על שיפוץ שירותים או שיפוץ אבמטיה שוכחים לקחת בחשבון גם קניית אסלה. ישנם כיום המון סוגים שונים של אסלות ומותגים שונים. הנה קצת מידע על סוגי אסלות ועוד כמה טיפים והמלצות שיתנו לכם את כל מה שצריך לדעת שרוצים לקנות אסלה.

סוגי אסלות

ישנן הרבה מאוד סוגים שונים וחברות רבות של אסלות. רובן המכריע של האסלות עשויות חרס כאשר רוב האסלות נחלקות לשניים:

אסלה מחרס - אסלה העשויה מחרס כאשר הניאגרה (החלק העליון) עשוי מפלסטיק.
אסלה מונובלוק - אסלה שעשויה כולה מחרס (גם הניאגרה).

מונובלוק או חרס?

כדי להחליט איזה אסלה כדאי לקנות, יש לקחת בחשבון כמה דברים - אסלה פשוטה שהניאגרה עשויה מפלסטיק יותר אמינה ומחזיקה מעמד זמן רב יותר. אסלת מונובלוק היא יותר יפה ומעוצבת אך המנגנון שלה נוטה להתקלקל יותר מהר בעיקר אם קונים מנגנון לא מתאים (שהרבה מאכרים ינסו לעשות). אסלה פשוטה זולה בהרבה מאסלת מונובלוק.

לכן, אתם צריכים להחליט מה אתם מעדיפים - אסלה זולה אך אמינה או אסלה מעוצבת עם פוטנציאל גדול יותר לבעיות. החלטה שלכם.

אסלה תלויה

סוג נוסף של אסלה הוא אסלה תלויה. בסוג זה, האסלה בנויה על הקיר ולא על הרצפה ולכן נקראת אסלה תלויה. ישנם אנשים המעדיפים את הסוג הזה על פני האסלות הרגילות.

כמה עולה אסלה?

מחירי אסלות משתנה בהתאם לסוג האסלה והחברה שמוכרת אותה. ישנם כיום כמה חברות מובילות (בהמשך הכתבה) שמוכרות אסלות יקרות ואילו ניתן למצוא גם חברות פחות מוכרות שמוכרות אסלות זולות. ישנו הבדל במחיר גם אם אתם קונים אסלה תוצרת הארץ או תוצרת חו"ל.

בגדול, מחיר אסלה יכול מתחיל ב- 150 ש"ח ויכול להגיע אפילו למעל 1000 ש"ח. הכל תלוי מהו התקציב שלכם. קחו בחשבון שיש גם את עלות התקנת אסלה שגם עולה כסף (או במקרה של שיפוץ מחיר החלפת אסלה). מחיר התקנת אסלה עולה בממוצע בין 250 ש"ח ל-350 ש"ח (תלוי בסוג האסלה).

חברות ויצרניות אסלות


יש בארץ כמה חברות מובילות שמייצרות אסלות איכותיות ואמינות ומאוד פופלריות בקרב החנויות לכלים סניטריים ומוצרים לאמבטיה והשירותים. הנה כמה מהן:
  • חרסה - חברה ותיקה ואחת מהמובילות בשוק לכלים סניטריים ואסלות. אפשר למצוא בין מוצרי החברה אסלה סטנדרטית, אסלת מונובלוק, אסלה תלויה, בידה ועוד במגוון דגמים וסוגים.
  • ויטרה Vitra- חברה מחו"ל המייצרת מוצרים רבים לאמבטיה וביניהם גם סוגים ודגמים רבים של אסלות.
  • פלסאון - עוד חברה ישראלי גדולה ומוכרת המוכרת סוגים רבים של אסלות, בידה, ניאגרה, ומנגנונים שונים לאסלות.
חברות נוספות:
  • אומגה
  • קלסאון
  • גרואה
מאמרים קשורים:
כמה עולה שיפוץ חדר האמבטיה?
איך פותחים סתימה?
מחירון מומלץ לאינסטלטורים

0 תגובות: